ANOTHER AUTUMN WEEKEND ☺

Ahoj všichni!
Jelikož bylo o víkendu krásně, rozhodly jsme se s mou sestrou vyrazit ven na procházku se psem. Samozřejmě jsem sebou vzala foťák. Vlastně ho sebou tahám skoro všude, protože nikdy nevíte, kdy se vám naskytne nějaká příležitost vyfotit něco neobvyklého, nebo jen nějakou hezkou fotku pro uchování vzpomínek. 
 
LAUGHT ALL THE TIME
Pár fotek ségry s Dinem.. ☺

 


Šli jsme se projít na kraj lesa, kde jsme nakonec zůstaly, hlavně kvůli pejskovi, který se na stráni plné listí pěkně vyřádil.
 
A zatím co se Dino proháněl listím, půjčila jsem samozřejmě foťák i ségře. ☺








vlnky, vlnky

Doufám, že se fotky líbí! Jsem ráda za každé krásné komentáře, co mi píšete! Dělají mi obrovskou radost! Děkuji! ♥

Kiss, Teri ♥

Tereza Máslová

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ale je s nimi takové práce, hrozně se mi zacuchávají, takže přemýšlím o zkrácení po prsa.. nějak mě už nebaví pul hodiny si rozčesávat vlasy :D )

      Vymazat
  2. Krásný outfit, dokonalé fotky, ty jsi dokonalá !:) <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. slusi ti to.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Víkend strávený v přírodě s milou společností je vždy nejlepší :) Moc vám to sluší, holky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo mate uzasnyho hafana, tobe to moc slusi a navic ta bunda je skvela! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) konečně jsem našla nějakou, která mi sedne! A hafan je ségry:) závidím jí ho! Je rozkošný.. :)

      Vymazat
  6. máš boží usměv! :) http://bvilain.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky a outfit :) Máš krásné vlásky

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky a outfit :) Máš krásné vlásky

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram