SAY GOODBYE TO DRY AND IRRITATED SKIN

Zdravím krásky! 
Hledáte pečující přípravky, které nevysušují Vaši pleť a nezanechávají pocit pnutí? Čtěte dál, v následujících řádcích Vám totiž představím hned dva produkty značky A-Derma.

Poslední měsíc jsem měla ve škole docela krušno. Nic jsem nestíhala a stres se nepěkně podepsal na mé pleti.. Proto jsem se zúčastnila výzvy s portálem Blogerky.cz o novinky značky A-Derma. K vyzkoušení jsem dostala hned dva produkty, navíc s katalogem, kde se dozvíte spoustu informací o křehké a citlivé pleti, ale také o přípravcích a jejich účincích. Já se samozřejmě hned pustila do čtení.. Katalog je úžasně zpracovaný, všechny stránky mají větší gramáž, takže jsou pevnější a katalog bytelnější.

Ale abych tady nežvanila jen o katalogu, pojďme se podívat na samotné produkty..


Nová řada Phys-AC obsahuje čtyři doplňující se přípravky, které mají účinně působit proti vzniku akné, ale zároveň zůstat šetrné k pleti. Těmi přípravky jsou čistící pěnivý gel, micelární voda, intenzivní péče o nedokonalosti pleti a sos krém pro křehkou fragilní pleť.


Mě se do rukou dostaly dva přípravky, a to micelární voda a intenzivní péče o nedokonalosti pleti. Jelikož jsem jeden víkend nebyla doma, k produktům jsem se dostala později a testuji je teprve druhým týdnem. Akné samozřejmě nezmizelo, ale přeci jen tu nějaké změny za ty dva týdny jsou !


Co mohu hodnotit pohledem je vzhled, tedy obal přípravků. Ten se mi moc líbí, je čistý, elegantní a působí svěže, přesně jako jejich účinky..

Phys-AC MICELÁRNÍ VODA / bez oplachování


Voda, která čistí a odličuje obličej i oči a zároveň poskytuje optimální ochranu a čistící vlastnosti pro pleť se sklonem k akné.

Micelární voda má úžasně svěží, jemnou a nevtíravou vůni. Večer bez problémů odlíčí make-up. Oči odličuji jiným přípravkem, až poté odlíčím micelární vodou celou pleť. Samozřejmě jsem zkoušela i odlíčení očí, což micelárka také hravě zvládla. Měla by odlíčit i voděodolné líčení!

Dále ji používám ráno na vyčištění od nečistot, které se na pleti nahromadily přes noc. Čištění pleti si nyní vážně užívám. Během několika vteřin se vstřebá a na rozdíl od jiných micelárek se tato neoplachuje. Nevysušuje, ba naopak. Pokožka je příjemně hydratovaná, jemně zmatněná a dokonale vyčištěná! Nezanechává pocit pnutí a má pokožka je po očištění odpočatá. Co se mi také líbí je to, že mi při odličování nezčervená obličej, jako tomu bylo u mých předešlých odličovacích přípravků!


200 ml / 349 Kč


KLINICKÉ VÝSLEDKY

Pleť je čistá a svěží 93 %
Velmi příjemné odličování make-upu 98%


Phys-AC INTENZIVNÍ PÉČE O NEDOKONALOSTI PLETI


Péče o nedokonalosti pleti je určena k boji proti všem typům nedokonalostí, zmatňuje pleť bez zanechání pocitu pnutí, zklidňuje a zmírňuje začervenání a dodává pleti opět zářivý vzhled.

Tuto péči používám ráno, po očištění pleti micelární vodou. Je výborným podkladem pod make-up!
Krém nemá tak příjemnou vůni, jako micelární voda, ale je taktéž jemná a nevtíravá. Rychle se vsákne a zmírňuje začervenání pleti, což se mi u těchto přípravků moc líbí, protože mi to usnadňuje práci při následném nanášení make-upu.. :)

Pleť zanechá zmatněnou a dlouhodobě hydratovanou. Snižuje přebytek mazu, čistí póry a omezuje přilnutí bakterií. Obsahuje výhonky ovsa Rhealba®, který má zklidňující účinky a zmírňuje začervenání.

40 ml / 379 Kč

KLINICKÉ VÝSLEDKY

Snížení produkce mazu o 36%*
 Méně černých teček o 61%**
Méně zánětlivých lézí o 32%*

Celkově jsem s těmito přípravky více než spokojená a mohu je doporučit! Ceny jsou trochu vyšší, ale za tu kvalitu a péči kterou dostanete vážně stojí! Pleť nevypadá tak unaveně, je odpočatá a projasněná. Postřehla jsem také úbytek černých teček na nose..! Teprve po dvou týdnech používání..
Toto duo je asi nejlepším ze všech pečujících přípravků, které jsem zatím zkoušela.

Co Vy a péče o pleť?


Mějte se krásně,

Kiss Teri ♥

 

10 komentářů

  1. Veľmi zaujímavý článok. Tiež sa o svoju pleť dostatočne starám. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dostatečná péče je potřeba :)

      Vymazat
  2. Tahle recenze mě fakt zaujala. Už dlouho hledám přípravky, které mě zbaví černých teček na nose, ale absolutně nic mi nefunguje. Tak možná vyzkouším tohle a uvidím. Každopádně děkuju moc za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do teď jsem také hledala tu pravou péči. Tato je bohužel dražší, ale narozeniny a tak to jistí. :D není zač, jsem ráda, že je článek užitečný! :)

      Vymazat
  3. Mně moc vyhovuje micelárka, ale péče mě zklamala, protože obsahuje silikon. Ale používám ji jako bázi pod makeup a to funguje výborně. :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, péči také používám jako bázi pod makeup. :) pěkně pokožku hydratuje :)

      Vymazat
  4. Ja sa o svoju pleť tiež starám ale hlavne ju hydratujem kedže v tomto chladnom počasí si to moja pleť vyžaduje. :)

    OdpovědětVymazat
  5. O značce slyším poprvé a vypadá moc zajímavě, pěkný článek!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Tá micelárka je super, mám ju tiež a dokonca aj oči dokáže perfektne odlíčiť. Žiadne štípanie pleti proste nič.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥