#MOJESMOOTHIE

Ahoj všem! 
Léto pomalu končí a s ním i mé nejoblíbenější smoothies, které v chladných dnech nahradí čaje a horké čokolády. Pro ty, kterým nevadí dát si i v těchto dnech něco studeného, mám tipy na pár mých oblíbenců.





OSTRUŽINOVO-MALINOVÉ SMOOTHIE

Potřebujeme:
• hrst malin, hrst ostružin
• 2 lžíce jogurtu

 • mléko (podle toho, jak chcete mít smoothie husté)


Postup je u všech smoothie stejný. Já používám tyčový mixér, tudíž si připravím nádobu, do které dám omyté ovoce, jogurt a vše pořádně rozmixuji. Poté ještě přidám mléko dle potřeby, promixuji a můžu podávat.☺

MALINOVÉ SMOOTHIE
  Potřebujeme:
• hrst malin
• 2 lžíce jogurtu

• mléko (podle toho, jak chcete mít smoothie husté)




JAHODOVO-BANÁNOVÉ SMOOTHIE

  Potřebujeme:
• hrst jahod, jeden zralý banán
• 2 lžíce jogurtu

• mléko (podle toho, jak chcete mít smoothie husté)



SMOOTHIE BOWL
JAHODOVO-BANÁNOVO-BROSKVOVÉ SMOOTHIE

Potřebujeme:

• pár jahod, zralý banán a broskev
• jogurt
• libovolné ovoce na zdobení
(já jsem použila lesní jahody, kokos a chia semínka)


BANÁNOVÉ SMOOTHIE S KIWI

 Potřebujeme:
 

•bílý jogurt
• zralý banán, kiwi
•ovoce na zdobení

 
BORŮVKOVO-BANÁNOVÉ SMOOTHIE

Potřebujeme:

•hrst borůvek, banán
•bílý jogurt
• libovolné ovoce na zdobení


Co na létě miluji je, že si spoustu ovoce můžete nasbírat sami. Nicméně ráda bych vyzkoušela smoothie z nejrůznějších exotických ovocí. Například pitája, neboli "dračí ovoce,"mě opravdu hodně láká. 
A jaké smoothie máte rádi Vy? Máte nějaké své oblíbence? Do komentářů mi napište své recepty. ☺
Kiss a mějte se krásně! ☺


Tereza Máslová

25 komentářů:

  1. Ja som ešte smoothie nikdy nepila! Čo sa čudujem sama sebe, lebo to vyzerá strašne chutne ale ja som proste príliš lenivá si to pripraviť, tak čakám na smoothie princa, ktorý mi niečo také vyčaruje :D
    Inak zbožňujem blogy vytvárané ľuďmi, ktorí študujú/pracujú v odbore dizajnu, grafiky a tak, pretože majú ten zmysel pre estetické cítenie a rovnako ich fotky sú stunning! Tak ako práve tvoje:) Čiže už ťa sledujem na instagrame, G+ a keby si mala aj vlastnú FB page a GFC sledovateľov, tak by som ťa sledovala aj tam!
    Veľa šťastia s blogom prajem ^_^
    -Čuks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je velká chyba, protože jsou vážně výborný! :3 A co se týče příprav, máš to tak za 10 min. nejdéle. :) A výsledek vždy stojí zato :)
      Jinak ti moc děkuju za tvůj komentář! Udělal mi vážně oobrovskou radost! ♥ Jsem ráda že se ti blog líbí a doufám, že se bude líbít i ostatním tak, jako tobě.☺

      Vymazat
  2. You look adorable.Want to buy the same type,follow you.

    http://www.2015chanelshops.com

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju smoothie! ♥ nejlepší snídaně světa (mimo ovesnou kaši :D). Já mám nejradši borůvkové, nebo prostě ty - co doma najdeš :D

    Krásný fotky, čímpak fotíš?
    Tvůj blog mě zaujal, takže tě s radostí budu odebírat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše ♥ Na intru bohužel snídám jen kašičky,protože tu nemáme mixér, tudíž smoothie jen o víkendech ♥
      Fotím zrcadlovou :)
      Jinak mooc děkuji za komentář! Udělal mi obrovskou radost! ☺

      Vymazat
  4. Mňam! Mít doma mixér, tak smoothie je mým každodenním společníkem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně doporučuji si ho pořídit! :) Smoothie je skvělá snídaně! Vitamínová bomba ♥

      Vymazat
  5. mnam hned by som si dala :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Smoothie mám také moc ráda, já ráda přidávám špenát, pro krásnou zelenou barvičku, potom to vypadá jak močál :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě jsem ještě zeleninu vůbec nezoušela. Narazila jsem už na spoustu receptů právě se špenátem, nebo třeba listovým salátem, ale neměla jsem odvahu :D Snad se někdy odhodlá, protože jsou i zeleninová smootie dost vychvalovaná :)

      Vymazat
    2. Já se přidávám skoro každý den k snídani :-) mám své naklíčené mungo klíčky a dávám je tam taky :-) a teď na jaře když pampelišky nemají ještě květy tak listy nejsou ještě hořké tak do smoothie bude taky super :-)

      Vymazat
  7. Miluju smoothie, pro mě nejideálnější snídaně a tohle vypadá obzvlášť krásně <3 Šikulka!
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky na mojí první malou Giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve výrazném, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  8. Všetko vyzerá tak nádherne a chutne! Ja som pila smoothie iba raz v živote a to zelené v kaviarni, čo mi celkom chutilo, takže ďakujem za inšpiráciu na prípravu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jsem ráda že se tipy hodí! ♥
      Určitě mi pak napiš, jak ti chutnalo!
      Kiss, Teri.

      Vymazat
  9. Já jsem smoothie také ještě nepila, ale ty tvoje vypadají moc lákavě, tak snad se k tomu někdy dokopu a nějaké si udělám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že je co nejdříve vyzkoušíš! :) Vážně to stojí za to! :)
      Každpádně děkuji za komentář! ♥

      Vymazat
  10. Mňam! Miluji smoothie :)
    Skvělý článek..

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  11. Musím pochválit fotky, jsou fakt nádherný! A jinak moc na smoothie nejsem, ale mám hodně ráda kombinaci ananas, spěnát, máta a kapusta s jablkem :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě ještě nezkoušela kapustu, ani třeba ten špenát.. to musím napravit!
      Jinak děkuji moc za pozvání, určitě se zapojím!

      Vymazat
  12. Smoothie jsem pokud vím ještě nepila, moment teď jsem si vzpomněla. Ano pila, ale moc mi nechutnalo, asi jsem ho udělala nějak špatně :-D. Každopádně super tipy, určitě vyzkouším, ale asi si je někam uložím až na léto. Chválím fotky! Vlastně celkově super článek. :-)
    Maybe one day you'll understand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, přes podzim a zimu si dám spíš něco teplejšího..:)
      Děkuji moc!

      Vymazat
  13. Krásné fotky a smoothie úplně miluju. Oblíbené mám mléko, jogurt a pomelo, chutná famózně!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram