NEZAPOMENUTELNÝ ZÁŽITEK ANEB FOCENÍ DRAVCŮ



Je to asi měsíc, co se mi naskytla jedna skvělá příležitost, a to, jak jste si všimly v názvu, focení dravců. Jsem amatérka a focení je pouze mým koníčkem, a tak jsem z počátku měla strach, že se fotky nepovedou. Nakonec, naštěstí, dopadly fotky nad má očekávání a já jsem velmi vděčná za tuto zkušenost. Posuďte sami...
Její kukuč mě naprosto uchvátil!
Dokud se na mě nepodívala takhle...
Zřejmě jsem narušila její osobní prostor. A očividně se jí to nelíbilo... :D

















Co na fotky říkáte? Líbí se vám takovéhle články? Co byste řekly na novou rubriku, kde by se objevovali podobné články věnované převážně fotkám? Chtěly byste? Nechtěly?

PS: Nově můžete mé stránky sledovat přes Elite Bloggers. :-)

Tereza Máslová

11 komentářů:

  1. Musím říct,že jsi opravdu ulovila krásné fotky :) Jeden dravec hezčí,než ten druhý.Možná bych měla zase brzy nafotit naše kočky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, naozaj sa ti podarili! :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky! :) Je fajn, že se ti naskytla taková příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky :3 Jde vidět, že tě focení moc baví :3

    http://carol-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju dravce. Jednu dobu jsem desne chtela delat sokolnictvi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný fotky ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, já osobně jsem ještě zvířata nefotila. Takže nemůžu moc hodnotit. Ale z pozice lajka mi přijdou povedené :) Jinak si myslím, že pokud se ti chce psát tento druh článku, pak do toho jdi ;)

    OdpovědětVymazat
  8. och sovy sú geniálne a krásne!! A naživo sa na ne pozerať, sú to zaujímavé tvory :) krásne fotečky si porobila!!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram