BENEOBOČÍ

Už si ani nevzpomínám, kdy jsem začala řešit to, jak moje obočí vypadá. Jediná věc, kterou jsem na jeho úpravu používala, byla pinzeta. A hádám, že to bude asi rok, co jsem se rozhodla to změnit.


Za tu dobu mi pod rukama prošly pouze dva produkty. Prvním byly stíny a vosk od Gosh Copenhagen, poté jsem přešla na tužku od Catrice. Nyní jsem se dostala k produktům od značky Benefit.

BROWVO!


Browvo je gel modré barvy, který je obohacen o keratin a sójové bílkoviny. Je určen pro výživu a podporu růstu obočí.

Tento produkt se snažím používat denně. Ve večerních hodinách ho nanesu na obočí a nechám působit přes noc. Je možné ho používat i jako bázi pod ostatní produkty, čímž zvýšíte jejich výdrž. Mě tento způsob ale nevyhovuje, protože mám ráno naspěch a nemám čas čekat na to, až gel úplně zaschne. :-)


Stačí jedenkrát otočit, poté se objeví gel, který následně aplikujete na obočí gumovým aplikátorem.



Browvo používám dva měsíce a výsledek mě mile překvapil. Aniž bych se dívala na fotky před a po, obočí se mi zdá tmavší než dříve a hlavně špatně vytrhané obočí rychleji dorůstá. 

GOOF PROOF BROW PENCIL


Právě se díváte na mého oblíbence. Jak už fotka a název napovídají, Goof Proof je tužka na obočí. Je krémová a k dostání v šesti odstínech. Já jsem zvolila odstín 04 Medium.



 

Na jedné straně je vysouvací hrot, který má upravený tvar, porovnala bych ho s tvarem slzy, který je mimochodem vážně pecka! Větší plochou vykreslíte obočí od nosu směrem ven a špičkou hrotu hravě dokreslíte i "ocásek" obočí!

Na druhé straně je pevný kartáček, kterým tužku hravě rozmáznete. Naprosto perfektní pro ty, které chtějí docílit přirozeného vzhledu! Samozřejmě pokud preferujete výrazné obloučky, i vy si Goof Proof zamilujete. :-)



GIMME BROW

Gimme Brow je objemový gel perfektní pro ty, kteří mají tenké obočí bez objemu. Obsahuje mikrovlákna, které přilnou k obočí a dodají mu objem a barvu. Tento produkt je dostupný ve třech odstínech. Zvolila jsem si opět odstín medium, tedy č. 3.

před a po 
Pokud jste s tvarem svého obočí spokojené a nepotřebujete ho dokreslit, s Gimme Brow si vystačíte. :-) Jelikož mám v pravém obočí jizvu z dětství, neobejdu se bez tužky. Na fotce je vyfoceno levé obočí.

Aplikace je velmi jednoduchá, především díky kartáčku, kterým lehce definujete tvar vašeho obočí. Receptura Gimme Brow je voděodolná, bude tedy skvělým parťákem hlavně v období léta!


HIGH BROW GLOW


High Brow Glow je perleťová liftingová tužka. Jejím úkolem je rozjasnit a opticky zvětšit oči. Je krémová a hezky se roztírá. Odstín je jemný růžovo-zlatý s odlesky.


→ High Brow Glow → Goof Proof Brow Pencil → Gimme Brow


Jaké jsou vaše zkušenosti s Benefit produkty? :-)






Tereza Máslová

10 komentářů:

  1. O Benefit produktoch na obočie som uvažovala už veľakrát, len tá cena ma stále odradila. Ale raz od nich niečo určite vyskúšam. Super článok. :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě cena vůbec nelákala. Ale teď když mám vyzkoušeno, vím, že se vyplatí do toho ty peníze vrazit! :)

      Vymazat
  2. Už som nad nimi uvažovala, dokonca keď som bola v Prahe v Sephore, myslím že tú ceruzku som aj mala v košíku:) Neviem prečo som si ju nakoniec nezobrala, vyzerá veľmi dobre

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda! Je vážně perfektní! :-)

      Vymazat
  3. Já od Benefitu na obočí nic nemám, ale docela mě zaujal ten gel na podporu růstu obočí. Ale když se na to tak dívám, je asi radost si s těmito produkty dělat obočí. Vypadá to krásně.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. teeeda,máš parádne obočie :) zaujal ma ten gél :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem s ním uplně spokojená, ale děkuji! :-)

      Vymazat
  5. Tohle se Benefitu povedlo, a ty obaly jsou legendární :D jak by řekl Barny :-) Já plánuji Gimmy Brow :-) tak uvidíme kdy na něj přijde řada. Teď používám gel od essence a není špatný, a také o dost levnější. Před pár dny se mi na něm ale vyřádila čivava a své zoubky mi natiskla po celém obalu, takže mám taky svůj unikátní kousek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :-) Gimme Brow je úžasný pomocník! Zbožnuji ho! A doporučuji! :)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram