MANBOXEO

Tušíte podle názvu, o čem bude tento článek? Znáte manboxeo? Pokud ne, pokračujte ve čtení, protože mám pro vás tip na úžasný e-shop.



MANBOXEO.CZ nabízejí originální dárky pro muže. Jasně, je spoustu e-shopů, které nabízejí originální dárky, tak co je na Manboxeo vlastně tak úžasného?

Jde vlastně o dárkové sady, které jsou uzavřeny v dřevěné bedně. To co se skrývá uvnitř, si musí obdarovaný vypáčit přiloženým páčidlem!

Co je na tomto výjimečném e-shopu skvělého je to, že si z něho vybere opravdu každý! Vybírat můžete z několika druhů bedýnek, například bedna pro masožravce, pro pivaře, býložravce ale i bednu s holením  nebo péčí o auto...

Já jsem z manboxeo.cz objednala bedýnku příteli k narozeninám. Konkrétně bednu pro fitkaře. Radost měl nejen přítel, ale i já. Sledovat to nadšení a také dobývání se do bedny bylo skvělé a zábavné! :D Nakonec to ale zvládl na jedničku a k obsahu bedýnky se dostal.



Obsah bedny pro fitkaře:

  • 1x Šejkr Grenade






  • 1x Grenade Carb Killa - Cookies & Cream 60g
  • 1x Grenade Carb Killa - Fudge Brownie 60g





  • 1x High Whey 80 30g vanilla, Extrifit
  • 1x Ultra Speed 80 Fair Power 30g vanilka, Surival
  • 1x High Whey 80 30g chocolate, Extrifit

  • 1x Flap Jack 100g chocolate + coconut, Nutrend
  • 2x Magnesium Liquid Fair Power 25ml, Surival
  • 1x Agrezz 20,8g raspberry, Extrifit
  • 1x Bcaa Gt+ 80g raspberry, Extrifit
  • 1x Agrezz 20,8g mango - pineapple, Extrifi

  • 1x Sušené krůtí maso 25g









+ osobní vzkaz do bedny a páčidlo...

Cena: 1599 Kč

Podle mě jsou tyto bedýnky naprosto perfektním a hlavně originálním dárkem. Překvapte svého milého, tatínka, bratra, nebo kamaráda bedýnkou plnou věcí které má rád. :-)

Má někdo z vás zkušenost s tímto e-shopem?



Kiss, 
Teri ♥

Tereza Máslová

4 komentáře:

  1. Můj strejda tuhle bedýnku dostal nedávno k narozeninám a do teď jsem ani nevěděla, jak se to jmenuje :D Je to super dárek, plánuji ho pro tátu k Vánocům :)


    Bambielle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda že jsem bednu připomněla :D :)

      Vymazat
  2. K loňským vánocům jsem objednávala pro taťuldu pro pivaře.. A to jeho nadšení?!! To se ani nedá popsat. :)) měl fakt hroznou radost už jen z tý samotný bedny:D (která se mimochodem dost líbila i mě). Otvíraní si užíval neskutečně, přizval k tomu i vnoučka, oba se tim suprově zabavili :D a i z obsahu byl nadšenej :) za mě fakt správně utracený peníze! :)
    Plánuju pořídit i přitelovi, jen se mi pro něj moc nehodí žádný obsah. Spíš zkusim spíchnout něco podobnýho sama, abych tam mohla vložit věci podle sebe. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, perfektný blog ♥ som tu prvý krát a pozrela som si už väčšinu článkov a veľmi sa mi páči! pridávam sa k sledovatelom! čo sa týka e-shopu, ešte som o ňom nepočula ale vyzerá naozaj super, čoskoro máme s priateľom výročie, takže je to skvelý tip na darček!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram