VÝLET DO PRAHY / NOVINKY



 Vítám vás, po dloouhé době, u nového článku. 




Minulý čtvrtek jsme společně s přítelem vyrazili na víkend do Prahy, jelikož jsme měli na pátek rezervovaná místa v kavárně → Golden Pacific Café. ← Oba jsme měli ZLATOU jízdenku DE LUXE, tedy sněz co sníš sladkých i slaných pochoutek, které vám až pod nos přiveze mašinka! Do té doby jsem o téhle kavárně neměla tušení, ale je to tam skvělé! Ideální místo pro rodiče s dětmi :-)


Už po půl hodině jsem začínala být plná a myšlenka na další hodinu a půl, kterou jsme tam měli strávit, mě docela bavila.. :D Po hodině jsme stopli vláček a objednali si ještě salát.. Po zaplacení jsme se s plnými pupky odkulili pryč z kavárny, a jelikož jsme měli ještě čas, chtěla jsem se jít podívat do H&M.. – Kavárna je v nákupním centru Galerie Butovice –  Původně to mělo být tak, že si obchod jenom projdu.. Ale znáte to.. Vlezla jsem do vnitř a hned mi bylo jasné, že jestli se neotočím a neodejdu pryč, bude problém..  Ani ne po 3 minutách šmejdění jsem byla v kabince. 

 

Po vyzkoušení všeho co jsem si do kabiny natáhla jsem byla rozhodnutá, že všechno nutně potřebuji. A protože jsem neměla moc peněz v hotovosti a nechtěla jsem brát peníze z účtu, nakonec jsem si odnesla jen kraťasy. Díky příteli, který mi na ně přidal. Děkuji! ♥ :D 

Jeli jsme tedy zpět do Berouna, kde jsme celý víkend byli u babičky. Po zbytek dne jsem byla trochu smutná, že jsem si nekoupila i ty šaty. Ale obratem jsem si řekla: "nepotřebuješ nové šaty, jedny už přece máš! Jenže stály jen 300 korun..  Ale ne, nepotřebuji je."  Jasně.. Co si myslíte, že jsem udělala.. ? Druhý den jsem se pro ně vrátila! :D A také jsem ten den  poprvé ochutnala sushi! 
 


 



Zbytek víkendu byl skvělý. Snídaně na terase u televize, výborné jídlo a tetin rozkošný pejsek! Naprosto miluji toto plemeno! :-)




Mám také pár novinek, které se v nejbližší době objeví na blogu. :-)
 

punčošky z Penti

tělové peelingy z KKD

 
a přírodní balzám na rty ONEST


Těšíte se ? :-)


22 komentářů

  1. Moc krásné fotky. Ten vláček musel být super zážitek :) A víš co? ty šaty ti ale vážně moc sluší a to na šaty nijak moc vysazená nejsem :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta kavárna byla skvělá. :) doporučuji její návštěvu :) děkuji!

      Vymazat
  2. O té kavárně s vláčkem jsem slyšela asi před 3 lety a uplně jsem na ní zapomněla. Dala si mi skvělý tip kam zajít,díky :) Ty šortky jsou pěkné a udělala si dobře že ses pro ně vrátila,moc ti sluší :) Určitě to byl skvělý výlet)
    Ty fotky co si nafotila jsou skvělé,taky zbožňuji tyhle psí plemena <3 Skvělý článek ^^
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem ti ji připomněla :) výlet to byl úžasný, rozhodně se tam taky stav, je to skvělý zážitek :) děkuji za krásný komentář! :) <3

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tohle plemeno je jedno z nejhezčích :) děkuji pěkně :)

      Vymazat
  4. Jé, ten přírodní balzámek bych moc ráda vyzkoušela :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný! Lepší jsem ještě neměla! :)

      Vymazat
  5. Tak ta kavárna zní úplně super! :D Někdy až budu mít cestu do Prahy, tak se tam musím stavit :)
    Ty šaty jsou moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji doporučuji! :) Je to krásné místo :)

      Vymazat
  6. Páni, ta kavárna zní doslova božsky :D Hrozně bych se tam chtěla podívat, tak snad jednou :) Jinak ty šortky i šaty jsou vážně krásný, nepřekvapuje mě tedy, že sis je pořídila :D (Na tvém místě bych asi udělala taky xD) Jen malá poznámečka: píší se tři tečky, ne dvě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš mít někdy cestu do Prahy, tak si na ni vzpomeň :P :) Stojí za navštívení :) Děkuji za poznámku, ani jsem nevěděla, že je to pravidlo psát, tři tečky :D Děkuji za opravu!! :)

      Vymazat
  7. ten pejsek je super, jsem na pejsky ujeta. saty krasny! slusi. a o masinkovy obsluze jsem uz slysela, ale jeste nezkousela. sushi jsem mela jen jednou v zivote, tak jsme na tom stejne :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty jsou SUPER 😍💞😃👌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mají spoustu barev a vzorů, doporučuji navštívit H&M :D

      Vymazat
  9. O kavarně s vlackem slysim poprve... Zajimave. ;) A ty saty jsou super, nedivim se, ze ses pro ne vratila! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem o ni do teď nevěděla.. Děkuji :)

      Vymazat
  10. Pekné vecičky si si kúpila. Ten svetlomodrý telový peeling kakaový mám tiež a je božský ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Home & Beauty wishlist ♡

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné kousky, hlavně ty šatičky, to jsou opravdu top :-) A tenhle střih lichotí snad každé ženě.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou nádherný. Opravdu. A moc ti sluší- podle fotek. Kdyby sis je nevzala tak bych ti sama napsala ať se pro ně vrátíš. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥