MATURITNÍ ROČNÍK




Škola pro mě byla vždy peklem. Nejsem zastáncem brzkého vstávání a vlastně nejsem ani studijní typ. Ovšem začátkem nového školního roku jsem zjistila, že to pravé peklo nastane teprve teď, ve čtvrtém ročníku. 

zdroj: https://cz.pinterest.com/pin/399764904406930204/

Kromě maturity máme před sebou také stužkovací večírek a maturitní ples. I tohle bude tak trochu boj. V případě maturitního plesu zřejmě doslova. Jelikož máme maturitní ples společně s jednou další třídou, bude docela těžké domluvit téma plesu a podobně. Samozřejmě se naše názory zcela liší, takže se nakonec všichni rozhádáme ne-li hůř... Co mě překvapilo je, že problém není v naší třídě. Původně jsem si myslela, že se budeme dohadovat mezi sebou. Překvapivě se jako třída celkem shodujeme, problémem je ale třída druhá, se kterou se neshodujeme ani v nejmenším... Jsem tedy zvědavá, jak to vše nakonec dopadne! :D 

Jsou ale i příjemnější věci... Určitě znáte takové ty soutěže pro maturanty, kdy máte možnost vyhrát nějaké ty slevy na šerpy, nebo výzdobu plesu a tak... Samozřejmě se jedné takové účastníme, takže pokud se vám naše fotka líbí, pomozte chudým studentům :D stačí kliknout na fotku a podpořit nás likem! Za každý like budeme rádi! 


Zajímalo by mě, jak to s domlouváním plesu máte, nebo jste měli Vy? A pokud také soutěžíte v podobné soutěži, hoďte mi do komentářů odkaz. :D

Mějte se krásně,

Teri ♥

11 komentářů

  1. Tyjo, nastupuju zrovna na výšku, ale svůj maturitní ročník mám pořád ještě před očima :D Co se týče stužkováku a plesu, byla to katastrofa, hlavně v domlouvání nápisu a barev na stužky a šerpy. Stužkovák jsme měli v retro stylu, bylo to moc fajn a super jsme si to všichni užili (někteří až moc teda :D). Výzdobu na plesu nám už zajistila škola, takže jsme se nemuseli o nic starat :) Nejhorší část je ale samozřejmě samotná maturita, která všechny ty starosti s plesem atd. úplně přebije :D Takže ti budu moc držet palce, abys tu první velkou zkoušku dospělosti zvládla co nejlépe! :)

    www.veass.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Stužovací večírek se u nás nepořádá, ale kvůli maturáku se některý holky od nás ze třídy hádají už od druháku :D Já to teda nijak extra neprožívám zatim. Přijde mi, že se kolem toho řeší tykový ty nedůležitý věci, jako jsou šaty, ale jinak organizace veškerá žádná, tak jsem zvědavá, jak to bude nakonec vypadat :D Tobě přeju hodně štěstí v celém školním roce! :)

    http://janacollinson.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Klíídek. Maturitní ročník není peklo, to tě teprv čeká :D Maturák se dá domluvit i ve 4 třídách, který se nesnášej, a i tak může bej zatraceně boží, takže pohodička. A matura samotná? Nakonec jsme se shodli na tom, že to fakt vůbec nic není. Nejsem studijní typ, gympl jsem prolezla se čtyřkama a matura na pohodu s vyznamenáním. Když se něco málo naučíš, ze zbytku se úplně v pohodě vylžeš. Navíc si většinou vytáhneš to, cos ani neviděla nebo umíš fakt málo, takže je to celý o tom, jak dobře si umíš vymýšlet :D
    Hodně štěstí a užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jdu teď do čtvrťáku, ale kupodivu maturita mě vůbec neděsí a nepřijde mi toho učiva na ní tolik (i když ještě musím přečíst několik knížek a udělat si k nim rozbory). Jinak stužkáč a další záležitosti - na ty se moc netěším, taky proto, že jsou to zas další prachy, ale taky proto, že na tohle moc nejsem. Ale v říjnu jedeme se třídou ještě na poslední výlet jako třída a to do Prahy, a tam se těším nehorázně. Ale zatím se zdá čtrťák docela v pohodě - horší bude přechod na výšku a otázky kolem budoucnosti..

    OdpovědětVymazat
  5. To zmákneš, matura je trošku zveličována a jestli nejsi žádný flákač tak to dáš levou zadní. Ples jsme domlouvali dokonce s dvěma třídama a byl to mazec, ale tak se to zmáklo, jen to chce asi polevit v nárocích a uznat, že ne vše bude jak každý chce. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě to všechno zvládneš a ples a vše okolo, se vyvede! :) Já už mám maturitní ročník zasebou. Maturita byla jednodušší než jsem si myslela ve výsledku! :D Ten ples závidím.. Úplně bych si ho ráda zopakovala :) Já teď jdu do druháku na VŠ, tak se taky psychicky připravuju na to, že budu zase muset psát tisíc seminárek a další věci okolo :( :D a parádní fotka! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce. Ja mám po maturite už zopár rokov, už som na výške a končím magisterské štúdium, takže tento rok je pre mňa posledný. Budem písať diplomku a robiť štátnice... ;)

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  8. Já už mám maturitu dva roky za sebou a jsem za to šťastná. Maturita je dost jednoduchá, tak toho bych se nebála. Ples jsme taky měli s ještě jednou třídou a bylo to strašný.. Ale vám se snad ples pořádně vyvede a užiješ si ho!

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ta fotka do té soutěže je suprová! :D Mě tenhle stres čeká až příští rok, celkem se toho všeho obávám. Jinak držím palce, ať se nějak v klidu dohodnete. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ve škole musela ze zdravotních důvodů skončit v půlce druháku, takže mi tyhle věci tak nějak ušly. Jak na to ale koukám, jsem svým způsobem ráda, musí to být hrozně moc stresu - ale zase je to důležitá věc jak v životě, tak později i něco, co si člověk bude pravděpodobně pamatovat ještě hodně dlouho :) Tak budu přát, aby to vyšlo co nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
  11. Som vďačná tomu, že už nie som na SŠ a že som úspešne zmaturovala a teraz som už v druhom ročníku VŠ. Nehovorím, že to boli úplne zlé časy. No, mohla som 4 roky stráviť úplne inde. Na druhú stranu, by som potom nespoznala mojich najlepších priateľov. Všetko zlé je na niečo dobré. :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥