MANUFAKTURA SEDMIKRÁSKOVÝ ELIXÍR

Už je to nějaký ten týden, co mi přišel balíček od Manufaktury, ve kterém se skrývalo tohle sedmikráskové potěšení! ♥
Abych pravdu řekla, doposud jsem žádný pleťový olejíček nezkoušela, vlastně jsem o pleťových olejích neměla ani tušení. A tak jsem se v rámci výzvy portálu Blogerky.cz seznámila s mým novým parťákem.

 "Exkluzivní pleťový elixír je kombinací vzácných rostlinných olejů - šípkového, jojobového, avokádového, makadamiového a slunečnicového, obohacených o výtažek ze sedmikrásky a rozmarýnu, vitamín E a koenzym Q10. Jedinečná receptura, bohatá na cenné přírodní ingredience dodá exkluzivní pěstící péči normální, suché i citlivé pleti."  

LÁSKA NA PRVNÍ POHLED...
Design krabičky a vlastně i samotné lahvičky se mi líbí moc. Myslím že fotky vám řeknou vše, co potřebujete vědět. 




Láska na první nadechnutí? Ano... Stačil jediný nádech po otevření lahvičky a na tváři se mi vykouzlil ten nejblaženější úsměv. Jemná nevtíravá vůně, do které jsem se zamilovala.

APLIKACE JEDNA BÁSEŇ...
Dávkování pomocí pipety je praktické a velice snadné. Elixír aplikuji večer na vyčištěnou pleť.  Nakápnu ho na konečky prstů, stačí opravdu malinko, a lehce ho vmasíruji do pleti očního okolí, pro které je vhodný, protože neobsahuje žádné konzervanty! 


Není příliš mastný, řekla bych tak akorát. Hezky se vstřebává a ta vůně je nádherná. Připomíná mi vůně z dětství. Takové ty jemňoučké dětské šampony, prostě krásná jemná vůně! ♥ :-D Oční okolí je po něm zklidněné, a zmírnilo se začervenání ve vnějších koutcích obou očí, které bylo, myslím si, způsobené každodenním odličováním. Oční okolí už není tak citlivé, napnuté ani opuchlé.



Konečné hodnocení vypadá asi takto:

Design obalu:        ***** Krásný a elegantní. Působí na mě takovou jarní náladou:-)
Dávkování pipetou: ***** Velmi jednoduché a přesné.
Vůně:                   ***** Lehká, jemná, nevtíravá, bezalergení!
Účinek:                 ****  (Po dlouhodobém používání se určitě dostaví perfektní výsledek)

Žádné mínus neuděluji, protože jsem žádnou chybu nezaznamenala.. Jsem s olejíčkem více než spokojená. :-)  Určitě se bude hodit i v zimě, kdy se mi pleť více vysušuje.

Cena za 30ml je 329 Kč, zakoupit jej můžete zde.

Vlastníte někdo tento elixír ? Jak jste s ním spokojené? :-)


  Mějte se krásně,
Teri ♥


5 komentářů

  1. Tak ten vyzerá naozaj super! Skvelá recenzia :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Balení má tedy krásné, ale nejspíš bych ho nevyzkoušela. Co se týče olejíčků na pleť, tak jsem taková skeptická :D :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem také měla možnost tento elixír vyzkoušet a jsem s ním velmi spokojená :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to super! :)

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek, od Manufaktury jsem ještě nic nezkoušela, i když mě jejich produkty lákají už dlouho :) A tenhle elixír vypadá opravdu povedeně :) Jinak máš moc pěkný blog, ráda se budu vracet pravidelně :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥