SMOOTHIES OF THE DAY

Smoothie.. S tímto názvem se v současné době setkáváme čím dál tím častěji.. Většina z Vás už určitě zná svou nejoblíbenější kombinaci, i přes to doufám, že se následujícími recepty, pokud jste je ještě nevyzkoušeli, necháte inspirovat.



Jelikož na intru nesmíme mít mixér, a vlastně vůbec nic, co se strká do zásuvky, (kromě nabíječky na telefon a notebook :D) smoothie si připravuji pouze doma o víkendech.. Nejčastějšími surovinami, které doma mixujeme jsou banány, jahody, jablka atd.. Takové to ovoce, které se u nás běžně kupuje.

Ale dnes Vám představím několik kombinací, které jsem já sama zkoušela poprvé, navíc s ALPRO nápoji v hlavní roli.

 JAHODY / MANGO / MANDLOVÉ NESLAZENÉ ALPRO


 INGREDIENCE:

• hrst jahod
• 1/2 manga
• cca 200 ml mandlového
   nápoje Alpro

* Asi nemusím psát, že následuje
   rozmixování všech surovin.. :D







ANANAS / MANGO / KOKOSOVÉ ALPRO


INGREDIENCE:

• středně silný plátek ananasu
• 1/2 manga
• cca 200 ml kokosového nápoje
  Alpro









BANÁN / AVOKÁDO / OVESNÉ ALPRO


INGREDIENCE:

• 1/2 avokáda
• banán
• cca 200 ml ovesného nápoje Alpro










JAHODY / AVOKÁDO / MANDLOVÉ ALPRO





INGREDIENCE:

• hrst jahod
• 1/2 avokáda
• cca 200 ml mandlového nápoje   
  Alpro










MANGO / BANÁN / MANDLOVÉ NESLAZENÉ ALPRO



INGREDIENCE:

• 1/2 manga
• banán
• cca 200 ml mandlového  nápoje
  Alpro








GREP / BANÁN / KOKOSOVÉ ALPRO


 INGREDIENCE:

• 1/2 grepu
• zralý banán
• plátek nebo dva ananasu
• cca 200 ml kokosového nápoje
  Alpro

* doporučuji oloupat jednotlivé
   měsíčky, grep tak nebude příliš
   hořký




GREP / BANÁN / MANGO / OVESNÉ ALPRO


 INGREDIENCE:

• 1/2 grepu
• zralý banán
• cca 200 ml ovesného nápoje Alpro

* doporučuji oloupat jednotlivé
   měsíčky, grep tak nebude příliš
   hořký








 AVOKÁDO / BANÁN / KAKAO / MANDLOVÉ ALPRO

INGREDIENCE:

• banán
• 1/2 avokáda
• P lžíce kakaa
• cca 200 ml mandlového nápoje
  Alpro








Je těžké říci, který mi chutnal nejvíce, protože všechny měly něco do sebe.

Za mě byla asi nejlepší kombinace avokádo s jahodami a mandlovým mlékem. Stejně tak banán s avokádem, kakaem a mandlovým mlékem. Je těžké vybrat jeden, ale avokádo mě opravdu mile překvapilo!

Za mou sestru byly nejlepší též jahody s avokádem a mandlovým mlékem.

Za mamku to byla kombinace manga, banánu a mandlového neslazeného nápoje.

A taťkovi chutnalo smoothie z grepu, banánu a ovesného nápoje.

Tady je vidět, jak má každý jinak mlsný jazýček! Ale jsem si jistá, že si každý mezi těmito kombinacemi najde tu svou! A kdyby ne, více inspirace naleznete na webu Alpro.com/cz

A co se týče chuti samotných nápojů.. Chutnaly mi všechny. Ale za mě je jednička kokosové, poté ovesné a nakonec mandlové slazené a neslazené.


 Smoothie zdar ♥


21 komentářů

  1. Máš moc hezky zpracovaný článek a určitě vyzkouším tvoje recepty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě dej vědět, jak ti chutnaly :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc hezky! My doma mixér nemáme, ale chtěla bych si ho objednat. Nemáš nějaký typ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem mixovala tyčovým mixérem, ale ten to nerozmixoval tak hladce, jako stolní mixér.. Teď máme mixér smoothie 2 go od kenwood, ten je skvělý.. dokonce v něm můžeš drtit i led, takže si poradí i se zmrzlým ovocem.. :)

      Vymazat
  3. Moc hezky článek :) Smoothie jsem ještě nezkoušela, ale asi bych měla :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super inspirace :) s ananasem a mangem zkusím jen co se zásobím! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto byl mooooooc povedený článek :) Moc se mi líbí zpracování fotografií :) Také jsem se soutěže účastnila, ale bohužel jsem nevyhrála. V tuto chvíli mám jeden malý Alpro nápoj v giveaway na mém blogu. Tímto bych tě na ni ráda pozvala ;-)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek :) Určitě nějaký tip na smoothie zkusím :)

    https://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Super. Naprosto. Hned jsem si některé opsala. Vyzkouším. Díky za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  8. wau to to je hodne dobrej clanek na leto :) skoda ze je alpro tak drahy, ale urcite by slo nahradit necim levnejsim (budu hledat) :) desne se mi libi jak mas udelany (rika se tomu tak doufam?) ty gify, jak se ty suroviny objevujou, bozi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super recepty... smoothie milujem.

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tie gify sú super ♥ A vlastne aj všetky recepty. My sme akurát kúpili nový mixér, vďaka ktorému si robím smootie skoro každý deň :) ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Home & Beauty wishlist ♡

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek, vypadá to moc chutně! :)
    A ty fotky jsou dokonalý! ♥

    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju smoothies, ale popravdě si je nedokážu představit s něčím jiným než freshem :D :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek! Já smoothies miluju <3

    OdpovědětVymazat
  15. To je úžasný.. v létě miluji smoothie a mohla bych žít jen z toho :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tenhle článek mi aktuálně přišel vážně vhod, protože jsme se doma s mamkou a tetou zrovna o smoothie bavily, že bychom to chtěly vyzkoušet :D Mamka už něco zkoušela, ale byl to jen takový hokus-pokus, takže jí zkusím inspirovat tvým článkem :) Jinak musím říct, že ten článek máš strašně pěkně zpracovaný! :D Imaginareum

    OdpovědětVymazat
  17. Mnam, jen jak to vidím, tak se mi sbíhají sliny... :D Moc hezký článek a super recepty, některý z nich určitě vyzkouším. Ukládám do oblíbených! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥