FALL / WINTER WISHLIST

Krásný první podzimní den, krásky! 
Taky se vám stává, že se jdete mrknout do obchodu, a narazíte na něco, co prostě musíte mít? Myslím, že to známe snad všechny.. Vytvořila jsem takový menší wishlist toho, čím bych si chtěla v nejbližší době doplnit šatník. 




Bunda
Na tuhle bundu jsem narazila v F&F. Byla to láska na první pohled. Samozřejmě jsem s ní hned běžela do kabinky, a bylo rozhodnuto.. Jenže s mým štěstím to bude tak, že až se rozhodnu jí koupit, nebude už má velikost.. Tak je to se vším.

Boty
K bundě potřebuji samozřejmě i botky..Deichmann u mě sice moc neboduje, ale nikde jinde u nás jsem takovéhle boty zatím neviděla..

Šály
Jak už jsem psala v jednom článku, nesnáším když mi fouká studený vítr na krk, tudíž jsou šály mou nutností! Miluji takové ty velikánské šály, do kterých se můžete pořádně zachumlat.




Rukavice
Letos jsem rozhodnutá koupit si konečně nějaké rukavice. Né že bych žádné neměla, ale normální prstové rukavice mě nikdy nezahřály, tudíž jsem se rozhodla pro "palčáky". Díky tomu, že máte prsty u sebe, je v nich větší teplo. Navíc jsou roztomilé! 



 
Narazili jste už někdo někdě na takovéhle rukavice pro páry? Přijdou mi naprosto úžasné! ♥



Zaujaly mě taky tyto pletené návleky. V obchodech jsem je už viděla mnohokrát, ale nikdy jsem je nekoupila. Určitě budou super. Nemám ráda, když mi napadá sníh do bot. Navlíknete je jednoduše, buď je navlíknete celé přes boty, nebo si je navléknete na nohu, obujete botu a pak návlek přetáhnete přes obuv ..hotovo. Já se po nich určitě podívám! :)





PS: Ani nevíte, jakou mi dělá radost, když vidím tu zpětnou vazbu! Děkuji vám za všechny vaše krásné komentáře!

Kiss, Teri ♥



17 komentářů

  1. Podzimní boty by se mi taky hodili :D.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ta druhá šála je úžasná :) Já pořád nemůžu sehnat takovou, jakou bych chtěla a to samé s botami :(

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, jsi docela skromná :)) pěkný článek.

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skromná docela jsem no.. Kdyby byly money, bude toho víc :D děkuji všem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný wishlist :) Huňaté šály také zbožňuji! Jsou skvělým doplňkem a přitom zahřejí :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš! Také je zbožňuji! :)

      Vymazat
  6. tie návleky sú tak super, len ja to nikdy neviem nosiť tak štýlovo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď.. Vždy na někom něco vidím a říkám si, jak je to super.. No když to vyzkouším já, už mi to kolikrát tak super nepřipadá. :)

      Vymazat
  7. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥