NEW IN COSMETICS | OCTOBER

Krásný den všem!
Říjen je u konce, a jelikož v tomto měsíci slavím svátek, nashromáždilo se u mě pár kosmetických produktů, se kterými se s vámi chci podělit. Pojďte se tedy podívat, co je nového.

Na vybrané produkty budu v nejbližší době dělat recenzi, takže pokud vás něco zaujme, sledujte můj blog ať vám nic neunikne! :)


TÓNOVACÍ DENNÍ KRÉM od AVONU



hydratuje a dokonale sjednocuje tón pleti
navrací přirozeně rozjasněný vzhled pleti
okamžitě redukuje viditelnost nedokonalostí pleti
přizpůsobí se každému tónu pleti
  cena: 99 Kč


 CHUBBY LIPS od GABRIELLA SALVETE


máslová textura
lesklý efekt
jemné odstíny 
cena: 119 Kč

Tahle kráska obsahuje vyživující oleje, hydratační složky a speciální polymer pro vysoký lesk. Je k dostaní v 7 jemných odstínech. Já vlastním odstín 06 CHOCOLATE


TOALETNÍ VODA ROLL - ON LITTLE BLACK DRESS od AVONU


kategorie: květinově-orientální
hlavní složky: brambořík, ylang-ylang, švestka
cena: 129 Kč

PARFÉM PERCEIVE BEZ ROZPRAŠOVAČE od AVONU


  kategorie: květinově-orientální
hlavní složky: frézie, hruška, mošus
cena: 369 Kč


  LAKY NA NEHTY od AVONU 


MAGIC EFFECTS - INKY BLUE 
 
 Lak na nehty s matujícím efektem

poskytuje matný efekt
propůjčuje nehtům originální vzhled
dodává nehtům sametový vzhled
cena: 149 Kč


 GEL FINISH - WINE AND DINE ME 

 3 v 1 Lak na nehty s gelovým efektem 

poskytuje plné krytí
dodává nehtům vysoký lesk
dlouhotrvající efekt
cena: 159 Kč 

 
To je z mých kosmetických novinek za tento měsíc všechno. Máte s nějakým z těchto produktů zkušenosti? Určitě mi pište do komentářů!

Mějte se krásně!
Kiss, Teri ♥

13 komentářů

  1. Ten Chubby Lips od G.S. se mi strašně líbí, hlavně odstín Chocolate, asi po něm mrknu :) super článek ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny jsou všechny krásné, těžké se rozhodnout který koupit jako první :)
      Děkuji!

      Vymazat
  2. ja mam 1 lak od avonu a neni vubec spatny.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky od Avonu jsou nejlepší co mám ještě společně s gel laky od essence! :)

      Vymazat
  3. CHUBBY LIPS - Gabriella Salvete vypadá krásně, líbí se mi ten odstín, který je na podzim ideální :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Koupila sis dobré věci, moc se mi líbí barvičky laků, které sis pořídila. Já osobně laky z Avonu mám moc ráda :) A po chubby lips toužím! Dokonce po stejném odstínu, který máš ty :D :) Máš moc pěkný blog, líbí se mi tvoje články, a proto se stávám pravidelnou čtenářkou :)

    October Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny laků jsou naprost super! Dostala jsem je k svátku od přítele ( SÁM JE VYBRAL !! ) a jsem z nich nadšená! Můžu jen doporučit!! Mimochodem děkuji za krásný komentář! Jsem ráda, že se ti u mě na blogu líbí! ♥

      Vymazat
  5. Hlavne tu rtenku bych brala hned :) a laky maji take krasne barvy!

    OdpovědětVymazat
  6. ty chubby lips od GS bych moc ráda vyzkoušela, jen jsem zatím ještě neměla čas je v drogérii omrknout, tak doufám, že mě nezklamou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím že ne :) Snad jen výdrž by mohla být mínus :/ ale i tak jsem moc spokojená :)

      Vymazat
  7. Super článek krásko, nepřemýšlela jsi o točení videí? :) Jsi hrozně sympatická, určitě by ti to šlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě nad točením videí jsem ještě nepřemýšlela. Kamerku mám, myslím že s ní můžu natáčet i ve full HD, ale se zvukem by to asi bylo horší. A o čem by sis videa představovala? :)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥