DESIGNBLOK PRAHA 2015

Designblok, největší středoevropská akce svého druhu, která na více než šedesáti místech v Praze představuje tvorbu vystavovatelů z Česka i zahraničí! Jedná se o výběrovou mezinárodní přehlídku současného designu nábytku, bytových doplňků, svítidel, průmyslového designu, módy a šperků. Hlavním námětem sedmnáctého ročníku Designbloku se stala svoboda.

Probíhá od 22. do 27. října. Takže pokud jste se tam ještě nepodívali, rozhodně si to nenechte ujít. Poprvé po deseti letech mají návštěvníci možnost zhlédnout podstatnou část Designbloku na jednom místě, a to v prostorách Výstaviště Praha Holešovice, které jsme společně s mou třídou navštívili ve čtvrtek 22. října. V prostorách jsme strávili asi 2 hodiny. Tady je ukázka toho, na co se tam můžete podívat.
 



 

  








 

 





  

  


Odcházeli jsme s úsměvem na tváři :)

VSTUPENKY:

náramek Designblok - celotýdenní vstupné do všech budov, na módní přehlídky a doprovodné akce
 
dospělí 350 Kč
• senioři, studenti, ZTP 200 Kč
• děti do 15 let zdarma
• školní skupiny s pedagogickým dozorem 150 Kč


OTEVÍRACÍ DOBA:
denně od 10:00 - 21:00
úterý 27.10. od 10:00 - 17:00
 



Účastnil se někdo z vás? Budu ráda, když se se mnou o své dojmy z desingbloku podělíte v komentářích! Mějte se krásně!

Kiss, Teri ♥

Tereza Máslová

12 komentářů:

  1. ja tam mam rozhodne v planu zajit.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jsem o tom netušila.... Takže jsem se neúčastnila.. Ale vypadá to nádherně!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě máš možnost, až do 27. října :)

      Vymazat
  3. Vypadá to zajímavě, já jsem tam nikdy nebyla ale četla jsem, že to letos nebylo nic moc tak nevím, já bohužel nemohu srovnat :)

    Srdečně Tě chci pozvat na svou velkou adventní Giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos byla poprvé, takže také nemohu posoudit. :) ale líbilo se mi to!

      Vymazat
  4. Nádhera :) Škoda, že som nemala cestu do Prahy

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky máš hezký. Já letos byla potřetí a jsem ráda, že se mi podařilo jít zadarmo. Nelíbilo se mi tam a odcházela jsem zklamaná. A co vím, nebyla jsem sama. www.tereza-la-marque.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem slyšela od lidí co tam už byli, že to letos bylo nic moc. Já byla poprvé a líbilo se mi to. Jsem zvědavá na příští rok, na porovnání.. :)

      Vymazat
  6. Já jsem nebyla a docela toho lituju, mám ráda takový ten svěží vítr novoty když zafouká v naší páprdovské zemi :-D

    OdpovědětVymazat
  7. A mě to letos zase nevyšlo :( Aspoň, že je všude na blozích tolik reportů, díky za ně a za ty hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram