CLINIQUE POP LIP COLOUR + PRIMER

Zdravím krásky! Dnes mám pro vás takovou menší recenzi. Všechny jistě znáte vychvalované pop rtěnky od Clinique. Ještě než se začaly prodávat, naskytla se mi skvělá možnost vyhrát rtěnku vlastního výběru. Celá řada obsahuje 16 nádherných odstínů, takže si každá slečna vybere. ☺
 


Musím říct, že vybírání bylo nekonečně dlouhé, ale nakonec zvítězila korálová Melon Pop. Tahle kráska se dokonale hodí na jaro, nicméně já ji nosila i přes léto a jsem si jistá, že ji využiji i v průběhu podzimu a zimy. Co vám budu povídat, prostě jsem se do ní zamilovala.

Rtěnka obsahuje primer, díky kterému nevysušuje rty. Je dobře pigmentovaná a nádherně krémová, tudíž se krásně roztírá a díky tomu je její aplikace tak jednoduchá. Finish není ani lesklý, ani příliš matný, prostě tak akorát. Na rtech je moc příjemná, výdrž není perfektní, ale tuhle maličkost odpouštím! 



Z čeho jsem naprosto nadšená je balení, které působí elegantně a zároveň roztomile. Navíc je barva obalu téměř totožná s barvou rtěnky, což hraje velkou roli při vybírání, v mém případě, přes internet.

 



Sečteno podtrženo. Za mě perfektní! Jsem neskutečně spokojená a můžu ji jen doporučit! 

Sledujte na IG: https://instagram.com/cliniquecesko/ 
FB: https://www.facebook.com/CliniqueCesko?fref=ts  
WEB: http://www.clinique.cz/
A co Vy? Vlastníte nějakou z těhle pop krásek? Určitě mi dejte vědět jak jste s ní spokojené. Budu se těšit na vaše komentáře!
Kiss, Teri.
  

Tereza Máslová

23 komentářů:

  1. Hezký článek :) žádnou z těchto rtěnek nevlastním, ale tvůj odstín je krásný :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. krásna si! Ja tiež žiadnu nevlastní, no ty si vybrala super odtieň :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zadnou nevlastnim ale vypada moc pekne! A hlavne ty jsi hrozně pekna slecna! :)


    umaleslecny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc vám děkuji za krásné komentáře! Dělají mi obrovskou radost! <3

    OdpovědětVymazat
  5. článek je moc hezky napsaný,na clinique rtěnky slyším jen samou chválu,ale nejsem rtenkový tip,takže žádnou nemám.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Právě tahle Melon Pop je krásná přirozená barvička.. :) Takže je vhodná i pro ty, kteří se rtěnkami začínají, nebo si netroufají na výrazné odstíny:)

      Vymazat
  6. Krásna farba, pristane ti :))
    A znova musím pochváliť fotky! ^_^

    -Čuks

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny odtieň rúžu. Pristane ti :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný blog, děkuji za účast v giveaway :) pokud vyhraješ, určitě ti zařídím tu novou kolekci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Děkuji za možnost účastnit se. těším se na výsledky :) ❤

      Vymazat
  9. Si veľmi pekná a tá farba sa ti naozaj hodí! Super článok♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ☺ jsem ráda, že se líbí! ☺

      Vymazat
  10. já bych zase hrozně ráda vyzkoušela rtěnku od YSL...někdy :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne :-)
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný odstín a fakt pěkné balení... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Z toho balení jsem úplně unešená! ♥

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram