WONDER'FULL WAKE ME UP MASCARA

Ahoj všichni!
Dnes jsem tu s menší recenzí a to, jak jste si už všimli v názvu, s řasenkou WAKE ME UP od RIMMEL LONDON. Ano, i mě už tohle okurkové "šílenství" dostihlo. Četla jsem spoustu jak pozitivních, tak i negativních recenzích.. Pojďte se tedy podívat, jak obstála u mě.


Řasenka slibuje zachycení a následné zvýraznění každé řasy, a to díky Pin Up kartáčku. Dále slibuje  fantastický objem, natočené a pružné řasy od kořínků až ke konečkům a bez žmolků. Navíc obsahuje vitamíny a výtažky z okurky.

Koho by takový popis nezaujal, že? Co mě naprosto dostalo byla vůně, která je díky výtažkům z okurky nádherně svěží a prostě úžasná! Hned další věc, která mě zaujala, byla ta, že by neměla tvořit žmolky. Opravdu nesnáším, když musím po celý den otírat černé šmouhy pod očima. Ovšem kdo by to měl taky rád.

Takže co chci říct je to, že po celý den řasenka drží jako přibitá. Žádné šmouhy žádné žmolky, prostě tohle splňuje skvěle! Co ale řasenka slibuje ale neplní je objem řas. Což je příčina všech těch špatných recenzí, na které jsem narazila. Spoustu blogerek si stěžovalo, že řasy slepí a objem nikde. Naopak mně řasenka vyhovuje, jelikož mám své řasy celkem husté a natočené už od přírody.

 
S kartáčkem se mi manipuluje dobře, zachytí opravdu všechny řasy. Krásně je rozdělí a mírně prodlouží. ☺  

 



Takže navzdory tomu, že nedodá objem, jsem s ní moc spokojená a jinou teď nepoužívám. Každému ale vyhovuje jinak. Pokud máte "řídké" řasy, tak bych řasenku nedoporučovala. Ovšem ti z vás, kteří mají řasy aspoň trochu husté, nenechte se odradit špatnými recenzemi, určitě doporučuji! Já bych si dokonce ráda pořídila i druhou extra černou variantu! :)

Jaké máte s touto řasenkou zkušenosti Vy? Vyhovuje nevyhovuje? Určitě se se mnou o své zkušenosti podělte v komentářích. Mějte se krásně!

Kiss Teri ♥




25 komentářů

  1. Me toto silenstvi zatim nedostalo,ale nejspus je to otazka casu :D.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. rimmel je podľa mňa super značka aj produkty má super som s nimi veľmi spokojná mám linku aj špirálu zrovná túto nie :), možno si nájdeš niečo lepšie

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jak už jsem psala, ne každému sedne no:( bohuže.. :(

      Vymazat
  4. Mám jí a jsem s ní fakt spokojená :) božsky nafocené fotky! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tuto jsem ještě nezkoušela, možná se nechám inspirovat!
    Zvu tě na můj blog, kde stále probíhá soutěž :)
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/2015/10/podzimni-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží jaké máš řasy, jak už jsem psala :)
      Děkuji za pozvání :)

      Vymazat
  6. Pořád nad ní uvažuju, jsem hrozně zvědavá na tu okurkovou vůni. :-D Ale podle kartáčku by mi asi nevyhovovala, nemám takové krásné řasy jako ty, potřebuju je prodloužit i zahustit, aby vůbec byly trochu vidět. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Riasenka nevyzerá zle. Ten objem ma trošku mrzí, pretože práve kvôli tomu všetky siahame po riasenkách, no ale asi by som si ju nekúpila. Mne momentálne však vyhovuje riasenka od Catrice, ktorá spĺňa všetko! A čoskoro aj bude recenzia na mojom blogu :))
    Pekný článok :)
    -Čuks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu se určitě podívám! :) mě ten objem tolik nevadí. Ale na tvoji recenzi už jsem zvědavá! :)
      Jinak děkuji! :)

      Vymazat
  8. Pěkná recenze :) tuto řasenku jsem ještě nezkoušela a moc mě ani neláká..
    Moc hezky si nafotila výsledný efekt :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. :D překvapilo mě, že voní! Mě většinou kosmetika utáhne nejen na to jak drží a co všechno splňuje, ale hlavně mi to musí vonět. Zkušenosti s ní nemám, ale na fotkách se mi na řasách líbila :)

    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je vážně skvělá! :) a svými vlastnostmi mi vyhovuje.. :)

      Vymazat
  10. Máš krásné řasy, takové bych chtěla taky. Tuto řasenku jsem nezkoušela, protože s řasenkami Rimmel nemám dobrou zkušenost. Momentálně se chystám na Maybelline :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Toto je má teprve druhá řasenka od této značky, a jsem spokojená :) každému vyhovuje něco jiného. :)

      Vymazat
  11. Tuhle řasenku si už nějakou dobu plánuju koupit, protože mě zaujala hlavně teda svou vůní. Dosud jsem na ni četla jen pozitivní reakce, takže uvidíme :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně kromě vůně i vitamíny, takže je o řasy skvěle postaráno :)

      Vymazat
  12. Wau! Tak táto špirála vyzerá fakt super :) ešte som ju nevidela, ale nejakú novú potrebujem, takže sa po nej pozriem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá super :) Ja mám momentálne jednu od Catrice a som s ňou takisto spokojná :)

    Mám nový blog, budem rada za každú návštevu :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Catrice mám tužku na obočí, ta je naprosto super. :) řasenku jsem zatím žádnou nevyzkoušela :) děkuji za pozvání, určitě se podívám :)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥