ESSENCE LIMITOVANÁ EDICE / LIGHTS OF ORIENT

Zdravím!
Když jsem dnes narazila na web Essence, objevila jsem novou limitku, která by měla být v prodeji během dubna.. Nese název Lights of Orient a musím říct, že mě už na první pohled zaujala. Je plná pěkných kousků, které byste si, podle mě, neměly nechat ujít..  Co tedy můžete očekávat?



 cena okolo 135 Kč
 
  cena okolo 75 Kč

 cena okolo 65 Kč


 cena okolo 95 Kč




 cena okolo 70 Kč


 
 tvářenka: okolo 95 Kč / oční linky: okolo 80 Kč / Rozjasňovací tyčinka: okolo 120 Kč

 tělový sprej: okolo 81 Kč / tetování: okolo 81 Kč / štětec: okolo 81 Kč

Mě nejvíce zaujaly matné rtěnky, konkrétně 01 belly dancing queen! a také rozjasňující tyčinka!

Podle mě se tato limitka povedla, a těším se, až si ji budu moci prohlédnout na vlastní oči.. Zaujalo Vás něco?



Mějte se krásně,
Teri ♥























22 komentářů

  1. Jupíí:) nová limitka,najhoršie je to, že u nás tie nové produkty nikdy nemajú skoro:( tiež ma zaujali tie matné rúže:)
    Chcela by som ťa pozvať ku mne na ga:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já popravdě taky žádnou limitku pořádně ne zastihla :/ vše hned zmizí.

      Vymazat
  2. Wow, tak tohle se mi moc moc moc líbí. Hlavně tedy rtěnky, laky, bronzery, tvářenky, paletka i rozjasňovač. Touhle řadou se mi rozhodně trefili do vkusu. A i provedení vypadá nádherně ❤
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tahle limitka se mi také moc líbí! :) povedla se. Jsem na ni zvědavá :)

      Vymazat
  3. Po dlouhé době mě limitka od Essence zaujala celá. Budu ji muset omrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tedy dostala vánoční Merry Berry kolekce. Bohužel jsem na ni u nás nenarazila.. :/ tak snad budu mít štěstí alespoň s touto! :)

      Vymazat
  4. Oooo, tak táto limitka vyzerá dosť luxusne ^_^

    OdpovědětVymazat
  5. Limitka me zaujala cela, nejvice ta paletka a matny rtenky. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Limitka vypadá super :) bohužel u nás je mají většinou s tak tříměsíčním zpožděním a někdy je nemají vůbec, takže si budu muset počkat anebo vyjet někam pryč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, bohužel.. doufám, že se u nás tato limitka objeví! :)

      Vymazat
  7. to je super, limitka bozi znam ji, mam ji ]] hezkej clanek

    urcite mrkni i ke me na blog o modelingu : http://bephmodel.blogspot.cz/2016/03/jitka-novackova-rozhovor.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ta limitka vypadá skvěle. Nejvíce mě zaujaly rtěnky 02 a 03! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Najviac ma zaujali ceruzky na obočie a štetec na lícenku, ktoré by som si veľmi rada kúpila, no tieto limitky sa k nám do drogérií takmer nikdy nedostanú, čo skutočne nechápem, je to veľká škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to nechápu.. Je to škoda. Nepochybuji o tom, že by si každý v této limitce něco našel! :)

      Vymazat
  10. Ty laky na nehty jsou super! Určitě si je v drogerii najdu.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem jeden článek o téhle edici četla! Sice Essence (a hlavně její laky -_-) nemám moc v lásce, ale zvažuju, že si koupím ten bronzer, protože to je jedna z mála věcí, které má Essence dobré (tedy aspoň podle mě). :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nemusím laky od essence, s vyjímkou "gel laků"! Ty jsou úžané! :)
      jinak mám tuto značku velmi ráda !:) samozřejmě každému vyhovuje něco jiného. :)

      Vymazat
  12. Ach, ty matné rtěnky vypadají fakt dobře <3 stejně jako se mi líbí laky na nehty. Asi se budu muset v dubnu v drogerii víc rozhlížet :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš velmi pekný blog :) rada si ťa pridám do GFC :) som tu nová takže budem hrozne rada ak to opätujes <3 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujaly mě ty krásné obaly, vážně jsou takové orientální :D Docela mi sedí i ty odstíny barviček, takže za mě limitka vypadá vcelku zajímavě :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥