AUTUMN OUTFIT

Zdravím! 

Za tři dny tu máme podzim, a tak jsem se rozhodla, dokud bylo ještě teplo, nafotit outfit pro takové ty teplejší dny, kdy vám postačí jen svetřík. 


 


CCC






Svetr- Orsay 
 Džíny- F&F







Jelikož mě byla fotit má sestra, která sebou brala svého pejska, rozhodly jsme se vyměnit si role „ fotografa a modela“ . Tady je malá ochutnávka jejich fotek.


 




Podle mě by to počasí mohlo zůstat takhle! Ani zima, ani příliš teplo. Tak akorát.. Co Vy? Jak se těšíte na podzim? 

Mějte se krásně!
Kiss, Teri ♥

23 komentářů

  1. Ty boty jsou opravdu krásné.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, nádherný outfit, jsi nádherná! :) a ten pejsek je boží :3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou pěkné!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tak nádherná a ta postava! Navíc máš super vkus :) našla jsem tvůj blog teď a budu se sem ráda vracet :) jsem tvým novým čtenářem, budu ráda, když mrkneš i na můj blog ;) jen ta dál :))


    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tmavý svetr ti neskutečně sluší! Jsi moc krásná! :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je přesně můj šálek kávy :) úžasný boty!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé ten svetr vypadá zajímavě a i botky jsou fajn :) No a fotky s pejskem jsou cute <3 hlavně ta poslední !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký a jednoduchý outfit, líbí se mi hlavně botky :) A pesan!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, máš strašně pěknou barvu vlasů! Můžu se zeptat, jestli je přírodní nebo obarvená? Děkuji, Zuzka :)
    Ten pes je boží :3!

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju! bohužel to není má přirozená barva.. mám takovou světlounkou, plavou až šedou O.o..
    V nejbližší době chci přejít na nějakou tmavší hnědou.. spíš nějakou studenou.. :) Přijde mi, že mi tyhle odstíny do červena nějak nepadnou.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to si můžeme podat ruce, taky mi občas přijde, že mám trochu šedé vlasy..záleží na světle, jinak jsou prostě plavé. Na Tvém instagramu jsem viděla, že si měla takové až černé, trochu do fialkova, připadalo mi to jako henna, je to možné? :)
    zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. Henna to není, ale kamarádka ji začala nedávno používat, popravdě nevím ani jak vypada a v krámu jsem na ni snad ani nenarazila... Ja si kupují buď v drogerii přeliv, nebo barvu.. Občas mě barví kadeřnice svýma barvama ale hennu jsem ještě nezkousela :))

    OdpovědětVymazat
  14. Aha, tak dobře, moc děkuji za odpovědi :). Henna mě právě docela láká, jen se trochu bojím, aby z toho nevzešlo něco příšerného :D. Zuzka

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥