FRAIS MONDE / LIPSTICKS AND PERFUMED OILS

Ahoj krásky! 

Vítám Vás u dalšího příspěvku, kterým bude opět recenze, nyní na produkty značky Frais Monde z e-shopu Elnino.cz , které mi byly poskytnuty v rámci výzvy portálu Blogerky.cz

Frais Monde je značka italské kosmetiky, která nabízí luxusní termální kosmetiku a přírodní dekorativní kosmetiku pečující o pleť. Hlavní složkou kosmetiky Frais Monde je termální sirná voda z Repole, která má blahodárné účinky na všechny typy pleti. Respektuje přírodu a zdraví. Své výrobky netestuje na zvířatech! 



Musím se přiznat, že jsem o této značce doposud nevěděla. Jsem proto velmi ráda, že mám tu možnost vyzkoušet hned tolik produktů. Pojďme se tedy podívat, jak u mě obstály. 


Mohla jsem si vybrat dva odstíny Přírodní hydratační rtěnky Frais Monde Make Up Termale Moisturizing Lipstick a dvě vůně parfémovaného oleje.
 
Rtěnka je dostupná v 16 odstínech. Nebylo to nic lehkého. Na e-shopu byly k dispozici pouze náhledy, podle kterých nebylo snadné rozeznat, jak vlastně daný odstín vypadá. Po dlouhém hledání na internetu jsem našla pár recenzí, podle kterých jsem si vybrala odstíny, které bych chtěla vyzkoušet.


Pokud toužíte po plných šťavnatých rtech, tyhle rtěnky by pro vás mohly být to pravé. Mají jemnou vůni. Jsou nádherně krémové, na rtech velmi příjemné a vypadají přímo famózně, navíc vašim rtům dodají potřebnou hydrataci. Jsou dobře pigmentované, ale díky krémovému složení vydrží tak 2 hodiny. Proto je potřeba je mít stále u sebe. ☺


Odstín č. 4
  
 


Odstín č. 3




Co mě také oslovilo je balení, které je krásně čisté a působí velice elegantně. Bohužel víčko špatně drží a jde velice lehce sundat. Bála bych se tedy, dát rtěnku jen tak do kabelky, aby se uvnitř neotevřela. Proto bude jistě lepší, přenášet ji v krabičce. ☺



Vybírání olejů také nebylo snadné. K dispozici je více než 40 druhů. A vybírání vůní je přece jen lehčí, když si je můžete vyzkoušet a "očmuchat". :D Protože mám ráda sladké vůně, jako první mi padl do oka Frais Monde Fruit Perfumed Oil, jako druhý pak Frais Monde Spa Fruit Peach And White Musk Perfume. 



 Fruit Perfumed Oil šťavnatá vůně plná ovocných tónů.

Tento olej mi vůní nesedl. Ze začátku je příliš vtíravá, ale tak po 10 - 15 minutách se rozptýlí a je jemnější. Spíše než ovocná mi přijde dřevitá. Na mamce dokonce voní jako jehličí. Na každém je parfém cítit jinak. Jde především o pH pokožky, ale může to být ovlivněno také stravováním. Tento olej bohužel nevyužiji, a tak nejspíše poputuje dále.


Spa Fruit Peach And White Musk Svůdná vůně plná svěžích tónů broskve a bílého pižma

Tento olej mě velmi příjemně překvapil. Jeho vůně je úžasná, sladká, ale jemná a nevtíravá. Po celou dobu testování mi byl věrným parťákem. Rychle se vstřebá a nezanechává mastné fleky. Balení je celkem praktické. Přiložím prst na hrdlo, otočím lahvičku a poté olej aplikuji na krk a vnitřní stranu zápěstí. Výdrž oleje je skvělá! Spolehlivě vydrží celý den. Kdykoliv jsem byla z něčeho ve škole nervózní, olej, který byl aplikován na pulzních místech, se  v tu chvíli uvolnil a zavoněl mi pod nos.. Tato vůně je opravdu božská. ♥  



Tak abych to shrnula..

Rtěnky 
+ snadná aplikace
+ příjemná vůně
+ dobrá pigmentace
+ dodá vzhled šťavnatých rtů
+ nezalézá do vrásek
+ nevysušuje rty
+ vytrácí se rovnoměrně
+ elegantní obal

- výdrž
- lehce sundatenlé víčko

Oleje
+ skvělá výdrž
+ rychle se vstřebá
+ nezanechává mastné fleky
+ uvolňuje se postupně během dne


Jsem velmi ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet tyto produkty a získat tak nové zkušenosti. S produkty jsem velmi spokojená, i když mi sedl jen jeden z olejů, druhý nejspíše daruji. 

A pokud by měl někdo z Vás zálusk na některý z těchto produktů, koupit je můžete v e-shopu Elnino.cz


Mějte se krásně,

kiss Teri ♥




Tereza Máslová

20 komentářů:

  1. Ahoj:) tak od tejto značky som este nič neskúšala, ale veľmi ma zaujali rúže, ktoré vyzerajú super! A mimochodom ti tie farbičku veľmi idú:) a oleje používam rada a twnto vyzerá skvelo!
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky som nič neskúšala, no produkty vyzerajú super :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. O značke som ešte nepočula. Páči sa mi, že netestuje na zvieratách, niekedy možno niečo vyskúšam. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem v článku zmiňovala nedovíratelné a odpadávající víčko, tak jsem ráda, že to máš i ty, aby to nevypadalo, že nějak produkt hejtuju, protože ten obsah je jinak úžasnej :) Ty sis vybrala moc pěkné odstíny, takové moc fajn na denní nošení, sluší Ti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obsah je skvělý! Škoda toho víčka.. :) a děkuji, mám z odstínu radost. netroufám si na výrazné rtěnky :) ale třeba se k nim jednou dostanu :)..

      Vymazat
  5. Tak barvičky rtěnek jsou famózní!!! Oleje bych si ale asi nevybrala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je těžké vybrat vůni, aniž by jsi ji vyzkoušela. To ano.. Ale takovýhle olejíček by měla vlastnit, dle mého názoru, každá slečna! Nevlastním opravdu žádnou vůni, která by vydržela tak dlouho.. tyto olejíčky, ač jsou pro mě novinkou, mě velmi příjemně překvapily. ☺

      Vymazat
  6. Nádherné fotky. Zaujaly mne ty parfémované oleje, asi mrknu jaké varianty mají. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásne oči! Vďaka Blogerky.cz som mala možnosť vyskúšať tieto vecičky aj ja a do tých parfémovaných olejov som sa totálne zamilovala ♡

    ♡ Two days in Budapest with my Love♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Ten olej používám pořád, bez něj už se neobejdu ! ☺

      Vymazat
  8. Také tyto produkty vlastním a s rtěnkami jsem moc spokojená!
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  9. Rúž má krásnu farbu ! :) Veľmi sa mi páči to, že značka netestuje na zvieratách :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Tak o téhle kosmetice jsem slyšela asi jednou, ale nikdy jsem neměla možnost ji vyzkoušet. Rtěnky se mi na tobě moc moc líbí :)
    Celkově mne tvůj blog moc zaujal. Hlavně se mi líbí jak máš hezké fotky, a jak si umíš pohrát i s jejich designem :) Už se těším na další články :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Verčo! Jsem ráda že se ti blog líbí! ♥

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram