PÉČE O AKNÓZNÍ PLEŤ / SOAPHORIA & PURITY HERBS

Akné je problém, který trápí nemálo lidí. Muži ho většinou neřeší... Ale my ženy, dívky se snažíme, aby naše pleť byla zdravá a bez pupínků! I já jsem jednou z těch, které proti pupínkům "bojují".

Dnes mám pro vás recenzi dvou přírodních produktů, v rámci spolupráce s Míšou z eshopu Krásná Každý Den, určených pro problematickou pleť. 
Čistící mýdlo s jemným složením, určené nejen k péči o pleť s akné, ale i s ekzémy a lupénkou.

OBSAHUJE
Aktivní uhlí, jehož struktura perfektně absorbuje nečistoty a nadbytečný kožní maz.

Rakytníkový olej, který pokožku tonizuje, zvláční, vyživí a zlepší její pružnost. Zmírňuje záněty a působí preventivně.

Čajovníkový olej, napomáhá k odstranění akné a k hojení pokožky.

Tohle mýdélko jsem si zamilovala hned po prvním použití. Má nádhernou, takovou svěží bylinkovou, vůni. Po namydlení vytvoří na pleti jemnou pěnu. Hrubou tmavší stranu jsem používala nejvíce na nos. Zpozorovala jsem celkem velký úbytek černých teček a stáhnuté póry. Byla neuvěřitelná! Ano, byla. Už jsem jí totiž "vypotřebovala". Tak minutu ticha za ni...


Co se týče používání, obličej čistím dvakrát denně. Večer s čistícím kartáčkem, ráno si obličej umývám pouze rukama. Po umytí je pokožka znatelně čistá, svěží a jemná. Na  moji večerní odličovací/čistící rutinu se vždy těším. :D Jen mám po umytí lehký pocit pnutí, takže se snažím vyhýbat oblasti kolem očí a poté používám pleťový olej.

Ubývá pomalu, mám ještě pořádný kus! 










100 g / 109 Kč


Směs alkoholu,léčivých bylin a esenciálních olejů, které dezinfikují a urychlují hojení. Je určená pro problematickou pleť s akné, používá se i na malé vřídky a drobná poranění.


10 ml / 253 Kč

U tohoto produktu mě opět ohromila vůně. Podobně jako u mýdla, má vůni bylinkovou a výraznou. Balení je praktické, tinktura má kuličkový aplikátor. Nanášení je velmi snadné, stačí jen přejet přes postižené místo. V tom případě, kdy máte pupínky "roznípané", to pěkně pálí! Někdy až pekelně. Proto je lepší nic nenípat! :D Tinktura pupínky vysuší a hojení je rychlejší.

VÝSLEDKY
Stav mé pleti je každou chvíli jiný. V tom lepším případě většinou vypadá nějak takto...

A pak se najednou vše změní. Přes noc. Ještě před dvěma týdny jsem měla pleť ve velmi dobrém stavu. Jediné dva větší pupínky, jinak nic. Ale momentálně se pleť zhoršila. Když se akné začne hojit, do dalšího dne se objeví další.

Tinkturu jsem tento týden vypotřebovala a jako naschvál se mi začaly dělat, řekla bych až boláky. Co mě ale těší je to, že jsem se pomocí těchto dvou produktů konečně téměř zbavila alespoň malých pupínků, které jsem měla v oblasti čela a brady. Nejsou už tak hrbolaté, naopak jemné, čisté a téměř bez pupínků. Z toho mám velkou radost!

Bylinnou tinkturu si rozhodně koupím další a uvidím jak to půjde dál. Myslím že tahle dvojka je slušným pomocníkem v boji proti akné. Jen je třeba jim trochu pomoci zamezit jeho vzniku. Je důležité pít hodně vody, s čímž mám problém, protože za den vypiji max. 1 litr. A to se musím nutit. Ještě nedávno jsem pila mnohem méně, spíše skoro vůbec.

Nechápu to, nemám prostě vůbec žízeň. A to je nejspíše důvod, proč se mi pleť zhoršila. Důležitý je také dostatek kvalitního spánku. Já, teď ve čtvrtém ročníku, spím nejvíce 6-7 hodin. Nestíhám učení a je normální, že chodím spát kolem půl jedné i déle...

Ať je to jak chce, léčba akné je běh na dlouhou trať. Tak zase někdy příště, snad s ještě lepšími výsledky! :-)

Jak jste na tom s pletí vy? Máte nějaké své pomocníky, bez kterých se neobejdete?

sledujte mě na
Pokud se vám můj blog alespoň trochu líbí, můžete ho ohodnotit. Nově také můžete mé články sledovat přes Elitebloggers.cz. S vaší podporou jde vše samozřejmě lépe.

Díky, Teri ♥





8 komentářů

  1. Nedávno jsem zrovna přemýšlela, že bych si něco podobného pořídila - takže se mi to zrovna celkem hodí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Soaphoria vecicky miluju. Vzdycky sem s nima byla jen spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  3. A akné také bojuji a přesně jak ty říkáš, jedna noc a všechno se změní. Obvykle to mám tak, že jeden týden v měsíci mám pleť hezkou a ty další týdny trpím a stydím se za ni :(

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrůza. A nejhorší je, že to vše vyleze v nejméně vhodnou chvíli ... :-(

      Vymazat
  4. Ta tinktura je fantastická věc! Po vypotřebování prvního jsem okamžitě kupovala další balení! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Ja na také okamžite upokojenie a zlepšenie nových vyrážok používam Essence SOS Spot Killer, je to úžasná vecička, len ju treba cca do mesiaca spotrebovať, lebo zvykne zaschnúť. Na nové akné je to to najlepšie pod slnkom. Inak mne sa dosť zlepšila pleť aj tým, že som prestala piť kávu a nahradila ju zeleným čajom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥