JAK NA VÁNOČNÍ DÁRKY?

Koledy, rodina, cukroví a dárky! Prosinec. Nejkrásnější měsíc v roce.


Někomu nedělá problém, vybrat ten správný dárek. Ale i já patřím k těm, kteří si ne vždy vědí rady a nekonečně dumou nad tím, co by nejbližším udělalo radost.

POUKAZY
V mnoha případech to nejlepší řešení. Víte, že má maminka, sestra nebo kamarádka ráda kosmetiku. Avšak nastává otázka: "Co když se jí koupený produkt nebude líbit?" Jednoduché řešení... Zjistěte, jaký obchod/značku má dotyčná ráda a kupte jí dárkový poukaz. Sama si pak vybere, co jí padne do oka.

A nemusí to být jen poukaz na nákup kosmetiky, parfémů nebo oblečení. Je někdo z vašich blízkých jedlík? Darujte poukázku do restaurace či hotelu na degustační menu. Nebo má rád pohodu a péči? Co třeba poukazy na wellness pobyty, masáže atd... Rádi fotíte a máte slušný foťák? Darujte poukaz na focení. Vytvořit ho můžete ručně na nějaký tvrdší papír, nebo ho navrhnout v počítači a poté vytisknout. Je to jednoduché, stačí jen vědět, co má dotyčný rád.

JAK ZJISTIT, CO SI PŘEJE?
Zejména u rodičů a sourozenců je to docela jednoduché. Dilema dárků totiž nemusíte řešit měsíc před Vánoci. Naslouchejte svým nejbližším po celý rok. Vzpomeňte si na to, o čem sami řekli, že by jim udělalo radost. Určitě jste nejednou slyšely větu: "Tohle by se mi moc líbilo..." Někdy to prostě člověk dá najevo takhle "nenápadně" :D 

Krom toho žijeme ve století, kdy je internet na denním pořádku. Znáte Dej mi dárek? Sourozenec nebo kamarádka třeba ano. Podívejte se, jestli tam náhodou nemají svůj seznam přání... A pokud ne, můžete tam najít spoustu tipů na dárky. Nechte se inspirovat přáními ostatních.

NEVÍTE SI RADY? ZEPTEJTE SE.
Pokud vážně nevíte, jaký dárek byste měli koupit, jednoduše se zeptejte. Chcete ho koupit proto, že chcete udělat radost, no ne? Určitě se chcete vyhnout tomu, že koupíte něco, co se obdarovanému nebude líbit. I když se říká: "Darovanému koni na zuby nehleď."

Mnoho lidí je proti tomu, ale pokud víte, že si obdarovaný na něco šetří, můžete mu jednoduše dát obálku s příspěvkem. Za darované peníze si jednoduše koupí to, co chce.

Není nutné kupovat drahé dárky. Vánoce přece nejsou jen o dárcích. Pokud nemáte moc peněz na nakupování, vyrobte něco a vložte tak do dárku i kousek sebe. Před dvěma lety jsem například vyráběla lapače snů. Myslím, že je to hezký dárek. Všem visí nad postelemi. :-)


Na internetu je spousty návodů, na koupelové bomby. Pokud má dotyčný rád horké koupele, tenhle dárek bude skvělý. Zvláště teď, v období zimy.

Internet je plný nápadů, všímejte si jich a nechte se inspirovat. :-)

PÁR KONKRÉTNÍCH TIPŮ NA ZÁVĚR

455 Kč


57 Kč

ceny podle vybrané bedny

okolo 400 Kč

11 komentářů

  1. Já sice vánoce neslavím, tudíž neprožívám nakupování a dostávání dárků a mine mne i to něco vybírat, ale tyhle nápady vypadají super. :) Zrovna ten set z manufaktury je fakt super.

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok. Podľa mňa ideálne riešenie ak človek naozaj netuší, čo má kúpiť, je práve spomínaný poukaz. Obdarovaný dostane niečo aspoň o štipku osobnejšie ako obálku s peniazmi, no zároveň je len na ňom, čo si za poukaz vyberie. Úprimne musím povedať, že po rokoch dostávania a dávania kozmetických balíčkov sa mi tieto darčeky zunovali. Príde mi to také neoriginálne, prvoplánové. Avšak je pravda, že sú ľudia, ktorí používajú výlučne jednu-dve značky kozmetiky a pre nich sú takéto balíčky fajn, hlavne ak obsahujú celú líniu danej kozmetiky. Napríklad mamka používa už dlhé roky výlučne Dove, takže sme jej zvykli kupovať celú líniu a vždy sa tomu potešila. Tento rok som jej ale kúpila knihu do série k ďalším dvom, ktoré už doma má, takže dúfam, že sa jej kniha bude páčiť. No a keďže má pár dní po Vianociach ešte aj meniny, rozhodla som sa jej vyrobiť niekoľko šumivých bômb do kúpeľa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě z kosmetiky vždy radost, právě záleží na tom, kdo má co rád :-) Mamka má narozeniny pár dní po Vánocích, ale dáváme to vše dokupy pod stromeček :D

      Vymazat
  3. Já se jednoduše vždycky zeptám. To aspoň vím na rovinu co chce nebo co y se mu zrovna hodilo :D jinak sadu od manufaktury mám v seznamu dárků taky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Já pro mamku a taťku mám společný dárek a to je koláž na fotky :) Doufám, že se jim to bude líbit. Babičce a dědovi mi nedělal problém shánět dárky, protože ty mám přečtené jako knihu, ale pro sestru... to byl běh na dlouhou trať :D Jelikož je malá, tak si přeje všechno, co vidí a já musela v obchodě poprosit nejméně tři lidi, aby mi poradily :D Takže děs :D

    Článek se ti moc povedl, příští rok určitě budu brát fantazii :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa ako darček veľmi páči lapač snov, kamarátke som jeden taký priniesla z Talianska a bola nadšená:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám dárky už nakoupené, nerada se v prosinci tahám po obchodech, protože je všude přecpáno. Já jsem letos problémy s inspirací neměla, ale je pravda, že kolikrát vážně nevím co sehnat. Tak se, právě jak říkáš, zeptám nebo se domluvím s někým a koupíme nějaký větší a hodnotnější dárek :)
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. V mojí rodině si o dárky předem řekneme, jelikož je opravdu těžké, vymyslet vlastní tip. Několikrát se totiž stalo, že se dárek vracel, což bylo nepříjemné. Takže u nás si moc na překvapení nepotrpíme :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tipy, já ale asi budu trapná a jako každý rok příteli koupím klasiku: https://www.campdavidshop.cz/muzi/tricka/ . Trošku se totiž bojím pouštět do větších akcí, a prostě triko je sázka na jistotu :))

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥