HAIRBURST ANEB CESTA ZA SILNĚJŠÍMI A DELŠÍMI VLASY

Silné, zdravé a rychle rostoucí vlasy. Přesně po tom touží každá z nás..  Přitom docílit toho není tak těžké, jak se může zdát..




Mě se osvědčil měsíc užívání kapslí HAIRBURST. Pokud o něm slyšíte poprvé, doporučuji mrknout na www.hairburts.cz



Jedno balení obsahuje 60 kapslí, tedy 2 kapsle jednou denně ráno před snídaní. Hairburst obsahuje komplex přírodních vitamínů podporující rychlý růst vlasů. A výsledek? Zdravé, pevné a dlouhé vlasy. Cena měsíční dávky je 949 Kč. Teď vás asi napadá jen jediné: "FUNGUJE TO?"



Již po dvou týdnech Hairburst slibuje hydratovanou a revitalizovanou pokožku. Po měsíci se vlasová kondice zlepšuje a vlasy začnou růst rychleji. Po dvou měsících vlasy dorůstají na optimální délku, jsou silnější a snižuje se jejich vypadávání. Po třech a více měsících je kondice vlasů stabilizovaná a pokračuje v růstu vlasů i nadále..

Jelikož jsem zkoušela pouze měsíční dávku, nemohu říci, zda vše funguje tak, jak Hairburst slibuje po 2-3 měsících.. Co vám ale mohu potvrdit jsou výsledky docílené po 1 měsíci. Vlasy narostly o pěkný kousek a jsou na dotek silnější.. Zaznamenala jsem i úbytek ve vypadávání vlasů, pouze při měsíční dávce..
  

Jinou barvu vlasů má na svědomí zapadající slunce.. tudíž se vlasy ani tak nelesknou jako na fotce "před" která je focena na denním světle. :-) Neměla jsem fotku kdy jindy vyfotit, protože jsem ten den přijela z intru a byla u nás kadeřnice, která mi vždy po 6-ti týdnech stříhá roztřepené konečky! A musím podotknout, že jsem s Hairburstem žádné roztřepené konečky nezaznamenala!


Co se týče kapslí, dělalo mi docela problém je spolknout. Občas se mi stalo, že jsem ji polkla na "ležato", tudíž to bylo docela nepříjemné. A vadila mi i chuť, ale na to se dá zvyknout. Navíc jsem si všimla, že přidali do nabídky ochucené cucavé vitamíny. Takže ty určitě také budou stát za vyzkoušení! 


Jinak jsem ale naprosto spokojená! Do Hairburstu se rozhodně vyplatí investovat, protože vlasy o vás řeknou více, než si myslíte.. :-)
Máte s Hairburstem také nějaké zkušenosti? Napište do komentářů vaše dojmy!

Moc děkuji Hairburst za poskytnutí produktu k recenzi! ♥

Tereza Máslová

8 komentářů:

  1. Mám zkušenosti obdobné, růst u mně opravdu velmi rychlý. Máš nádherné vlasy! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach! Budu muset šetřit :D
    Díky za tip :)
    http://bludicka-vecernice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem ráda že tě HairBurst zaujal a že je recenze užitečná! :)

      Vymazat
  3. Páni, tak tohle bych vyzkoušela vážně moc ráda, ale trochu mě odrazuje ta cena. :/ Sice uznávám, že za takovou službu, kterou tyto kapsle vlasům dodají, to nejspíš vyloženě drahé není, ale já teď mám spoustu "důležitějších" věcí, do kterých ty peníze musím dát, takže s tímhle nejspíš ještě počkám. Ale někdy to snad zkusím. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale když jsou vidět výsledky, stojí to za to :)

      Vymazat
  4. Chtěla bych ho zkusit, ale pořád se bojím toho, že nebude fungovat :D No uvidíme, jestli se rozhoupu :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to slibně :) asi ho vyzkouším, ale slyšela jsem že vedlejším účinkem těchto prášků na růst vlasů je tloustnutí takže o tom ještě popřemýšlím :)
    Ale jednoznačně moc povedená recenze a krásný vzhled blogu.

    http://manoragirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram