NOVINKY / HAIRBURST, MR.BLANC, PHILIPS SONICARE

S přicházejícím sluníčkem přichází i více energie.. Vždycky si na konci léta říkám: "Přes zimu na sobě budu makat!" Nechápu proč, ale vždycky když se zimou zmizí sluníčko, zmizí i moje energie a chuť cokoli dělat. Pak přichází Vánoce, cukroví a je po srandě.. však to znáte.. Takže se na začátku jara snažím dohnat to, co jsem přes zimu zanedbala.. I když je teď docela pozdě, do léta se snad ještě stihnu vypracovat.. :D Ale zpět k tomu, co jsem vlastně chtěla říct..

Jsou to asi dva týdny, co se mi podařilo navázat spolupráci se značkami HAIRBURST a MR.BLANC.




Za dva týdny se tedy můžete těšit na recenzi neperoxidových bělících pásků MR.BLANC a za měsíc na vitamíny pro delší a kvalitnější vlasy od HAIRBURST.

Další novinkou je sonický zubní kartáček Philips Sonicare HealthyWhite+ v hodnotě, který se mi podařilo vyhrát s touto fotkou na Facebookové stránce Parfums.cz.  Kartáček je úžasný! Jsem s ním nadmíru spokojená.. Více o něm se budete moci dozvědět v článku, který by mohl vyjít příští víkend.



Tak to je pro dnešek asi všechno.. Myslím, že se máte na co těšit! :)

A kdo by si chtěl zasoutěžit o  sonický kartáček, na IG Philips Sonicare CZ 
běží soutěž .. Tak zkuste i Vy svoje štěstí! ♥



Mějte se krásně,
Teri ☺

Tereza Máslová

5 komentářů:

  1. Bola by som zvedavá, či tie tabletky na vlasy fungujú (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Funguje, na každého jinak, ale ano :) Koukni na jejich instagram hairburst_sk_cz :)

      Vymazat
  2. Po tabletkách od Hairburstu sa už dlho kukám, ale cena sa mi zdá trochu pridrahá! Ale keď som videla výsledky po jeho užívaní tak ma zaujal:)
    a na čistiace pásiky som zvedavá(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj krásny článok :) Veľmi sa mi páči tvoj blog, nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc pěkný blog! Super článek ten elektrický kartáček vypadá moc dobře, i když já zůstanu věrná klasickým kartáčkům :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram