CHRISTMAS MOOD / MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL


Rok se pomalu chýlí ke konci, tudíž mi nezbývá nic jiného, než Vám, moji milí čtenáři, popřát Krásné prožití Vánočních svátků, hodně štěstí a hlavně zdraví, protože to je nejdůležitější! ☺ 

Chci Vám také poděkovat za Vaší podporu tady na blogu, za všechny ty krásné komentáře, které jste tu zanechali.. Moc si toho vážím, děkuji! ♥ 






 Jak jste balili dárky vy? Mi letos zvolili přírodní barvy ☺

















Přeji vám tedy klidné Vánoce, bohatého Ježíška a všechno nejlepší do nového roku! ♥
Kiss, Teri ♥

 

Tereza Máslová

11 komentářů:

  1. Já balila do modré, zlaté a fialové barvy. :) I když jsem měla v plánu první balit také do přírodních barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos takto balíme poprvé. Každý rok u nás vládla červeno-zlatá. ☺

      Vymazat
  2. Máte to doma nádherne vyzdobené, po krbe s ponožkami túžim odmalička :) Krásne Vianoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O zútulńování našeho domečku se stará maminka :) Neskutečně se v tom vyžívá :D Děkujeme moc :) Krásné Vánoce ♥

      Vymazat
  3. Tobě taky krásné Vánoce a přeju plno úspěchů s blogem! ♥
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Aj keď oneskorene, ale aj tebe veselé Vianoce :) veľmi sa mi páči balenie darčekov
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  5. Tá výzdoba je čarovná, aj tebe prajem príjemné prežitie týchto sviatkov!

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram