FANTASTIC FOUR

Ahoj všichni! 
Tenhle článek chystám už dlouhou dobu a dnes bylo konečně trochu lepší počasí a víc světla na to, abych mohla vůbec něco nafotit. Týden hnusné počasí a už mi chybí sluníčko! No nic, přichystala jsem si pro vás recenzi čtyř super laků od Avonu. Jak už název článku napovídá, jsou takovou FANTASTICKOU ČTYŘKOU v mé sbírce.


NAIL EXPERTS
STRONG RESULTS
Posilující komplex na nehty s obsahem diamantového prášku, sojových proteinů a vitaminů pro dokonalé nehty.

Tato "vodička" je nezbytnost. Pro mé slabé nehty pomocník č. jedna! Po nanesení se vsákne do nehtů, které následně vypadají zdravější a co je hlavní, jsou pevnější! Tyto výsledky jsou znatelné hned po vstřebání. Navíc má i příjemnou vůni. Dalším plusem je, že celkem pomalu ubývá. Po třech měsících pravidelného používání je pořád skoro plný. Používám ho před a po každém lakování jednou, maximálně dvakrát týdně. Z řady nail experts si chci pořídit ještě peeling and brittleness solver, což je průhledný lak proti štěpení a lámání nehtů. Hlavně s tím štěpením mám velký problém! Asi mám teď nějaké špatné období, možná je to školou, stresem.. nevím. Každopádně se to odráží na mých  nehtech a jsem z toho už trošku zoufalá! :D


GEL FINISH
LAVENDER SKY

Nádherná světlounká levandulová barvička! Do tohoto odstínu jsem se zbláznila v létě, kdy jsem pomalu jiný lak nepoužívala. Úžasně kryje, takže si vystačíte s jednou vrstvou. Je krásně lesklý, vypadá opravdu skvostně! Na nehtech mi vydrží cca 4-5 dní. Po těch zhruba čtyřech dnes se mi začíná odlupovat. Ale tady je zřejmě chyba na mé straně. Moje nehty jsou slabé, přes týden se hodně namáhají a tak si myslím, že ten kdo má pevné nehty, zvládl by to určitě i těch 5-7 dní. Ale těžko říct. Já jsem s ním spokojená!
 



  GEL FINISH  
WINE AND DINE ME

Temná upírská, s nádechem do hněda. Tohle je ideální podzimní barva, kterou teď nosím na nehtech nejčastěji. Krytí opět perfektní jako u předešlého lavender sky, stejně tak i výdrž. Tady bych klidně doporučila i dvě vrstvy. Po druhé vrstvě je o něco temnější, což se mi víc líbí. Co mě naprosto odrovnalo při prvním zkoušení je lesk, který je u těchto laků s gel finishem opravdu až dechberoucí! Oba tyto laky nechávám zaschnout cca hodinu, ale i po tom se snažím být opatrná. Takže po nalakování si většinou sednu k počítači a sepisuji nové články, nebo jen tak brouzdám po internetu. Takhle mi schnutí alespoň rychleji uteče. 

 
 

  MAGIC EFFECTS  
MATTE INKY BLUE

Tohle je můj úplně první matný lak. A musím říct, že naprosto splnil má očekávání. Barva je skvělá, (děkuji příteli za výběr! :D ♥) a i když se v lahvičce tváří vícebarevně, není tomu tak. Tady však první vrstva nestačí, plného krytí dosáhnete s druhou vrstvou, kdy se lak dokonale sjednotí. Ze dvou předešlých laků schne nejrychleji. Co dolakuji druhou ruku, první je už suchá. Vydrží 4-5 dní a odlakování je trošku těžší. Následující den až dva mám modré ruce.. :D

 

  



To je asi tak vše, co jsem chtěla říct. Se všemi laky jsem nadmíru spokojená, a určitě vám je mohu doporučit! Co k tomu říct..Avon laky prostě umí!A co Vy? Vlastníte některý z těchto laků? Vyhovují vám tak, jako mě? Pokud máte nějaký lak od Avonu, který by jste mi doporučili, určitě mi napište do komentářů. Nemám v úmyslu skončit jen u těchto 4 odstínů! :D
Mějte se krásně,
kiss Teri ♥

12 komentářů

  1. Moc pěkné odstíny, hlavně ten levandulový je top :-) od Avonu jsem neměla žádný lak už věky, minimálně tak 8 let to bude :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. To sú naozaj pekné farbičky:))...budem nad nimi uvažovať!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak Matte inky blue je krásný odstín! Tyto laky mám moc ráda a sama jich vlastním asi 5 :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  4. Ten matný lak vypadá opravdu krásně.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první se mi líbí nejvíce. Já ještě laky od Avonu nezkoušela, ale docela dost lidí je chválí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvála je opravdu oprávněná! )rozhodně stojí za vyzkoušení ;)

      Vymazat
  6. Ta bordovo hnedá je nadherná
    http://mich3ll.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ta temná upírská je božská! A moc se mi líbí tvůj design blogu. Sama jsem teď na tom dělala, máš to moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, úplná podzimní must have :) děkuji, jsem ráda že se líbí :) i když na vzhledu blogu pořád pracuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem laky od Avonu, mám ich doma hojne. :)

    Pozývam ťa na vianočnú súťaž na mojom blogu: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥