VÝJIMEČNÉ PŘÁTELSTVÍ

Krásné odpoledne, dnes bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek z naší zahrady.. Doma nám totiž dělá společnost hned několik zvířecích kamarádů a tady můžete vidět některé z nich. ☺





 "Já tě nevidím, ty mě nevidíš!"











Tímto bych vás chtěla pozvat do mé skupinky, kde mám pár alb s dalšími fotkami. Focení je moje velká vášeň, a i když jsem fotograf amatér, neskutečně mě to baví. :-) Nabízím focení portrétů i mazlíčků.. Pokud je někdo z vás, čtenářů, z okolí Náchoda nebo Ústí nad Orlicí a měl by zájem o podobné fotografie, nebojte se mi napsat :)

Co na fotky říkáte? Líbí se vám? Budu ráda když mi napíšete do komentářů, samozřejmě beru i kritiku, pokud se tu mezi vámi najde i nějaký fotograf. ♥

Mějte se fanfárově ♥

19 komentářů

  1. Juuj, tak to sú nádherné fotky! Máš veľký talent :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to pěkný :) Dýchá z toho taková ta přátelská atmosféra s vůní domova :) Krásní mazlíci :)
    http://bludicka-vecernice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, děkuji. Všichni jsou moji mladší sestry :D :)

      Vymazat
  3. Náhodou mi vůbec neprijdes jako amatér!:) jsi talentovana a fotky se ti vážně povedly <3 Máš krásného pejska:))
    essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji! Jsem ráda že se fotky líbí! :) pejsek je mé mladší sestry :) vlastně všichni na fotkách jsou její :D :)

      Vymazat
  4. Psík je zlatučký a ježko, toho som chcela mať ako domáce zvieratko. Teraz premýšľam nad psíkom, tak dúfam, že si so snúbencom nejakého krásavca z útulku donesieme domov. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Ježek je super, ale hrooozne smrdí :DD!! A já mám radši zvířátka na mazlení :D :) ale je fakt, že je hrozně roztomilý :3

      Vymazat
    2. Moc hezké fotky! Já bohužel doma žádné zvířátko nemám, ale chtěla bych pejska. :))

      Vymazat
  5. zvířata miluju, takže tohle je pro mě hotový balzám na duši - fotíš vskutku nádherně :) ježky jsme vždycky měli na zahradě, když jsem byla malá a moje kamarádka dokonce doma jednoho chová. je to až neuvěřitelný, že i takové zvíře se dá ochočit.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je mi ale zvířecí parta :D Miluju zvířátka ♥ A fotky jsou opravdu krásné, to se musí uznat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky se opravdu povedly. Mají příběh a to je pro tento druh focení velmi důležité. :)

    OdpovědětVymazat
  8. vazne povedene fotky! zrovna shanim nekoho, aby mi nafotil psa :-D ten tvuj je bozi, jak ma kazdy ocicko jinou barvu. a jezek je sladkej. krasny zverinec

    OdpovědětVymazat
  9. Ten ježko je dokonalý... ja mám psíka z útulku, dvojročnú Elišku.

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
  10. Bombasticky fotíš! Máš fakticky talent 💞👌
    www.teabyniki blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalé fotečky. :-) Mám čivavu Maybey :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou jako vždy nádherný a z toho ježečka jsem naprosto hotová! :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥