SUPER GEL / RIMMEL LONDON

Krásná a dlouho trvající manikúra. Přesně to, po čem každá z nás touží, (pokud se tedy o své nehty stará) nemám pravdu? Přesně to slibují nové laky od Rimmel London, až 14 denní výdrž. 




Je tolik laků, které slibují perfektní výdrž, ale které z nich opravdu vydrží tak dlouho, jak slibují? V první řadě samozřejmě záleží na kvalitě nehtů a na fyzické zátěži, které jsou nehty vystaveny. Pokud ale nemáte s nehty žádný problém a lak vám i tak nedrží více jak 3 dny, víte kde je chyba..
Rozhodla jsem se vyzkoušet nové gel laky od Rimmel London a protože stojí jeden lak 169 Kč, koupila jsem jej zatím bez top coatu.


Manipulace je snadná, díky širokému štětečku lak nanesete bez problému ve 3 tazích, tedy první tah uprostřed a poté ze stran. U tohoto odstínu, 011 Bare yourself, jsou pro plné krytí potřeba 2 vrstvy. Co chválím je to, že lak docela rychle schne!

Co se týče výdrže, tak bez top coatu mi drží už šestým dnem bez jediného "odchlypku", kromě tří nehtů, které se mi momentálně třepí. Tam se lak odloupl. Jinak jsem opravdu spokojená. Ještě aby ne, za tu cenu!

Jinak nemám, co bych mu vytkla. S klidným svědomím ho mohu doporučit těm, kterým se nehty příliš, nebo nejlépe vůbec netřepí.. 

Na téhle fotce je přesně vidět, kde je na ukazováčku roztřepený nehet.. :( :D


Určitě si přikoupím i top coat, teď když vím, že za ty peníze opravdu stojí. A jak tenhle lak vyhovuje Vám? Jste s ním spokojené?  Dejte mi vědět dolů do komentářů. ♥

Tereza Máslová

21 komentářů:

  1. Od té doby, co se objevil v drogériích, jsem přemýšlela jestli si ho koupit. Dřív jsem totiž uvažovala nad lakem s top coatem Sally Hansen. Tady mě odradila cena, avšak se bojím, že mé nehty nejsou tak pevné :/ ale zřejmě si ho jednou stejně koupím :D tato barvička je úžasná :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla v plánu pořídit si starter kit od Sally Hansen, nakonec mě to nějak odradilo.. Své nehty také nemám pevné, právě naopak, ale lak je vždy zpevní:)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, ale bohužel se mi poslední dobou nehty hrozně třepí, takže by to asi nebylo to pravé :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Co jsem zaslechla, že se tahle novinka chystá, byla jsem nadšená, laky od Rimmelu naprosto miluju a byla jsem si jistá, že laky budou senzační.. jenže ta cena? Uf, ikdyž píšeš, že se lak vyplatí, za plnou cenu bych si ho nikdy nekoupila ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. No já si nejspíš tyto laky kupovat nebudu, přijdou mi dost drahé a stejnou službu mi udělají i laky od stejné značky, ale za třetinovou cenu. Právě mám na nehtech Rimmel už 5 den a zatím ani jeden odchlíplý kousíček a to stál lak cca 40 Kč.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zatím žádný lak nevydržel více jak 4 dny..až tento od Rimmel. Jiný od této značky jsem zatím nezkoušela :)

      Vymazat
  5. Pěkný článek :) už jsem o těchto lacích četla několik článků a tento je zatím první pozitivní, jinak mě vydrží týden i ty klasické 60 seconds, takže jim asi zůstanu věrná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín laku je moc krásný a musím říct, že tohle je moje první pozitivní recenze, kterou čtu na tyto gelové laky :)

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
  7. Odstin je naprosto nadherny! :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je přesně jedna z oblíbených barev laku, prostě je elegantní a není tolik výrazný. Vypadá skvěle od této značky, máš je fakt dobře nalakované. Já je mám vždy tak hnusný, zničený, oblepený :D .
    S láskou Mí
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale také s tím pěkně zápasím :D hlavně s levou rukou, že.. :D

      Vymazat
  9. Nehty se mi třepí hrozně moc, takže mi bohužel žádný lak nevydrží déle jak den. :(

    http://soul-of-sisters.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. krásny farba, určite vyskúšam !

    OdpovědětVymazat
  11. nechapu jak muzes testovat vydrz u polovicni veci to je jak testovat auto bez volantu mimochodem ja koupila sadu za 199 kc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný odstín. Dřív jsem si nehty lakovala docela často, jen ted co pracuji jako servírka, mé nehty dostávají neskutečně zabrat a lak na nich drží max dva dny, a to už musí být kvalita.. :(

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram