KLORANE / PÉČE PRO BARVENÉ VLASY S VÝTAŽKEM Z GRANÁTOVÉHO JABLKA


V rámci výzvy portálu Blogerky.cz se mi do rukou dostaly dva produkty značky Klorane, která letos oslavila 50 let. Jsou to produkty z péče o barvené vlasy s výtažkem z kůry granátového jablka.


Tyto přípravky vznikly v roce 2002. Letos se dočkaly inovace a zároveň se  k nim přidal nový pečující šampon bez sulfátů proti vymývání barvy, o kterém vám dnes povím několik slov.


➥ Výtažek z granátového jablka fixuje barvu
➥ Báze bez sulfátů šetrně myje
➥ Složení obohacené o rostlinné mikroproteiny intenzivně obohacuje vlas
➥ Složky usnadňující rozčesávání vlasy rozčešou a dodají jim lesk 
➥ Příjemná vůně povzbudí vaše smysly

Šampon jsem, i s kondicionérem z téže řady, začala používat na čerstvě obarvené vlasy. Na první použití jsem se neskutečně těšila. Nalákala mě omamná vůně. Jemná a sladká. Nevtíravá, nicméně si mě hned získala. S nějakými produkty této značky již zkušenosti mám, a vždy jsem byla spokojená! Byla jsem si jistá, že ani tento šampon mě nezklame. A taky že ne.


Byla jsem upozorněna na to, že kvůli absenci sulfátů mohu mít pocit, že šampon méně pění. Je tomu opravdu tak. Ale naštěstí vím, jak na něj. Stačí šampon nanést na vlasy a postupně přidávat vodu. Abyste šampon nespláchly, doporučuji nabrat vodu do dlaní a vlasy promasírovat. Takto to opakuji alespoň třikrát a šampon vytvoří opravdu hustou pěnu. Všimla jsem si, že po spláchnutí je pěna lehce zbarvená do červeno hněda. Jako když si myjete vlasy, které jste si před dvěma dny obarvily. Nevím čím je to způsobené, nicméně takto vlasy omyji naprosto bez problémů. A ta vůně je neskutečná! Vydrží mi ve vlasech do dalšího umytí. Jednoduše miluji ten pocit čistých a svěžích vlasů. I když vám nedokážu říci, zda je vůně totožná nebo podobná granátovému jablku. Setkala jsem se s ním zatím pouze jednou, a to před dvěma lety... Takže jeho vůni si nepamatuji, ale vůně šamponu vás rozhodně dostane!

Nedokážu říci ani to, jestli se barva pomaleji vymývá, ale vlasy jsou nádherně provoněné, zářivé a o dost jemnější. Po kondicionéru se o něco lépe rozčesávají, ale není to nic, co by vás posadilo na zadek. Vůně je opět naprosto božská! ☺

Jaké máte s touto značkou zkušenosti?

Tereza Máslová

6 komentářů:

  1. Vyzerajú celkom dobre, super recenzia! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě jsou super, A klorane vlasovou péči mám ráda :-) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle asi po něm někdy kouknu. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram