REMINGTON PERFECT PEDI REVEAL

Když se dříve řeklo slovo pedikůra, představila jsem si, kromě péče o nehty, dlouhé namáčení a změkčování ztvrdlé kůže, která se následně odstranila pomocí pílníku, seřezávače, nebo pemzy, kterou jsem doposud používala i já. Zřejmě nemusím zmiňovat, jak účinné to bylo...

Ale co když se řekne rychlá, jednoduchá a bezbolestná pedikůra. Zní to dobře, nemám pravdu? Tak zbystřete zrak, protože vám dnes představím vašeho budoucího nejlepšího parťáka.




Všechny vlastnosti:

Hedvábně hladká a jemná chodidla během chvilky
Rotačním váleček jemně odstraňuje suchou kůži
Jednoduché používání, výsledky viditelné již po jednom použití
Obsahuje 2 x válečky – hrubý a extra hrubý
Obsahuje čisticí kartáček Bateriový (včetně 2x AA)

Díky tomuto krasavci si můžete vzít své oblíbené letní sandálky a nebát se ukázat svá chodidla.



 
Přístroj je na baterky, používá se tedy na sucho. Skvěle padne do ruky a použití je velmi snadné.... Stačí ho zapnout posunutím "knoflíčku" směrem nahoru a jemně přejíždět po ztvrdlé kůži.

Jelikož je Remington Perfect Pedi REVEAL můj úplně první pomocník tohoto typu, nemohu porovnat, jak moc je, nebo není hlučný. Mě ten zvuk nepřijde příliš hrozný, ale tichý také není.. Samozřejmě je to maličkost, která se mu za tu perfektní práci odpustí :D!

Čas závisí na stavu vašich chodidel, já jsem neměla kůži extrémně ztvrdlou, nebo popraskanou, stačilo mi tedy něco kolem deseti minut na obě nohy. Výsledek je už po prvním použití vážně znatelný! Paty mám neuvěřitelně hladké, bez jediné šupinky!

Pokud chcete, aby vám váš pomocník dlouho vydržel, je potřeba se o něj řádně starat a čistit ho... Čistění válečků se provádí malým štětečkem, který je součástí balení.


PŘED

PO



Myslím že fotky mluví za vše. Doufala jsem, že se mi podaří odstranit nevzhlednou kůži na patě, kde se mi asi před měsícem strhl puchýř. Kůže se mi stále odlupovala a zadrhávala. Pedi Perfect si s ní poradil bezvadně! Paty mám tak jemné, že mi je ani foťák nechtěl zaostřit! :D 

V jedné recenzi jsem četla, že si s velmi tvrdou kůží neporadil, proto bych ho doporučila zvláště těm, kteří ještě příliš tvrdou kůži nemají. Pokud si tedy přístroj pořídíte co nejdříve a začnete se o svá chodidla včas starat, tvrdá kůže vás nikdy trápit nebude! Cena se pohybuje kolem 800 Kč. Náhradní hlavice pak kolem 300 Kč. A za tu perfektní péči je to cena vážně nádherná!

Pořiďte si i Vy Remington Perfect Pedi REVEAL a zbavte se ztvrdlé zažloutlé kůže jednou provždy! 

9 komentářů

  1. Ty jo tak to vypadá hodně dobře. Já se rozhodla, že zkusím příští týden pedikúru a pak se uvidí :) Možná pořídím Perfect Pedi :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Dala jsi mi brouka do hlavy. :D Pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska mi mel prijit ale posta na me nejak zapomnela asi :D ale ty fotky fakt mluvi za vse. Tesim se na nej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nutně potřebuji domácí pedikůru a tato věc vypadá dobře. Možná i lépe, než od Scholl. Děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to suprově! My si ho s mamkou objednali ze určité "body" na kartě, ale bohužel nebyl na skladu! :(
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  6. U mě měl foťák taky problém zaostřit :D A vzhledem k tomu, že mi nožky fotila mamka, která to s foťákem neumí, byla to operace asi na hodinu :D haha
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá veľmi dobre :)

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. Výsledky vyzerajú naozaj úžasne, no mne i tak stačí obyčajný peeling a krémovanie ♥ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat
  9. Přístroj mám taky a jsem s ním nad míru spokojená :) Moje nohy jsou teď vážně moc hezké a hebké

    Oligodermie | Vitamínový peeling

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥