JOHNNY ORGANIC / KÁVOVÝ A KAKAOVÝ TĚLOVÝ PEELING

K pravidelné péči o pokožku patří i tělový peeling. A já vám v dnešním článku představím hned dva. Konkrétně se jedná o 100% raw, přírodní peelingy značky Johnny Organic. Jsou formulovány tak, aby se aktivně zaměřily na celulitidu, strie a akné. A jejich účinky jsme, společně s mou kamarádkou Luci, mohly vyzkoušet díky e-shopu Krásná Každý Den.

Krásná Každý Den je můj velmi oblíbený e-shop. Popravdě jediný e-shop, ze kterého jsem kdy objednala kosmetiku. Vybrat si zde můžete z několika značek, které nabízí přírodní kosmetiku. Ať už se jedná o péči o pleť, tělo, ústa, nebo vlasy... Každý si zde najde svůj kousek přírody.
Nejen že máte na výběr neskutečné množství produktů, navíc je vše přehledně rozděleno tak, aby každý našel to, co hledá. Pokud se snad s tímto e-shopem setkáváte poprvé, garantuji vám, že si ho zamilujete. Za vznikem KKD stojí Míša. Její balíčky jsou vždy baleny s láskou, krásnější balíček nikde jinde nedostanete!




Abyste se dozvěděli také něco o peelingu.. Kakaový peeling pečoval o mně, kávový si vybrala Luci, a její hodnocení si můžete přečíst v následujících řádcích.


KÁVOVÝ PEELING
Přemýšlíte nad tím, že vyzkoušíte kávový peeling, nebo-li Body scrub od Johnny Organic, ale pořád jste nesebrali odvahu si jej zakoupit? Po přečtení této recenze se určitě rozhodnete! :-)
 


  




Anti celulite kávový tělový peeling je vyrobený tak, aby se zaměřil nejen na celulitidu, ale i na další kožní problémy, jako je například boj s akné, suchou pokožkou, striemy a dokonce i s exémem!

Tento malý zázrak obsahuje nejlepší zrna kávy arabica i oleje, které jsou vysoce hydratační!

Já měla to štěstí, kávový peeling vyzkoušet a musím Vám říct, že napoprvé mi moc nevoněl :D , ale po delším používání jsem si na vůni zvykla a oblíbila si ji :-)!

Chtěla jsem vyzkoušet tento kávový peeling na moje problémy s celulitidou, výsledky nejsou úplně stoprocentní, ale moji pokožku mi krásně hydratoval a vyživil! :-) Zklamaná určitě nejsem a do budoucna plánuji vyzkoušet i ostatní výrobky z této řady malých voňavých zázraků! :-)

Zamilovala jsem se do pocitu hned po použití, protože je to opravdu dokonalý pocit, když vylezete ze sprchy s krásně hladkou a jemnou pokožkou!


Na rozdíl od toho kávového, kakaový peeling má přesně tu vůni, jakou byste čekali. Musím teda říct, že mě naprosto uchvátila, jen co jsem odstřihla vršek pytlíčku, a to jsem ho ještě ani neotevřela! 

 
 

Peeling je obohacen o ty nejkvalitnější ingredience, jako je například himálajská mořská sůl a super antioxidační ovoce Acai, které absorbuje toxiny, čímž  detoxikuje kožní buňky. Zanechává pokožku čistou, zdravou a navíc jí chrání před stárnutím. Celé složení najdete ZDE.

Já jsem se zaměřila na stehna a zadeček. Při prvním použití mě zaskočilo lehké pálení, ale po opláchnutí se neobjevilo žádné začervenání, nebo pálení či podráždění pokožky. Právě naopak. Výsledkem je naprosto jemná, hydratovaná a odumřelých kožních buňek zbavená pokožka. Navíc na těle zanechá krásnou kakaovou vůni. Takže pro vás, kteří se neradi po koupeli mažete tělovými mléky, by mohly být tyto peelingy skvělým, příjemnějším pomocníkem. 

Co se týče celulitidy. Té se samozřejmě nelze zbavit úplně. S pomocí peelingu však docílíte malého zlepšení. A pokud k peelingu přidáte i dostatečný pohyb, budete zaručeně spokojeni! :-)

Doufáme tedy, že jsme vás přesvědčily o tom, že se do peelingu určitě vyplatí investovat. Jak už napsala Luci: "Je to opravdu dokonalý pocit, když vylezete ze sprchy s krásně hladkou a jemnou pokožkou!" A já to samozřejmě potvrzuji! :-)

 KKD na Facebooku a Instagramu

Tímto děkuji Lucince, za pomoc při testování a psaní této recenze ♥ Samozřejmě velký dík patří hlavně Míše a jejímu obchůdku! Děkujeme a třikrát hurá pro ty nejkrásnější a nejvoňavější balíčky ! 


19 komentářů

  1. Ten výsledek musí být božský, už jen ta představa! :D Peelingy miluju :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme si teď s mamkou v poslední době peelingy celkem oblíbily, takže dost možná poreferuju o svém objevu :D Hlavně ten kakaový zní vážně božsky. Imaginareum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji! :3 z té vůně budeš úplně vedle!

      Vymazat
  3. Kava a kakao? To je pro me naprosto stvoreny :) S KKD vyrobky jsem taky moc spokojena a mas pravdu, takhle krasne zabaleny balicky aby clovek pohledal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nádhera, viď? Člověku je líto to vyhodit! Co jde to si schovám! :D :3

      Vymazat
  4. E-shop Krásná každý den přímo miluji. Už jsem od tamtud měla několik produktů a ani jeden mě nikdy nezklamal. Jonny mě moc zaujal :-). Měj se krásně, Mimozemšťanka.

    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se všemi produkty velmi spokojená! KKD je prostě perfektní e-shop! Každý si vybere. :)

      Vymazat
  5. Miša z KKD je skvelá, môžem potvrdiť. Tento peeling som neskúšala, ale bežne si kávový robím doma, takže verím, že je super.
    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, přiznám se, že vlastní peeling jsem ještě nezkousela :) určitě je božský! Naprosto miluji vůni kávy !

      Vymazat
  6. Hodně jsem nad peelingy přemýšlela, ale nakonec jsem zvolila jiné produkty :) Vypadají ale božsky! Určitě se je budu snažit jednou vyzkoušet :)
    www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za to vyzkoušení stojí! Budeš je milovat! :)

      Vymazat
  7. Naprosto miluji peelingy a ten kávový mě fakt moc láká a chtěla bych ho vyzkoušet :)

    June Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda jen, že kávový nemá tu svou vůni :O to jsem byla docela překvapená! Připomíná nám spíš liči :D ale ta jemná pokožka, to je paráda! :)

      Vymazat
  8. čtu na ně neustále samou chválu, musí být božské a hlavně ta vůně. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jejich obaly jsou fakt bomba! :) Na ten kávový peeling slyším všude samou chválu, ale sama jsem na ně líná :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ten pocit znám :D ale věř mi, jakmile ho vyzkoušíš, zamiluješ se! :) :D

      Vymazat
  10. Peelingy miluju! Hrozně ráda zkouším nějaké nové a zrovna tyhle mám také na svém wishlistu, moc mě lákají! :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥