CLINIQUE POP MATTE LIP COLOUR + PRIMER


Krásný den milé čtenářky,
Před rokem jsem tady psala recenzi o Clinique Pop Lip Colour, dnes bych vám ráda představila matnou verzi.

Matná rtěnka, která z vašich rtů nevysaje všechen život. Zní to dobře, nebo spíše nemožně, ale...Tahle rtěnka od Clinique obsahuje bázi, která o vaše rty bude pečovat po celou dobu, co ji budete mít na rtech.

Vybírat můžete z několika nádherných odstínů (Nespoléhejte se 100% na náhledy, každý telefon, monitor vám je ukáže trochu jinak.)


Já vlastním odstín 01 Blushing Pop, což je taková tmavší nude barvička. Myslím, že mi tyhle neutrální odstíny sluší. Cítím se v nich dobře, ačkoli jsem ještě žádnou tmavší pořádně nevyzkoušela. Možná jsem zatím nenašla odvahu. I tak musím říct, že mě velmi zaujaly také odstíny Icon Pop, Pow Pop, Bold Pop a Ruby Pop.



Aplikace je, díky její jemné formulaci, jako pohlazení. Pigmentace je skvělá, vystačím si s jednou vrstvou! Na rtech je příjemná a překvapila mě i výdrž, která je celkem slušná. I po jídle vypadá dobře, zanechává na rtech jemný stain a nemusíte se bát tzv. kontury kolem okraje rtů. Rtěnka má spíše semi-matný finiš.

JEMNOST A ELEGANCE 
Slova, která vystihují design obalu.


Tak jako je matná rtěnka, je matný i obal. Je stejně perfektně praktický, jako u předešlé krémové rtěnky, o které jsem psala před rokem. Jeho barva je totožná s barvou samotné rtěnky.















Sečteno a podtrženo.Tu rtěnku jednoduše miluji.
Zaujala vás tahle matná kráska? Nosíte raději neutrální, nebo výrazné odstíny?

sledujte mě na

6 komentářů

  1. Já mám ráda přirozené odstíny, takže za mě by též vyhrál odstín 01 :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odstín je super a moc se mi líbí balení rtěnky.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tento odstín je dokonalý ♥ asi jsem se zamilovala...

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je naozaj krásny odtieň :)
    pekný blog, som tu prvýkrát a musím pochváliť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥