THROWBACK PREVIOUS WEEKS


Zdravím!
Po týdnu jsem tu s dalším článkem a to s několika fotkami z minulých dvou týdnů. Počasí bylo všelijaké, ale to nebránilo focení, ba naopak. Letos mě podzim opravdu příjemně překvapil. Nemám příliš v lásce ty deštivé dny, které většinou na podzim bývají. Ale poslední dva týdny bylo nádherně! Miluji podzimní procházky, všude tolik barev a hlavně sluníčko, které jsem si užívala, jako by bylo naposled. A taky že možná bylo. :( Konec kecání a šup k fotkám!




 





 


 

  




 BERUŠKY VŠUDE!

  





 

Doufám, že se fotky líbí! Také tak milujete takovéhle sluneční podzimní dny? ♥ Mějte se krásně a užívejte víkend!


Kiss, Teri ♥




26 komentářů

  1. Máš nádherné fotky :)
    http://mich3ll.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou nadherne.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky. :) Páči sa mi tvoja parka.

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky! Ať už to na nich sluší tobě nebo prosluněné přírodě, nebo hafanovi :) A berušky jsou vážně všude, taky jsem si jich všimla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, no páni, to jsou úžasné fotky, jedna hezčí než druhá! A ty kapky, ty mě úplně dostaly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou vážně skvělý! :)
    A máš super bundu, všude po ni koukám, chtěla bych podobný střih a nikde nemůžu najít, ach smůla.

    fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Podzim mám hrozně ráda :) Máš nádherné fotky a ty svetry mají úplně barvy podzimu..Odkud jsou? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se vždycky tak strašně ráda koukám na tvé fotky! A jsi krásná! :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju všem za krásné komentáře! ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky a máš krásneho psíka:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  11. strašne krásne fotky! :)
    Bola by som rada ak by si sa pozrela na môj blog :) Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, ty fotky jsou nádherné! Jedna hezčí než druhá... ♥

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥