W7 SMOOCH BLUSHER / COOKIE CRUMBLE

Hezký den milé čtenářky,

dnes jsem tu s malou recenzí. Znáte tvářenku Smooch Blusher od značky W7? Pokud ne, pokračujte ve čtení.


Co se týče obalu, jsem nadšená. Je matný, což se mi moc líbí, a takový obal na mě vždy působí příjemněji. Nevýhodou matného obalu může být to, že jsou na něm více viditelné škrábance, proto tvářenku nosím neustále v krabičce, ve které přišla. 


Odstín Cookie Crumble je světlé hnědo-oranžové barvy s třpitkami, tváři tak dodá jemnou barvu a lehký lesk. Tenhle odstín mi přijde skvělý na podzim, nosím ji denně a samozřejmě ji mám na tvářích i teď. 


Pigmentace je slabší, což já oceňuji. Nemám ráda, když namočím štětec do produktu, nanesu na tvář a barva je tak sytá, že vypadám jako bych právě dostala placáka přes obličej. S touto tvářenkou vytvoříte jak jemný nádech, a pokud raději nosíte výraznější tvářenky, dá se i hezky vrstvit, dokud nedosáhnete požadovaného vzhledu. 

 foceno bez blesku

foceno s bleskem

S výdrží si nejsem jistá. Nepoužívám produktu  hodně, snažím se právě jen o lehký nádech, a tak nevím, jestli jsem si za těch několik hodin na barvu zvykla, nebo jestli se z tváře vytratila. :D 

Každopádně jsem moc spokojená, a pokud se ptáte, jestli tvářenka stojí za koupi, tak říkám ano. Pokud byste o ní měli zájem, seženete ji v e-shopu Makeup From London za 100 Kč.

Máte se Smooch Blusher nějakou zkušenost? Vyhovuje vám, nebo naopak? Pište do komentářů ♥

4 komentáře

  1. S touto tvářenkou zkušenost nemám, ale vypadá moc hezky! :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. Od Smooch mám dvoje stíny a nejsou vůbec špatné. Pigmentace je super, jen hodně práší.. :( Tvářenka vypadá moc pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Od této značky jsem nic nezkoušela, zatím to ani nemám v plánu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Waau to vyzerá super! :) Od značky nemám ešte nič :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥