CHRISTMAS GIFTS


Zdravím krásky!
Doufám, že jste si užily Štědrý den a že jste dostaly to, co jste si přály. Já jsem Štědrý večer strávila v rodinném kruhu a vše proběhlo podle mých představ. Skvělá večeře, zábava a radost z dárků, které nám "Ježíšek" nadělil. I když jsem samozřejmě měla radost ze všech dárečků, rozhodla jsem se, že vám ukážu ty, které mě nejvíce potěšily!


EOS LIP BALM
COCONUT MILK

EOS balzám jistě nemusím představovat. EOS u mě zatím ze všech balzámů co jsem kdy měla vede. O rty mi pečuje nejlépe, navíc ta vůně a chuť! Ano, udělal mi velikou radost. Navíc jsem dostala s příchutí kokosu, který zbožňuji! ♥ 



LABELLO LIP BUTTER
COCONUT
Yep. Ježíšek prostě ví, jak moc miluji kokos. :D Další pomocník v péči o rty.. ☺ Takovýhle balzám od Labella mám poprvé, a musím říct, že jsem mile překvapena. Na rtech je moc příjemný a vůně je také moc pěkná, kokosová. ♥


KERATIN EXCLUSIVE
 REGENERACE VLASŮ NA BÁZI BRAZILSKÉHO KERATINU 

Na tenhle dárek jsem moc zvědavá. Snažím se své vlas udržet v co nejlepším stavu, což je celkem těžké, jelikož vlasy barvím. Hodně se mi cuchají a rozčesávání je hotové peklo. Právě tento přípravek ulehčí rozčesávání díky Panthenolu. A nejen to. Keratin je základní složka lidského vlasu. Dodává mu lesk, pevnost a ochranu zevnitř i zvenčí. Pravidelným používáním se obnoví struktura vlasu, která je narušena slunečním zářením, foukáním atd... Tento přípravek se ale zažehluje, čímž si nejsem úplně jistá, ale není to podmínkou, tak uvidíme jak to dopadne. Určitě na něj později napíšu recenzi, tak sledujte můj blog, ať vám nic neunikne. ☺



TĚLOVÉ MLÉKO
CINNAMON

 Hedvábná pokožka, nádherná vůně a hřejivé účinky díky zázvoru. Perfektní dárek! ♥


KUCHAŘKA PRO DCERU
 155 VYZKOUŠENÝCH RECEPTŮ, JAK USPĚT HNED NAPOPRVÉ

Kuchařka, která zasvětí začátečníky do světa hrnců a vařeček. Jsou v ní vysvětleny výrazy jako třeba co znamená "pečte do zlatova" či "vařte do změknutí" a mnoho dalšího. Je to tedy kuchařka pro blbce, když to tak řeknu. :D Ale díky ní zvládne uvařit každý! Těším se, až podle ní  něco uvařím. ☺ Je krásně zpracovaná, s pěknými fotkami, což je dobrá motivace, si myslím.. :D Na začátku knihy je nádherný úvod.. Pokud patříte mezi nezkušené a zatím nezasvěcené, tahle kuchařka by pro vás mohla být perfektním dárkem.


 ŠÁLA

A posledním dárkem je šála, kterou jsem si už déle přála. Je přesně taková, jakou jsem si ji představovala. Boží barva, měkoučký materiál, prostě perfektní šála. Děkuji, Ježíšku ♥




A copak jste pod stromečkem našly Vy? Co vám udělalo největší radost? S kým jste Vánoce strávili? Dostaly jste to, co jste si přály, nebo na vás čekalo nějaké překvapení? Pochlubte se mi do komentářů.

Mějte se krásně, užívejte si volna.
Kiss, Teri ♥

23 komentářů

  1. Já jsem letos dostala snad všechno, co jsem chtěla. Všechny dárky mi udělali radost! Nedá se říct, který nejvíc. Ale asi notebook a kniha Cyanide and hapiness. Ostatně...Také budu psát takový článek.
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné darčeky :) tú keratínovú kúru som mala aj ja, bola som s ňou veľmi spokojná :)
    Pekný zvyšok Vianoc a Šťastný Nový rok ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda :) doufám že budu také spokojená :)

      Vymazat
  3. Pekne darecky, ta sala se mi moc libi a ta kucharka by se mi take hodila. My slavili s pritelem a bylo to fajn.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké dárečky :) Kokos taky miluji, ale v úplně stejném provedení mám malinový balzám :)

    http://my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé darčeky a ten keratín sa mi podarilo vyhrať, takže ho mám aj ja doma:)
    Ten šálik vyzerá super! O Eose snívam už dlho a kuchárka sa vždy zíde:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, krásné dárky :) mě nejvíce potěšila žehlička na vlasy.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, dostala jsi skvělé věci! Tento EOS bych chtěla vyzkoušet také, protože, stejně jako ty, miluju kokos! :) A šála je vážně krásná! :) Já dostala například župan, hrneček, nějakou kosmetiku, svíčku, ponožky... :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EOS je koupený z DM, mají tam teď prý super výběr! :) Ponožky jsem letos nedostala:( Docela mě to mrzelo:D Protože už to byla přece jen tradice.. :D :)

      Vymazat
  8. Šála nemá chybu no a kuchařka pro dceru? Nádhera... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsme z ní nadšená, přítel ví, čím mi udělat radost! A kuchařka je božská! :)

      Vymazat
  9. Ja mam doma presne ten isty EOS a presnu tu istu Niveu a su to moji oblubenci :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Dermacol a Guess tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne darčeky hlavne telové mlieko vyzerá super! A skvelý blog, pridávam sa medzi pravidelných čitateľov :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  11. Ta kuchařka je fakt luxusní,asi si o ni řeknu k narozeninám :) :D Fantastická šála.. Mně asi největší radost udělala nyní populární knížka Let it snow ♥
    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  12. Ten šál som chcela tiež, ale v šedom prevedení;D

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné dárky. Ta šála je úžasná! A máš úplně krásné fotky :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné dárky. Ta šála je úžasná! A máš úplně krásné fotky :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky, jake je prosimte to telove mleko? vypada zajimave. Ja dostala toto http://www.lecivemasti.cz/dle-vyrobce/botanico/telove-a-pletove-mleko-s-vridelni-soli-verbena-185-ml.html a maximalni spokojenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, kůže je po něm hedvábně jemná, vstřebává se opravdu rychle a pokožku zanechá jemnou cca. 15 - 30 min.. ☺ Vůně je božská! Navíc díky zázvoru má i lehce hřející účinky. ☺ To tvé vypadá také skvěle! ☺

      Vymazat
  16. Nádherné fotky a krásné dárečky! Máš moc pěkný blog Terezko. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teri, dostala jsi samé krásné dárky :) Moc se mi líbí šála
    Balzámek od Labella se mi podařilo vyhrát v parfemaci vanilka a makadamiový oříšek a hned jsem si ho zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné věci! :)
    Budu moc ráda, když se mrkneš na můj blog a pokud tě zaujme, tak se můžeš případně stát čtenářkou. Po dosažení čísla 200 pravidelných čtenářů chystám velkou giveaway, tak ať ti neuteče :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥