MY ACTUAL HAIR CARE ROUTINE

Ahoj krásky!
Dnes jsem tu s dlouho připravovaným článkem a vlastně tak trochu i recenzí na přípravky, které pečují o mé vlasy. Svým vlasům se snažím věnovat maximální péči, protože vlasy o vás řeknou mnohem více, než si myslíte.


Ráda bych se s Vámi podělila o své tipy, a seznámila Vás s mou pečující "rutinou".. I když se slovo "rutina" v mém případě říci nedá.. Většinou nezůstávám u jednoho šamponu, protože ráda zkouším nové věci a když si myslím, že jsem našla ten "pravý" šampon, na trhu se objeví další, který mě začne zajímat natolik, že si ho pořídím.. O takových šamponech, které mi vyhovovaly, udělám nejspíše samostatný článek.. 





Vlasy rozčesávám několikrát během dne, když se mi začínají cuchat. Jinak je vždy rozčešu suché, ještě před umytím, a poté opatrně po umytí. Vím, že by se mokré vlasy neměly česat, ale pokud je nerozčešu, ráno jsou takové divné, zacuchané, prostě k nepoužití. Vlasy suším tak, že z nich ručníkem jemně vymačkávám vodu, poté jdu spát a nechám je schnout přes noc. Někde jsem četla, že by se s mokrou hlavou nemělo chodit spát, protože voda, udržená v nich, způsobí krepatění.. No já jsem divná a mám vše naopak.. :D Vlasy mi přijdou krepaté a suché, když je nechám schnout během dne.

Nyní na vlasy používám duo od francouzské značky KLORANE, které mi bylo posláno, v rámci výhry, portálem Blogerky.cz

Konkrétně se jedná o řadu s esenciálním výtažkem z oliv pro hustotu a vitalitu vlasů. 


ŠAMPON






Co se týče hustoty a vitality, kterou šampon slibuje.. Vlasy mám husté od přírody, a co jsem je přestala (před více jak třemi lety) žehlit, jsou výrazně zdravější a silnější. V tomto směru jsem rozdíl nezaznamenala. Ovšem čeho jsem si všimla je to, že mi po něm vlasy méně vypadávají. A musím podotknout jeho úžasnou vůni, která mi ve vlasech vydrží do dalšího umytí.


Často jsem se u šamponů, určených k obnově vlasů, setkala s tím, že mi vlasy hodně zatěžovaly.. U tohoto šamponu se nic takového nekoná, vlasy mám po něm lesklé, jemné a voňavé!


KONCENTRÁT BEZ OPLACHOVÁNÍ

Tento "sprej" se používá na vysušené, předem umyté vlasy šamponem z této řady.. Opět má nádhernou vůni, jako již zmiňovaný šampon.

HYDRATAČNÍ MASKA HELLO HAIR

Jedenkrát týdně používám masku hello hair, díky které mám konečně zdravé a lesklé vlasy. Přesně takové, jaké jsem je vždycky chtěla.

Recenzi si můžete přečíst zde.

To je z mých pomocníků vše. Žehličku a fén používám jen příležitostně. Velkou roli hraje i strava.. Takže méně smaženého, více zeleniny! :D A nebraňte se pravidelnému stříhání konečků!
 
Budu ráda, když se semnou podělíte o vaše oblíbené přípravky na vlasy a tipy na další šampony. Hodil by se mi nějaký, který umí vykouzlit opravdu pěkný objem, protože ten mi docela chybí. :( :D Takže pokud nějaký takový znáte, pište do komentářů! ♥ PS: budu ráda když mě podpoříte likem na mé fb stránce, děkuji! ♥



Mějte se krásně,

Vaše Teri♥




Tereza Máslová

10 komentářů:

  1. Tu Hello hair masku bych měla vyzkoušet, už vážně nevím, co se svými vlasy dělat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je opravdu skvělá, takový zázrak.. :) Bohužel nevím, jestli se dá sehnat na nějakém českém e-shopu..:( Ladyworld.cz ji stáhli z prodeje.. :/ Takže se dá sehnat asi jen na oficiálních stránkách http://hellohair.com.au/

      Vymazat
  2. Ta maska mě zaujala už tehdy jak jsi o tom psala :) Máš krásné vlasy! Taky tuhle rutinu plánuji napsat :D Já zatím nějaký úplně extra přípravky nenašla :/
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Zkoušela jsi už řadu SYOSS Keratin Hair Perfection ? Tu jsem používala, než jsem začala testovat šampon od Klorane a byla super. Už při mytí jsem měla vlasy jemné, hlavně když jsem k tomu používala i kondicionér! :)Pokud jsi je ještě nezkoušela, také mohu doporučit. Ale ono každému vyhovuje něco jiného, to je pak těžké.. :/

      Vymazat
  3. Maska vypadá úžasně!Mezi mé oblíbence patří Wella, na tu nedám dopustit! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto značku mám také ráda.. Vždy jsem s ní byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám tiež husté vlasy a zápasím s nimi už dlho. Používam kvalitné výrobky, no žehlím ich skoro každý deň. Viem, že je to chyba a možno preto produkty nefungujú tak ako by mali, ale oni sú tak neskutočné neskrotiteľné. :D

    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem takové vlasy měla :D! Dřív jsem měla vlasy vlnité, opravdu hrozně. Až kudrnaté by se dalo říci.. co jsem je přeslata žehlit se narovnaly a teď mám jen takové vlnky, se kterými jsem i spokojená.. :)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram