ONEST / PROPOLIS LIP BALM

Krásný podzimní den, milé čtenářky. 

Dnes bych vám chtěla ukázat balzámek od české značky ONEST. Tenhle fešák je už nějaký ten pátek mým skvělým parťákem a myslím si, že je ta nejvhodnější chvíle na to, abych vám ho představila. 

Jemný přírodní balzámek, jehož hlavní aktivní složkou je český včelí med a organický propolis. Neobsahuje žádná aromata, parfémy ani esenciální oleje. Je neuvěřitelně lehoučký a na rtech příjemný. Skleněný kalíšek, ve kterém se produkt ukrývá, se mi líbí moc a působí na mě elegantně. Především papírová origami krabička je velmi originální a neokoukaná. Na obalech kosmetiky spolupracuje ONEST s českými designéry. více zde.




Samotný produkt má neutrální vůni i chuť. Používám ho denně, především večer před spaním. Nanesu poctivou vrstvu na rty a nechám balzámek kouzlit. To co s vašimi rty dokáže přes noc je neuvěřitelné! Ještě žádný balzám nedokázal mým rtům pomoci jako tento! Už po prvním použití  přes noc uvidíte ráno skvělé výsledky!

Kromě rtů používám občas balzámek i pod oči, když cítím, že je pokožka podrážděná, do rána ji balzámek zklidní. Je to vlastně takové univerzální hojítko :-D Použít ho můžete i na drobné popáleniny od sluníčka, na popraskané nehty, na suchá místa na těle... 


Na výběr je ze tří druhů. (PropolisPink Rose a Bronze Rose)
Balení má 15 ml a jeho cena je 310 Kč. Může se to zdát, jako hodně peněz, ale opravdu za to stojí. Pro jeho péči, kterou vám propolis balzámek poskytne, si ho okamžitě zamilujete!

Za tu dobu co ho mám doma se pro mě stal nepostradatelným. Hlavně teď na podzim a nadcházející zimu bude pro mé rty spásou! :-)

A vám ho jen a jen doporučuji!

...Mimochodem, zanedlouho odhalí ONEST nový pečující produkt! Myslím, že se určitě máme na co těšit! Tak sledujte ONEST na Instagramu a na Facebooku, ať o všem víte jako první. <3

Tereza Máslová

6 komentářů:

  1. Na tento balzámek jsem se už dlouho dívala, ale jelikož mám doma zásobu dobrých balzámů, odkládám to čím dál více. Tak uvidíme, jestli si nakonec pořídím tento :)

    Budu ráda, když se podíváš na můj blog --> www.delavieestbelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám spoustu super balzámků, ale tenhle od Onest je vážně zázrak!

      Vymazat
  2. Jé tak tenhle balzámek závidím. Ale určitě ho jednou taky vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento balzám som postrehla, už keď prichádzal na trh a veľmi ma zaujal, aj ten nápad s origami balením. Určite niekedy vyskúšam, keď aj ty píšeš, že je dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ty obaly se povedly! :) je více než dobrý. Je neskutečný. :) Rychle hojí i drobné ranky :)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram