NOVINKY / DEKORATIVNÍ A PEČUJÍCÍ KOSMETIKA

Krásný den milé čtenářky, 

Nashromáždilo se u mě několik novinek, jak z  dekorativní, tak i z pečující kosmetiky. Samozřejmě mám v plánu o některých z produktů napsat pár slov. O kterých, to se dozvíte v článku. 


PEČUJÍCÍ KOSMETIKA

PŘÍRODNÍ ČISTÍCÍ MÝDLO CARBONE / SOAPHORIA
DEZINFEKČNÍ BYLINNÁ TINKTURA / PURITY HERBS

Oba tyto produkty jsou určené k péči o problematickou pleť. Jejich vůně mě naprosto nadchla a stali se součástí mé každodenní pečující rutiny. 






SQUALANE FACE OIL / ONEST


100% čistý squalane z cukrové třtiny. Ideální pro všechny druhy pleti včetně suché, citlivé, mastné a problematické. Tenhle malý zázrak je taktéž součástí mé pečující rutiny. 



DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

PRODUKTY NA OBOČÍ / BENEFIT
BROWVO, GOOF PROOF BROW PENCIL, HIGH BROW GLOW PENCIL A GIMME BROW

Čtyři pomocníci z nové řady produktů na obočí, které se mi podařilo vyhrát. Dnes jsem tyto produkty poprvé zkoušela, a první dojmy jsou velmi dobré. 


POP MATTE LIP COLOUR + PRIMER / CLINIQUE

Matná rtěnka, která díky bázi rty nevysušuje, ale naopak hydratuje a dodává jim sametový vzhled.


Zaujal vás některý z produktů? :-) 


sledujte mě na 

18 komentářů

  1. Rozhodně mě zaujal ten olejíček, o něčem takovém jsem ještě neslyšela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takovéhle olejíčky pouze dva. Předešlý od manufaktury, který jsem nechala doma mamince, protože se do něj naprosto zamilovala!:D I já ho mám velmi ráda. S oběma olejíčky mám velmi dobrou zkušenost. I když tenhle od Onest nepoužívám dlouho, už teď je mi jasné že bude skvělým parťákem! :) zamilovala jsem si ho:)

      Vymazat
  2. Zaujala ma prírodná kozmetika a hneď sa idem mrknúť na Onest :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše přírodní je skvělé :) To nejlepší pro pleť ! :-)

      Vymazat
  3. Pokud jde o pečující kosmetiku, nové produkty vůbec nesleduji. Radši sleduji kosmetiku dekorativní což je pro mě zábavnější, jelikož pečovat o pleť mě moc nebaví - nicméne je to důležité. O novinkách od Benfitu slyšel snad každý. Chystám se pořídit si nějakého nového pomocníka.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa najviac páči ta sada na obočie, tá vyzerá super a je fajn, že si ju vyhrala. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Přípravky na obočí od Benefitu bych chtěla hrozně moc vyzkoušet, ale zatím jsem se k nim nějak nedostala :) Takovou výhru ti závidím!

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je dloouho okoukávala, ale ty ceny... uuuf :(

      Vymazat
  6. Rtěnka od Clinique mě zaujala. Už jsem s ní viděla několik youtube videí a všichni si jí chválý. A jinak matné rtěnky mám velmi ráda a tato varianta mi přijde opravdu skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chválí ji právem :) je skvělá!:) brzy bude recenze!:)

      Vymazat
  7. Mýdlo na obličej mě hodně zaujalo, něco podobného jsem zkoušela v Anglii a udělá fakt dost. A Benefit se v těch produktech na obočí fakt vytáhl :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo je fakt pecka!!! Jedna strana je taková hrubá, bohužel ta se mi brzy omyla. Což je škoda, protože perfektně zbavovala černých teček!!!

      Vymazat
  8. Jé, ty se máš, že ji vyhrála sadu od Benefitu! Musí být úžasná :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je neskutečná! Ceny jsou šílené, ale jak ji jednou zkusíš, nebudeš chtít používat jiné produkty!

      Vymazat
  9. Tu rtěnku od Clinique si přeji už dlouho. Líbí se mi v odstínu Plum Pop :)

    Oblíbenci za říjen 2016

    OdpovědětVymazat
  10. Ten olej ma veľmi zaujal, prijala by som na neho recenziu, rovnako aj na produkty od Benefit, zaujíma ma, či naozaj za tú cenu stoja:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥