FASHION HAUL / LAST POST IN 2015

Zdravím!
Jelikož po Vánocích bývají slevy, rozhodli jsme se s rodinou vyrazit do Prahy na nákupy, konkrétně do Metropole Zličín. Připravila jsem si tedy takový menší haul, ve kterém vám ukážu, co jsem dnes ulovila. ☺



   SVETR   
NEWYORKER

Jsem blázen do pletených svetrů, když jsem tedy viděla tenhle, bylo jasno. :D Je z velice příjemného materiálu a prostě perfektní!  ♥ Cena 299 Kč. 
 
 




LEGÍNY
H&M

Legíny už jsme potřebovala opravdu nutně! :D Předchozí mi už dosloužily, tudíž mám z nových velkou radost! Miluji tenhle "žíhaný" materiál, jsou pevné pružné a skvěle padnou. Cena 245 Kč.




 VATOVANÁ ODLEHČENÁ BUNDA
H&M

Z téhle bundy jsem naprosto nadšená! Našla ji ségra, nakonec jsme si ji odnesly obě. Je pohodlná, skvěle padne a ten materiál! Prostě pecka! Navíc má otvory na palce, což se mi hrozně líbí. Cena 999 Kč.




RIFLE
H&M
 
Nakonec tu mám černé rifle, které se mi už nechtěly fotit. :D Jsou to obyčejné skinny džíny s vyšším pasem. Já mám vždy s vybíráním kalhot problém. Když jsou mi dobře na délku, jsou mi velké v pase a obráceně.. :D Samozřejmě tyhle jsou akorát dlouhé, ale malinko mi odstávají od zad. To ale babička upraví! :D Určitě vám je později ukážu v nějakém outfitu, takže sledujte můj blog, ať vám nic neunikne. 

Na závěr bych vám chtěla chtěla popřát krásného silvestra, ať už ho slavíte s rodinou či  přáteli, a ten nejlepší start do nového roku! ♥ Mějte se krásně,
 
Kiss Teri ♥

Tereza Máslová

15 komentářů:

  1. Máš skvělý vkus.
    I když tyto svetry moc nemusím, tenhle je fakt hezký.
    Legíny jsou klasika, neurazí.
    Bunda ti fakt sekne, moc hezká.
    Kalhoty si umím domyslet. Taky taková klasika. Mám podobný problém, přes zadek a stehna dobrý, přes břicho volný.
    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím si, že nejsme jediné, které tyto problém mají :(

      Vymazat
  2. Kúpila si si krásne veci:)
    Ja som podobný svetrík dostala na Vianoce a priam ho zbožňujem!
    A legíny by sa zišli aj mne, bundička ti veľmi pristane:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super haul :) aj tebe prajem pekného Silvestra
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr vypada hodne dobre. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné věci! Doufám, že se ti ten svetr z NY nerozpadne tak jako mě... Vždycky, když si tam něco koupím, tak na tom mám po měsíci hrozné hrudky... :/ Ale stejně tam mají pěkné věci. :)
    Ps. Vše nejlepší v novém roce! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není svetr, na kterém bych neměla hrudky. A nejen na věcech z NY.. :D:( ale žádný se mi zatím nerozpadl :D děkuji i tobě ☺

      Vymazat
  6. Skvělé nákupy, ten svetr a bundička se mi moc líbí :)

    Chapter #12 of 2015

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetr je skvělý i bunda ti sekne! :) Moc pěkný článek :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké věci sis vybrala. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi teda všechny kousky :) Nové legíny si chci taky pořidit

    OdpovědětVymazat
  10. Ten svetřík je dokonalý, máš úžasný vkus! :) Taky si musím pořídit nějaké nové rifle, ale nikde jsem zatím nenarazila na žádné které by se mi líbily. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta bunda vypadá super na to, že se mi většinou zdají odpudivé :) Do metropole Zličín chodím pravidelně, mají tam celkem středně velké H&Mko ale na druhou stranu menší Vero modu atd.

    OdpovědětVymazat
  12. Vše moc hezké,praktické a dobře kombinovatelne

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram