FALL IS COMING!

S přicházejícím podzimem pomalu nabývají vrstvy oblečení a abych pravdu řekla, já jich nemám nikdy dost! Podzim mám ráda, zbožňuji ty nádherně zbarvené listy, ale bez čeho bych se obešla je déšť, ačkoliv prostě k podzimu patří. 




Je ale spoustu věcí, bez kterých bych si podzim naopak nedokázala představit. Co podle mě také patří k tomuto období jsou teplé ponožky! Zbožňuji podkolenky , nebo třeba ty chlupaté a měkoučké ponožky, které zahřejí. Hlavně v zimě bez nich nechodím spát!

 


A zůstanu u oblečení, protože třeba svetry jsou také mou nutností. Když pominu to, jak jsou roztomilé, umí také zahřát, což já ocením nejvíc, jelikož jsem hrozný zmrzlík, a těch svetrů bych potřebovala nejméně 5 na sebe!


  Mám jich samozřejmě více, ale rozhodla jsem se vyfotit jen tyhle tři.




Jako další jsou tu šály a šátky. Nesnáším, když mi fouká studený vítr na krk. Proto jsou šály nezbytnou součástí mého šatníku. Mám jich víc, ale nafotila jsem pouze dvě z nich.




Tenhle šátek mám moc ráda! Dostala jsem ho od přítele, a musím říct, že se mi naprosto trefil do vkusu. Je neuvěřitelně hebký, měkký a na krku příjemný.

Samozřejmě nesmí chybět ani čaje! Nejradši mám zelené, ale mám ráda i ovocné, kterých máme doma opravdu víc než dost.





 Vtipné je, že nesnáším ananas, ale tenhle čaj mám nejraději! :D








To je pro dnešek vše. Doufám, že se vám článek líbí.A bez čeho se na podzim neobejdete Vy? Těším se na vaše komentáře!
Kiss, Teri ♥


Tereza Máslová

12 komentářů:

  1. Stejně jako ty mám ráda svetry a nedokážu si bez nich představit podzim/zimu. A taky čaje! :) Znova ti musím pochválit fotky, jsou fakt krásný! :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. tak čaje jsou pro mě jasná známka podzimu :D miluju je! a taky rtěnky, hlavně takové ty ála "lesní plody"
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na výrazné rtěnky moc netroufám, ale snad se k nim někdy dostanu :)

      Vymazat
  3. podkolenky už budu shánět 2 sezonu,tak snad nějaké najdu.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tyhle sehlana u nás v Pepcu snad za 40 korun pokud se nepletu! :)

      Vymazat
  4. Miluju svetry a cardigany, takze se na ppdzim vazne tesim :) misto na lehatku si budu cist zachumlana v perine a tesim se na to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy cardigan nemám ani jeden, ale už jsem po nich pokukovala v obchodech..:)

      Vymazat
  5. milujem takéto články, pretože milujem jeseň! :).
    tie svetríky majú nádhernú farbu, takú zásobu čajíkov mám aj ja a ponožky sú mojou slabosťou! :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. wow a ještě jednou wow ! dokonalý článek , a ty boží fotky ! ♥ miluju tvůj blog ♥
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář!! ♥
      Jsem ráda že vidím takovou zpětnou vazbu! ^^

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram