TIPS FOR CHRISTMAS GIFTS + TINY GIVEAWAY / VYHLÁŠENO


Zdravím!
Vánoce se pomalu blíží a Vy přemýšlíte, co komu koupit. Není třeba kupovat nic drahého, Vánoce vás nemusí zrujnovat.. Jen o dárcích to přece není. Krom toho, i maličkost může potěšit. Vytvořila jsem takový malý "gift list" s tipy, které se můžou hodit v chladném zimním období a určitě udělají vašim blízkým radost.





HRNEČEK

Pokud někdo z vaší rodiny rád pije kafe, nebo třeba čaj, může to být dobrá volba. Nemusí to být jen obyčejný hrneček, skvělé jsou i termo hrnky, které si můžete vzít na cestu do školy do práce, prostě kamkoli. Nápoj v něm zůstane déle teplý, což během zimy jistě každý ocení.

ŠPERKY

Náušnic a řetízků není nikdy dost. Radost jimi můžete udělat nejen maminkám, ale i babičkám, sestrám nebo i kamarádkám. Pro nadcházející plesovou sezónu je to přímo ideální dárek, který může obdarovaný využít i po zbytek roku.

SPRCHOVÉ GELY, ŠAMPONY.. 
Nejtěžší je pro mě vybrat dárek pro taťku. Když se ho nakonec zeptám na to, co by si přál, každý rok má stejnou odpověď. "Kup mi třeba sprcháč". Ok tati, jak originální.. Vyrážím tedy do drogerie, kde nakonec vyberu sprcháč, šampon, nebo pěnu naholení, vodu po holení a tak dále.. Prostě a jednoduše, koupím mu co chce.  V drogeriích je také nespočetné množství dárkových balíčků, takže si určitě každý přijde na své. Tak či tak, sprchovým gelem nic nezkazíte, obzvláště s těmi od značky Naturalium.. Já jsem je ještě nezkoušela, ale každý moc chválí jejich vůni. Je to jen otázka času, kdy mu podlehnu.. Kdo by si v zimně rád tou vůní nepřipoměl léto.. ♥

BALZÁMY NA RTY, KRÉMY NA RUCE...
Obzvláště v zimě je důležité starat se o svou pokožku. Balzám na rty, nebo krém na ruce bude jistě užitečný, a každý bude nakonec rád, že ho má. I já se bez těchto věcí neobejdu. Co se týče péče o rty, za mě vede balzám EOS, který jistě nemusím představovat. Ze všech vyzkoušených voní, chutná a hydratuje nejlépe. Ano, cena je vyšší, ale mě tento balzám vyhovuje. 

VLASTNÍ VÝROBA
Samozřejmě můžete vašim blízkým něco vyrobit.. Já jsem minulý rok vyráběla lapače snů a myslím, že se celkem povedly, protože z nich měli všichni velikou radost už je mají pověšené nad postelemi. ☺ Vyrábění mě moc bavilo! Pokud by někdo měl zájem, mohu udělat i lapač na zakázku.. Stačí mi napsat email na terina.maslova@gmail.com do předmětu napsat LAPAČ a domluvíme se na velikosti, barvách a ceně, protože samozřejmě i poštovné něco stojí.. Tak neváhejte a pište ☺




A protože budou ty vánoce, tak jedna z vás bude mít možnost vyhrát jeden EOS balzám ♥ Konkrétně příchuť letní ovoce.

Jak se tedy zapojit? Soutěž je samozřejmě pro mé čtenáře, tudíž budou do slosování zapojeni ti, kteří čtou můj blog. Pokud patříte mezi ty, kteří zruší sledování hned po skončení soutěže, nemusíte se ani zúčastňovat.. Soutěž je dělaná jako "odměna" pro pravidelné čtenářky a ne pro ty, kteří v tom vidí jen možnost mít něco zadarmo..

• do komentářů mi napiště pod jakým jménem mě sledujete a připiště svůj email, na který vás budu kontaktovat v případě výhry.
• další komentář si můžete přidat za sdílení soutěže, čímž zvýšíte šanci na výhru. Připište mi i link, kde sdílíte.


A můžete sledovat i můj instagram, což není podmínkou, ale uděláte mi tím radost ☺♥ Soutěž potrvá dva týdny, takže máte čas do 17. prosince. Následující dny vylosuji a vyhlásím vítězku♥ Hodně štěstí všem!

Kiss, Teri ♥

                                                                                                                                              



Výherkyní se stává Diary of a Girly Things ♥ Gratuluji ! ♥

Tereza Máslová

23 komentářů:

  1. Vlastní výroba vždy stejnak potěší nejvíce :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gfc Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy! A ty lapače jsou neskutečně krásné! :) Jsi šikovná. :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. A sdílím tady: https://www.facebook.com/diaryofagirlythingss/posts/1524502661202577?pnref=story :) diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé darčeky, mňa by určite potešili :) a lapače snov vytváraš nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny článok, ja vždy darčeky vyrábam sama, majú tak - aspoň podľa mňa - potom tú najväčšiu hodnotu :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny článok:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji tě jako Lucka Sondová
    mail: sondova.lucka@gmail.com

    Aaa můžu mít dotaz? Vyrobila jsi moc pěkné lapače a také jsem to chtěla jednou zkusit, jen absolutně netuším, kde získat základ - ten kruh. Poradila bys mi? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží podle velikosti. Na ten nejmenší s pírky modré barvy jsem použila kroužek od záclony ( jestli víš jaký myslím) ? :D Na ty střední jsem použila takové ty svítící náramky, do spoje jsem kápla vteřinové lepidlo aby to lépe drželo ! :) a na ty větší jsem si sehnala od tatky z garáže srátky :) ať se povedou ♥ Kdby jsi měla jakýkoliv dotaz, napiš mi na email:) klidně mi pak pošli i fotky hotových lapačů! ♥

      Vymazat
  10. Tie lapače snov :3 ach :3 skvele typy na darčeky
    GFC- Nicolette Lear
    Nicolette.karolova@gmail.com

    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU- môžete vyhrať skvelé ceny tak neváhajte a zapojte sa :)
    http://nicolettelear.blogspot.sk/2015/12/giveaway-time.html


    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
  11. Ty lapače jsou úžasné, jsi moc šikovná, Teri :) Sleduji tě už dlouho pod jménem Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Měj se krásně a užívej si Advent ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vážím si toho! ♥ Také užívej! ☺☺

      Vymazat
  12. Sleduji přes GFC jako slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zbožňujem pred Vianocami čítať takéto články, pretože mi dochádzajú nápady s darčekami :D Krásne lapače, si šikovná :) Ja tie svoje objednávam z aliexpressu :D
    A sledujem ako Dany Čuks :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mailíček som zabudla: danycuks@gmail.com

      Vymazat
  14. GFC - Lucka Štěchová

    Lucie.stechova3@gmail.com

    Ty lapače jsou moc pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji přes GFC jako Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    sleduji tě jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz
    Já mám tvůj blog strašně ráda. Líbí se mi hlavně tvé recenze, které jsou moc povedené :) A děkuji moc za tipy na dárečky. Ty lapače jsou vážně nádherné. Doma už 2 vlastním, ale ty jsem si koupila a už dlouhou dobu se odhodlávám k tomu, si nějaký vyrobit :)
    Giveaway je super! Žádný eos ještě nevlastním, tak doufám, že se na mě usměje štěstí :)
    Užívej si Vánoční advent a následně i Krásné Vánoce <3

    OdpovědětVymazat
  17. A sdílím Giveaway na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547 :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram