OBLÍBENÉ IG PROFILY

Krásné odpoledne slečny..
Už jsem se definitivně rozloučila s zimou, a co na mě dnes ráno vybaflo když jsem roztáhla závěsy? SNÍH! Ani nevíte, jak se těším, až schovám zimní bundu.. Projíždím instagram a závidím těm, kteří se právě válejí na sluníčku někde u moře.. Tak mě napadlo, podělit se s vámi o své oblíbené IG profily..

Jeden z nejoblíbenějších a nejnavštěvovanějších profilů je @DOMINIKA.PO. 
Většina z Vás určitě Domču zná.. Na jejím profilu najdete spoustu krásných fotek, od super dobrot přes posilovnu až po outfity.. Vede úspěšný DBLOG.CZ a sledovat ji můžete i na FB a snapchatu pod jménem MEENKEERS. Krom toho pořádá i skupinové tréninky -> #ZaHezkejZadek.




Dalším nejnavštěvovanějším je @lukynkovalenicka.

Tenhle veselý profil plný barev sleduji ze všech mých oblíbenců nejdéle.. Lenčiny fotky mi vždycky vyčarují úsměv na tváři, ať venku prší nebo je pod mrakem, energie a radost z fotek přímo čiší! A ne jen z fotek na instagramu.. Odráží se i v outfitech a vlastně i Lenče samotné.

   zdroj: http://www.thesaladbyleni.cz/search/label/FASHION?updated-max=2015-07-10T10:44:00%2B02:00&max-results=20&start=17&by-date=false#.Vt7dfeav9cF



  Navštivte její blog THE SALAD by Leni  a na FB ji najdete jako The salad by Leni.



Ano.. I tenhle profil patří mezi mé nejnavštěvovanější.. Respektive jejich aplikace, kterou můžete stáhnout na Obchod play.V tuto chvíli je tam více než 500 zdravých receptů..



Motivační profil pro všechny příznivce fitness, plný sluníčka a videí s různými cviky.. Má naprosto DOKONALOU postavu a vždycky když si projíždím její Instagram, mám chuť si jít zacvičit.. A taky jí závidím to, kde žije.. :D 





Tvářičkou trochu barbie, ale ta postava.. Pro mě další motivační IG profil ať už co se týče její postavy, nebo stylu oblékání. 


zdroj:https://www.instagram.com/pamela_rf/


Nádherná Alex, také má oblíbená blogerka. Zbožňuji její instagram, všechny fotky jsou sladěné tak do bíla, což působí elegantně a čistě. Takové Instagramy se mi líbí! Má skvělý osobitý styl, a nádherný zářivý úsměv! Na jejím blogu Tale of miss A můžete najít skvělé tipy, ale také inspiraci a hlavně spoustu krásných fotek!      





A koho rády sledujete Vy? Máte nějaké své oblíbence? Podělte se v komentářích, inspirujte mě.. ♥


Mějte se krásně,
Teri ♥


 

5 komentářů

  1. Moc hezké účty jsi vybrala! Mám ráda takovou instagramovou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že se ti líbí! ♥ :)

      Vymazat
  2. týo tak ta Pamela mi vyrazila dech, jak může taková dokonalá ženská existovat? :D :-o Tereza P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si říkám.. :D Někdo má prostě štěstí, no :D

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥