PENĚŽENKA VUCH / STOJÍ ZA KOUPI?

Krásný den milé čtenářky,

abych tu neměla jen samé pozitivní recenze, rozhodla jsem se, že vám napíšu pár slov o peněžence z Dots Collection značky VUCH. 


Peněženku jsem dostala jako dárek od mamky k svátku. Měla jsem neskutečnou radost, když jsem rozbalila krabičku a v ní našla tuhle krásku. Následovalo však nepatrné zklamání... Proč?


Co by se do ní mělo vejít? 
• bankovky
• mince
• 6-12 karet
• SIM karta
• rtěnka
• mobil

Peněženka se sice tváří prostorně, ALE...

Pokud byste do ní dali tolik karet, nejspíš byste ji nezavřeli. Takže tam jsou vlastně zbytečně. Já mám v peněžence 4 karty, plus kreditní kartu v přihrádce na bankovky. Do kapsy na mince se také moc nevejde. Peněženka je pak nafouklá a špatně se zavírá. Navíc se v kapse špatně "loví", protože je dost úzká. 

O mobilním telefonu snad nemusím ani mluvit. Ano, vejde se tam. Samotný, nebo s mými čtyřmi kartami ale s minimem mincí, lépe úplně bez nich :D

Zklamaná je i mamča, která si peněženku také koupila, ale z kolekce Diamond . Ta už má těch karet bohužel více, a navíc to vypadá, že se jí brzy vytrhne patent... :-(

Přijde mi to dost nepromyšlené. Peněženka má  tolik kapes, ale většinu z nich nebudete moci využít, což je dost škoda. Ale abych jen nekritizovala... Vzhled je perfektní. Miluji puntíky, kombinace barev mi naprosto sedí. Přišla krásně zabalená, viz úvodní fotka. A pokud vám v peněžence stačí pár karet a pokud možno co nejméně mincí, bude vám vyhovovat. Já ji využiji určitě jako psaníčko na maturitní ples, tam karty potřebovat nebudu, takže do ní nacpu i mobil. :D



I když má peněženka své mouchy, stejně ji používám, dokud mám jen čtyři karty. :D  Navíc je skvělá jako módní doplněk... :-)

Máte s těmito peněženkami zkušenost? 

18 komentářů

  1. No vypadá naprosto luxusně, je škoda, že se toho do ní moc nevejde :/

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Teri, mám s Vuch skvělé zkušenosti. Zablkovali mě na svém fcb i instagramu, když jsem po nich chtěla vysvětlení - http://www.ebay.com/itm/Lady-Women-Polka-Dot-Purse-Long-Zip-Wallet-Card-Coin-Mobile-Phone-Bag-Handbag-/151284338665?var=&hash=item23393fcfe9:m:mIuuLQq07oaiCaA127mOhlQ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne, to bych do tehle firmy neřekla :(

      Vymazat
  3. Zkušenost s těmito peněženkami nemám. Taky se mi líbí design, ale škoda, že se do ní nevejde tolik, co slibují. Přihrádky jsou tam potom úplně zbytečně.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, já bohužel zkušenosti s touto peněženkou mám. Koupil jsem ji sestře jako dárek k vánocům a dodnes toho lituji. První peněženka projevila vady, tak jsem ji reklamoval s tím, že to byl asi jen špatný kus. Přišla mi druhá peněženka a po třech měsících začala mít stejné vady. Vnitřní strany popraskané, pásek z obou stran popraskaný, špatně ušité kapsy a karty, vnější utržení kůže ode švu. Určitě nedoporučuji tuto značku!!!

      Vymazat
  4. Několikrát na mě vyskočila na FB reklama, celkem mě zaujaly, ale právě mě zaskočilo, že jsem podobný (ne li stejný) viděla na Ali a Ebay. Kde mimochodem byly možná za poloviční cenu :D vypadají sice moc hezky, ale jestli se do nich vejde kulový, tak by mi byla na dvě věci :/
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě ta reklama všude pronásledovala :D

      Vymazat
  5. Už som na tieto peňaženky pozerala pár mesiacov dozadu. Dizajnovo ma úplne nadchli, takže som skutočne sklamaná z negatívnych dojmov. Ja som práve človek, ktorý má milión kartičiek a preto potrebujem peňaženku, kde sa ich veľa zmestí. Po niekoľkých rokoch márneho pátrania po dokonalej peňaženke som to nakoniec vzdala a kúpila si extra púzdro na vizitky/kartičky. Je strašne milé, malé, ružové a so sovičkami, mám z neho radosť :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dizajnovo pekné, ale pre mňa príliš farebné :) A svoju súčasnú už mám dva roky a vyzerá úplne rovnako ako, keď som ju kúpila.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  7. Po vzhledové stránce nemám peněžence, co vytknout. Akorát škodo, že se toho do ní moc nevejde.

    Narozeninová soutěž o paletku Fortune Favours The Brave MUR

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem ji též, celkem mi vyhovovala. Já moc karet nemám, takže.. :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Peněženka vypadá opravdu krásně, jen sem nevěděla, že se do ní moc nevejde. Jinak vypadá vážně stylově a zkušenost s ní zatím nemám. :) Moc pěkné fotky. ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Peněženka je krásná vzhledově, nicméně pokud jde o "úložný prostor" také bych byla zklamaná. Jseš šťastný člověk já mám karet hrozně moc, musela jsem si na ně pořídit pouzdro, protože do většiny peněženek se vejde cca 8 karet...
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy se vejde cca polovina. Pak už peněženka praská :D

      Vymazat
  11. Dostala jsem ji k Vánocům, mám v ní 12 karet + drobné + papírové peníze, jmenovku do špitálu i se sichrajskou, kartičku na MHD, kartičku na autobus a vlak, několik objednacích kartiček k doktorům a pár "suvenýrů" pro štěstí, všechno se tam bez problémů vejde, zapínání se nerozepíná, ani nevypadá, že se rozepne. Jediná nevýhoda je, že se z kapsičky na drobné ty korunky špatně loví. Telefon už by se tam fakt nevešel, ale jinak všechno v pohodě! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥