MR. BLANC / NEPEROXIDOVÉ BĚLÍCÍ PÁSKY NA ZUBY

Bezpečné bělení zubů bez peroxidu? Ano. S bělícími pásky MR.BLANC !


Je tomu pár dní, co jsem dotestovala tyto pásky. Zuby mám od přírody docela bílé, ale pouze ty vepředu.. Od špičáků dozadu jsou zuby výrazně žlutější.. Proto jsem byla ráda, že jsem měla možnost je vyzkoušet. A jak tedy pásky fungují?
 

 

Na vyzkoušení jsem dostala balení na dva týdny. Obsahuje 14 "balíčků" s bělícími pásky na horní, i dolní řadu zubů.



Aplikace pásků je následující: Stačí když si zuby otřete ubrouskem a nalepíte pásky s bělícím gelem. Necháte působit 30 min. a poté ze zubů odstraníte gel.. hotovo. Zní to jednoduše, ne? Co je ale těžší, je vydržet s pásky v puse 30 min. Snažila jsem se, aby se k páskům dostalo co nejméně slin.. I když nevím, jestli je to u těchto pásků také tak, ale někde jsem četla, že gel po styku se slinami ztrácí na účinnosti. Jestli je to pravda nevím, ale snažila jsem se tomu zabránit.. Po týdnu používání jsem si zvykla, a pásky mi už v puse nijak nevadily.

PŘED
  PO


PŘED
PO

Na fotkách je vidět, že jsou zuby bělejší. Bohužel za pár dní se vrátily skoro do původního stavu, což mě opravdu mrzí, protože se mi výsledný efekt po použití pásků líbil. 
 
Je těžké říci, zda Vám pásky mohu doporučit, či ne. Viděla jsem kladné recenze, i fotky, které ukazovaly opravdu vynikající výsledky. Ovšem každý je jiný a na každého funguje něco jiného..  Kdybych vyzkoušela 4 týdenní bělení, účinek by byl zřejmě znatelnější a výsledky i po skončení používání lepší..
 
Proto budu ráda, když se se mnou v komentářích podělíte o vaše dojmy z těchto pásků. Pokud je někdo zkoušel, jaké byly výsledky?

Pokud by jste o pásky měly zájem, koupit je můžete ZDE.


Těším se na Vaše komentáře,
 Teri ♥

Tereza Máslová

11 komentářů:

  1. Pásky jsem nezkoušela, slyším o nich poprvé. Řekla bych, že bys je ani nepotřebovala, protože máš krásně bílé zuby a to vzadu nikdy nevidí :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při úsměvu to bohužel vidět je :( :D

      Vymazat
  2. Na fotkách před a po není příliš velký rozdíl. Nicméně musím říct, že máš krásné zuby. Já o bělení také uvažuju, ale o nějakém drastičtějším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) to já mám o své zuby právě strach :D

      Vymazat
  3. Já teda nevidím skoro žiadny rozdielm máš krásne zuby! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Malý rozdíl tam je:) ale máš krásné zuby!:)
    Simply Adele

    OdpovědětVymazat
  5. Něco takového by se mi moc hodilo. Protože pořád piji nějaké kofeinové nápoje a na zubech to jde poznat. Ale ty máš krásné zoubky, myslím že ty ani žádné bělení nepotřebuješ :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  6. fíha, tak o tejto firme som nepočula, mala som v pláne vyskúšať neperoxidové pásiky od Cougar, ale aj toto znie veľmi zaujímavo :) vďaka za tip
    Drews Beauty RECENZIA na bieliace pásiky od Crest

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram