FOTO DENÍK / ŘÍJEN

Někdy prostě popadnu foťák, vyjdu na ven a hledám. Hledám něco, co mě zaujme. Dívám se kolem sebe, všímám si zvířat, rostlin, detailů. Ale nejlépe se stejně fotí to naše chlupatý štěstí! A tak dnes přináším článek s fotkami nejen našeho pejska... 





















Snad se fotky líbí. :-)




Mějte se krásně,

Teri ♥


Tereza Máslová

14 komentářů:

  1. Fotky jsou moc krásné. ♥ Můžu se, zeptat jaký foták používáš? :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, fotím Canonem EOS 400 D. Objektiv mám Tamron AF 18-250mm .. :-)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky. Máte moc krásného psa, ty jeho oči! <3

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeho oči jsou opravdu kouzelné, bylo to pro nás překvapením, ale milým. :) Že má taková kukadla jsem zjistili až den co jsme si pro něj přijeli. Pán od kterého pejska máme, nám to říkal zděšeně, protože se bál, že ho kvůli tomu nebudeme chtít... :D Je to totiž vada... ale nádherná vada :-)

      Vymazat
  3. Opravdu hezké fotky, některé se mi fakt moc líbí, nejvíc asi ty s tím pejskem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je prostě fotogenický :D Děkuji, jsem ráda že se fotky líbí. :)

      Vymazat
  4. Fotky s pejskem s mi moc libi :) a i ta první s ptackem :) Foceni je skvely, take me.moc bavi :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Naprosto souhlasím, je to skvělý relax <3

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram