IN THE COLORS OF CHRISTMAS

Ahoj krásky!
Minulý týden jsem si pořídila nový lak, konkrétně od značky Catrice Cosmetics v odstínu 24 The GlamoureX Factor. Byla to láska na první pohled a jsem ráda, že jsem si ho koupila. Zlatý lak jsem už nějaký ten čas sháněla především proto, že se na letošní plesy chystám sladit tak nějak do černo-bílo-zlaté. Samozřejmě jsem lak zkusila ještě ten den a byla jsem víc než mile překvapená. 




K plnému krytí stačí dvě vrstvy a vydrží 4 dny.



Zkusila jsem ho v kombinaci s tímto krásným upírským lakem od avonu. (recenze na něj ZDE.)




Myslím, že to vypadá moc hezky. Dokonce by to bylo hezčí možná obráceně: jako podkladový lak červený a přes něj pak zlaté proužky, ale jelikož jsem hrozně chtěla vyzkoušet nový lak, dopadlo to takto.. ☺



Lak rozhodně mohu doporučit! Je naprosto perfektní a za tu cenu (69 Kč) fakt stál! Nejen že dobře kryje, což je pro mě asi to nejdůležitější, ale také jeho výdrž je super. Takže pokud ještě takovýhle lak nevlastníte, tak šup pro něj! ☺ Stane se jistě oblíbencem ve vaší sbírce..

Jak se vám takhle nalakované nehty líbí? Vlastníte některý z použitých laků? Pokud ano, dejte vědět, jak jste s ním spokojené. Zvládněte týden a mějte se krásně!

Kiss, Teri ♥


Tereza Máslová

13 komentářů:

  1. Krásny lak :) Určite si ho zaobstarám ako sa poznám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odstin vypada skvele.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. krásny lak
    http://mich3ll.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný odtieň, hneď by som ho brala :)

    OdpovědětVymazat
  6. super si to spravila, krásne odtiene :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta barva i ccena je super! :) Vypadá to moc hezky. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  8. Barvička se mi moc líbí a nehty se ti moc povedly! :)

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat
  9. Catrice laky patří mezi mé oblíbené a tenhle odstín to jen a jen potvrzuje :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ooooo, tak tohto fešáka si musím napísať na nákupný zoznam :-O

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram