HELLO HAIR HYDRATING MASK / MY IMPRESSIONS

Ahoj krásky!
Trápí vás suché vlasy? Tak zbystřete zrak, mám pro vás recenzi na 100% přírodní hydratační masku HELLO HAIR ISLAND ESCAPE EDITION.
 
Než jsem masku začala používat, měla jsem dlouhé zničené vlasy. Trvalo mi dlouhou dobu, než jsem se odhodlala k tomu, abych s tím něco udělala. Rozhodla jsem se pro změnu. Z dlouhých vlasů do půlky zad, které jsem si "pěstovala" 2 roky, jsem přešla do délky po prsa. Zbavila jsem se roztřepených konečků a ke krásným zdravým vlasům mi pomohla tato hydratační maska.


Edice island escape je Nut Free, takže ji můžou použít i ti, 
kteří mají alergii na ořechy a lepek. 

Obsahuje několik přírodních olejů a to olej ze semen granátového jablka, hroznový olej, kokosový olej, mandlový olej, arganový olej, olivový olej, výtažek z olivových listů a ricinový olej. O vlasy je tedy skvěle postaráno a maska jim dodá potřebnou sílu a hydrataci.

Po otevření obalu jsem byla naprosto okouzlená vůní! Tahle dokonalá tropická vůně je z přírodních botanických výtažků limetky, grepfruitu, vanilky a kokosu. 

Celé balení obsahuje 100 g přípravku, přičemž standardní dávka je zhruba 25 g. Nedokážu odhadnout, po kolika gramech ji aplikuji já, ale mám za sebou čtyři aplikace a je jí tam pořád poměrně hodně. Přípravek aplikuji pouze na konečky, tudíž mi stačí 2x "vymáčknout" do dlaně.

JAK TEDY MASKU POUŽÍVÁM ?

Před aplikací dám masku na 10 min. do lednice, aby vznikla správná konzistence olejů. Poté aplikuji na suché vlasy, které sepnu skřipcem a nechám přípravek působit 30 min. někdy i déle. Pak už jen stačí vlasy umýt šamponem a kondicionerem jak jsem normálně zvyklá. 

Už po čtyřech použitích jsou vlasy jemné, lesklé a vypadají zdravě. Posoudit můžete sami podle následujících fotografií ↓↓ 

PŘED



PO
  

Velké díky patří Lady world, protože díky jejich soutěži jsem měla možnost masku vyzkoušet! ♥
Rozdíl je opravdu veliký. Maska mým vlasům vdechla život a já už šetřím na další balení! Pokud se tedy rozmýšlíte nad koupí, neváhejte!

Zakoupit ji můžete na ladyworld.cz nebo ladyworld.sk v kategorii Hello Hair.

Mějte se krásně a užívejte víkend!
Kiss, Teri ♥

 


17 komentářů

  1. Jeminé ty máš tak krásny úsmev <3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherný vlasy a ten rozdíl je sakra znát! Už jsem na tuhle masku slyšela dobré ohlasy, tak jí možná taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju holky! :) rozhodně stojí za vyzkoušení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi stylové balení a článek je pěkně nafocen! :) Hlásím se mimo jiné jako nový čtenář. Máš překrásný vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to balení je rozkošný 😍 jsem ráda že se ti blog líbí! ♥ děkuji!

      Vymazat
  5. Mně tedy přijde, že PO máš i jinou barvu? Možná to dělá jen světlo, vlasy máš krásně zdravé a lesklé, ale ta barva je mnohem tmavší, nebo se mi to zdá? :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezdá, při stříhání jsem se nechala i obarvit :)

      Vymazat
  6. Super rozdíl! Ta maska je super. Má i krásné balení :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, wau, wau!
    Krásné fotky, vlasy, úsměv! Viděla jsem na ni hodně recenzí a už mám motivaci si ji koupit!
    http://nikolachocker.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ja síce suché vlasy nemám, ale vyzerá to super, hlavne to balenie...super príspevok♥
    Passion of Life

    OdpovědětVymazat
  9. Ešte som o tom nepočula, no vyzerá to naozaj sľubne! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥