KLORANE CHALLENGE

Zdravím!
Vítám Vás u prvního článku v  novém roce, který se uskutečnil díky výzvě portálu Blogerky.cz .  Určitě znáte ten pocit, když se večer ptáte samy sebe, zda si vlasy umýt, nebo je nechat být. Prohlížíte se v zrcadle, ale nepřipadají vám ani trochu mastné. Jenže když se ráno probudíte, dojde vám, že jste udělaly velkou chybu. Pospícháte, ale na umytí už nezbývá ani trocha času. Co teď? Zbystřete zrak! V následujících řádcích vám totiž představím malý zázrak, tedy suchý šampon, konkrétně značky KLORANE.

 



Ve zkratce. Klorane je francouzská dermokosmetická značka založená roku 1966 lékárníkem, panem Pierre Fabre. Kosmetika nabízí produkty péče o vlasy, vlasovou pokožku, péče o pleť a dětskou pokožku. Značka využívá pouze rostlinných zdrojů, klade velký důraz ekologický přístup, ochranu přírody a má tři základní úkoly chránit, zkoumat a vzdělávat.
                                                                                                                                                                 

Se suchým šamponem se setkávám poprvé, tudíž jsem velmi ráda, že mi byl zaslán a mohu Vám tak sdělit své dojmy a postřehy z testování. 


Pro testování jsem si zvolila suchý šampon s ovesným mlékem pro kaštanové až hnědé vlasy. Toto jedinečné spojení ovesného mléka a mikronizovaných pudrů s vysokou absorpční schopností dokáže vašim vlasům během chvilky dodat svěžest, lehkost a lepší tvárnost. 

Bez  parabenů!  




Aplikace už nemůže být jednodušší. Šampon ve formě spreje zajistí dokonalé rozptýlení absorpčních pudrů. Stačí pořádně protřepat, následně aplikovat ke kořínkům ze vzdálenosti 30 cm, nechat 2 min. působit a poté vlasy pročesat. Pokud chcete docílit většího objemu, pročešte vlasy s předkloněnou hlavou.



 



Byla jsem zvědavá, co šampon zvládne.. Nechala jsem tedy vlasy, aby se více promastily a já tak mohla zjistit, co s tou hrůzou pak šampon zmůže. Po aplikaci jsem doslova valila bulvy.. :D Výsledný efekt mě opravdu překvapil. Mastné vlasy přeměnil na svěží, čisté a nadýchané. Posoudit můžete podle následujících fotografií.


PŘED


PO




Ode mě dostává Klorane 5 z 5 hvězdiček. Nevěřila jsem,  že by to mohl dokázat, ale odvedl opravdu velmi slušnou práci a jsem si jistá, že mi bude skvělým společníkem i nadále. Manipulace s ním je velmi jednoduchá, výsledek je téměř okamžitý a vydrží po celý den. Nejen že vás zbaví mastných vlasů, ale může vám pomoci i v situaci, kdy jste se vrátily z restaurace a vlasy jsou cítit třeba kouřem.

To je pro dnešek vše, co jsem Vám chtěla sdělit. Pokud tedy dumáte nad tím, jestli suchý šampon vyzkoušet, pak neříkám nic jiného, než ano! Na výběr máte hned ze tří variant. (ZDE)


A jaká je Vaše zkušenost se suchými šampony? Vlastní někdo z Vás konkrétně tuto značku?  ☺

Mějte se krásně,
Kiss, Teri ♥



9 komentářů

  1. No wow, tak to je super! Výsledek je vážně perfektní! Já jsem sice zamilovaná do suchých šamponů od Batiste, se kterými jsem naprosto spokojená, ale i tenhle bych moc ráda vyzkoušela. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na suché šampony od Batiste slyším také jen chválu :)

      Vymazat
  2. Zkoušela jsem ovesný suchý šampon od Klorane a taky jsem s ním byla moc spokojená. :-) Teď jsem se vrátila zase k Batiste, ale nevylučuju, že si Klorane ještě někdy koupím. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, tak ten rozdiel je tam teda vážne vidieť :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rozdiel je naozaj vidieť! Ja mám doma suchý šampón od Baley, ale veľmi ma láka ten od Batiste:)
    Pozývam ťa na moju giveaway, budem rada, ak sa zapojíš:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, hustý! :O Mně se strašně mastí vlasy. I když si je večer umyju, ráno vypadají, že nejsou umyté. Už jsem si začala dokonce vlasy umývat dvěmi vrstvami šamponu a nic. Asi zkusím teda ještě suchý šampon. :D

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle to taky občas mám. Naštěstí jen občas :( Vlasy si prostě dělají, co chtějí! :D Ale suchý šampon rozhodně zkus. Mohl by ti, myslím si, pomoci. ☺

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ano, mohu ho jen doporučit! ☺ neměl by nikomu doma chybět :)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥