WEEKLY PHOTO DIARY

Ahoj všichni!
Dnes jsem tu, po delší době, s novým článkem. I když jsem přes týden žádný nenapsala, snažila jsem se aspoň něco nafotit.. Vidím to tak, že budu aktivnější spíše o víkendech, kdy mám více času. Snad se to časem zlepší a bude ho více i přes týden. Tady jsou fotky za poslední dva týdny.








 SEM TAM UŽ SE TO ČERVENÁ

 
VĚČNĚ ZAMRAČENÁ


 JINAK SE TVÁŘIT PROSTĚ NEUMÍ!

Minulý víkend jsem měla domluvené focení na cvičáku. Počasí se sice moc nevyvedlo, ale fotky, myslím si, ano.☺

NEROZLUČNÁ DVOJKA☺












OUTFIT



























To je pro dnešek vše. Doufám, že se fotky líbí a budu ráda za každý komentář! Krásný víkend!

Kiss, Teri ♥


14 komentářů

  1. nádherné fotky, si krásna, keď sa usmievaš! a nakoniec všetky tí maznačikovia, ňuňu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou dokonalý a ta animace boží! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný fotky, seš fakt moc šikovná. Btw to tričko vlastním taky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko je krásne!♥ A tá fotka s pierkom sa mi veľmi páči!:o ♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám za krásné komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo to jsou nadherny fotky! Hlavne ty prvni se slunickem nebo zamracena cica :) Mame doma takovy 4 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee :) to by naši asi ne zvládly.. Nám stačí jedna:D děkuji :)

      Vymazat
  7. Dokonalost! Nádhera! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na fotce s outfitem jsi ty? Moc to te slecne totiz slusi :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥