OBLÍBENÉ SNÍDANĚ

Zdravím!
Slibovaný článek je konečně tu! A že to trvalo.. Tyto snídaně si dopřávám, většinou, pouze o víkendech.. Jelikož na intru nemám čas, a nemůžu mít ani mixér .. :D Tak doufám, že Vás tento článek bude inspirovat, a že třeba nějakou dobrotu vyzkoušíte..

SMOOTHIE  
Smoothie si buď udělám řidší, jako nápoj ke snídani, nebo hustší jako samotnou snídani. Potom do něj přidávám třeba mandle, ovesné vločky, banán.. aby bylo smoothie hustší a zasytilo.. Více receptů najdete ZDE.
• 1/2 banánu
• jablko
• 1/2pomeranč
• trocha citronové šťávy
•  mrkev
doředit vodou

 • mrkev
• jablko
• pomeranč
doředit vodou

 
• hrstka polníčku
• menší hrstka rucoly (stačí vážně málo, rucola má výraznou chuť)
• 2 jablka
doředit vodou


OVESNÁ KAŠE
Ovesná kaše se dá připravit různě.. Můžete ji udělat na plotně, nebo dát přes noc do lednice, nebo jí udělat v mikrovlnce. Já nejčastěji dělám v mikrovlnce, protože to je nejrychlejší způsob a stihnu to i ráno na intru.. :D

Nasypete požadované množství ovesných, nebo jiných vloček, zalijte mlékem, nebo vodou. Zalévejte opatrně, radši méně.. přidat můžete vždycky..  Poté dejte na chvíli do mikrovlnky, dokud kaše nedosáhne požadované hustoty. Poté ozdobte oblíbeným ovocem.



 

OVESNÁ PLACIČKA


 • vejce
• jeden bílý jogurt
• 1 kypřící prášek
• hrnek polohrubé mouky
• hrnek ovesných vloček

Těsto rozprostřete na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme při 200 °C asi 13 minut.


CHIA PUDINK


Chia puding dělám vždy od oka..  Podle receptů to bylo jednou moc mléka, podruhé zase málo.. :D
Chce to vyzkoušet.. :) Já si dám 2-3 lžičky chia semínek a zaliji mlékem. Zase radši méně, než více. Když je mléka málo, prostě ho přileji.. :)


Poslední tip na snídani je jogust s ovocem, případně ovesnými vločkami, oříšky.. S čímkoli vás napadne! Toto je má nejčastější snídaně na intru. Jinak snídám bílé pečivo ze školní jídelny. :(



Prostě si zvolte Vámi oblíbené ovoce, zalijte jogurtem, přisypte vločky, müsli, cokoli na co máte chuť

Co snídáte Vy? Máte radši sladké, nebo slané snídaně? ♥


Mějte se krásně!

Vaše Teri ♥


Tereza Máslová

20 komentářů:

  1. Pěkný článek :) já poslední dobou snídám taky smoothie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, smoothie je snadná a rychlá snídaně :) a hlavně dobrá! :)

      Vymazat
  2. Pěkný článek, u mě tu snídani dříve tvořil jogurt, ale teď poslední tři měsíce jsem přešla na ovesné kaše a mám na ni hodně receptů. Některé i na blogu http://jidlozdravikosmetika.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, děkuji moc :) určitě se podívám!

      Vymazat
  3. Já mám takový zlozvyk, že už roky nesnídám. Ale pokouším se to změnit. :) Tak si jdu udělat nějaké to smoothie a budu doufat, že to dokážu vypít. :D
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem dříve nesnídala.. Ted už se zlepšuju :D ať chutná! :))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Nejen že tak vypadá, ale taky tak chutná! ♥

      Vymazat
  5. Normálně jsem dostala hlad :D Smoothie a ovesnou kaši si dělám taky. Ovesnou snídám skoro každý den :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nafocené, vše vypadá naprosto lahodně! :) Mně by se s tím ale ráno nechtělo dělat :D
    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi kolikrát nechce, ale buď to, nebo každé ráno bílou housku a marmeládu :X už jsem se toho za dva roky na intru přejedla.. :D

      Vymazat
  7. Nikdy jsem tyto zdravé snídaně nezkoušela, ale už strašně dlouho se na to chystám.
    Jelikož toho zdravého moc nejím, tak se toho trochu obávám, ale přeci jen čekám každým dnem syna, takže za pár let by se tyto snídaně hodili podávat i jemu, aby byl zdraví ♥
    http://monicablogcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak přeji hodně zdraví vám i tomu malému! ♥

      Vymazat
  8. Všechno vypadá fakt lákavě <3 úžasné fotky Terezko <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! jsem ráda, že se líbí ♥ :)

      Vymazat
  9. To jsou senzační nápady. Daaamn, asi začnu být zase po ránu akční.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu to za tu akčnost po ránu stojí :D věř mi :D

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram