KOUZLENÍ V HRNÍČKU / MUG CAKES

Krásný večer, dámy!
Jak už jste se nejspíš dozvěděly z názvu, dnes se s vámi podělím o pár receptů na hrnkové "dortíky".

Objevila jsem je teprve před dvěma lety a hned jsem si je zamilovala. Vlastně jsou pro mě jakousi spásou. Stačí 10 min. na připravení výborného "dortíku", který hravě zmákne uspokojit vaši touhu po sladkém. 



 ČOKOLÁDOVÝ MUG CAKE

INGREDIENCE

¼ hrnku (30 g) hladké mouky
2 PL kakaa na pečení
¼ ČL prášku do pečiva
2 - 3 PL krupicového cukru
špetka soli
mléko
2 PL oleje


POSTUP

V míse ( ve větším hrnku ) smíchejtee všechny suché suroviny. Postupně přidávejte olej a mléko. ( mléka dejte tolik, aby směs nebyla ani hustá, ani příliš řídká). Vše dobře promíchejte tak, aby v hrnku nebyly žádné hrudky. Do středu pak můžete dát třeba lzíci nutelly. ( nemíchat )

Vložte do mikrovlnné trouby na cca 60 - 90 sekund. 
Až budete hrnek vytahovat, vezměte si raději utěrku, aby jste se o něj nespálili!  Mug cake vyklopte a nechte lehce vychladnout.

Podávat ho můžete například se šlehačkou, vanilkovou zmrzlinou nebo ho můžete namazat třeba marmeládou. To už je na vás.. ☺
 




BANÁNOVÝ MUG CAKE Z OVESNÝCH VLOČEK


 INGREDIENCE

1 vajíčkobanán
•  ¼ ČL prášku do pečiva
• 40g ovesných vloček
• 2 lžičky vody


 POSTUP

Do většího hrníčku nasypte ovesné vločky, přidejte kypřící prášek a 2 lžičky vody. Poté si vidličkou rozmačkejte banán, který taktéž přidejte do hrníčku. ( Díky banánu je mug cake krásně vláčný! ) Vše pořádně rozmíchejte. Poté dejte do mikrovlnky na 3 - 4 minuty. Opět nezapomeňte na utěrku, až budete mug cake vytahovat! ☺  

Podávat ho můžete s čímkoliv vás napadne. Já jsem si dala na pár vteřin ovoce do miklovlnky a pak jsem ho tyčovým mixérem rozmixovala, nakonec jsem přidala trochu kokosu.☺


POMERANČOVÝ MUG CAKE


 INGREDIENCE

 • silnější plátek másla (30 g)
• 4 lžíce cukru
• 1 vejce
• 4 lžičky pomerančové šťávy
• 4 lžíce hladké mouky
• 1/2 lžičky prášku do pečiva

POSTUP
V mikrovlnce si nechte rozpustit máslo. Mezi tím si v misce rozšlehejte vejce a postupně přidávejte cukr, pomerančovou šťávu, mouku, prášek do pečiva, a tekuté máslo. Těsto nalijte do hrnku a vložte do mikrovlnné trouby na 1 minutu 50 sekund. 
 



Recepty hledám na internetu. Buď ho ponechám tak, jak ho někdo napsal, nebo přidám, případně nahradím některé suroviny něčím, co mám ráda. ☺
 
Co Vy a mug cakes? Jaký máte nejraději?
Budu ráda za každý komentář a nového čtenáře! ♥
 
Kiss, Teri. ♥

Tereza Máslová

11 komentářů:

  1. Všechno vypadá dost lákavě :)) pěkný článek :)

    StyleSolution

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam.. Mug cakes mám moc ráda! Ty tvoje vypadají skvěle :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Já si takhle dělám brownie a miluju to.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super návod :) to musím vyzkoušet, vypadá to vážně moc lákavě :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Banánový a pomerančový vypadají vážně dokonale! Čokoládový svým způsobem také, ale jelikož nemám ráda čokoládové věci, neláká mě. :) Ale ty dva určitě musím vyzkoušet!
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! :) Jsem ráda, že je článek užitečný! :)

      Vymazat
  6. Skvelé recepty, vyzerá to veľmi chutne! ☺
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva tipy! Mug cakes také miluju, hlavně čoko a kokos :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram