MÉ ZAČÁTKY S LÍČENÍM



Před maturitním plesem jsem začala přemýšlet o tom, co se svým vzhledem ,v ten důležitý den, provedu. Kadeřnice byla jasnou volbou, ale co makeup? Z nějakého důvodu jsem se rozhodla, že líčení vezmu do vlastních rukou.

S makeupem a dalšími produkty pro docílení dokonalé pleti jsem měla jasno. Vše jsem měla nakoupené, ale chyběla mi ještě poslední věc, a to paletka očních stínů. Bez přemýšlení jsem se rozhodla pro Zoevu. Byla to jasná volba. Do oka mi padla paletka Cocoa Blend. A tak začalo zkoušení a trénování...

Začala jsem se světlými barvami... Přeci jen jsem měla strach, co z mého pokusu vznikne...


Následovaly další a další pokusy, tentokrát se špetkou odvahy navíc... Zkoušela jsem barvy o něco tmavší.




Plynulé přechody mi neustále dělají problém. A když už docílím požadovaného výsledku, na fotce to vypadá vlastně úplně jinak. A plynulé přechody mezi stíny, o kterých jsem si myslela že jsem je zvládla, vlastně nejsou. Jako bych se o ně ani nepokusila. :-D



Co vy a líčení? Je tu se mnou také nějaký začátečník? A vy, slečny, které toto zvládáte levou zadní, uvítám všechny možné rady pro začátečnice. :-D

Jinak co se paletky týče, jsem naprosto nadšená. Je krásně barevně poskládaná... Že pigmentace je skvělá to určitě všichni víte. Těším se, až budu schopna vytvořit nějaké opravdu pěkné líčení. Až rozšířím mou kosmetickou tašku o další paletku a budu moci vyzkoušet více barev. Jako další mám na svém wishlistu paletku Blanc Fusion. Ale uchvátila mě i novinka, která mi přišla na email.

Co na ni říkáte?

Článek o úpravě obočí zde.

PS: Pokud vás zajímá, jak se s líčením budu "prát" nadále, můžete mé další krůčky sledovat na Instagramu. :-)

Tereza Máslová

23 komentářů:

  1. Pěkné jemné líčení, takové mám přesně ráda a tobě také sluší. Na výrazné stíny mě moc neužije :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tmavé líčení se mi líbí, jen zatím nemám odvahu. Možná až se to naučím. :-)

      Vymazat
  2. Já myslím, že se ti líčení fakt povedlo, je to jemné a přesně takto to mám ráda! Krásné fotky.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také se v tom jemném líčení cítím nejlépe. Ale časem snad zkusím i něco výraznějšího, až se v tom líčení zlepším. :-)

      Vymazat
  3. Veľmi pekné líčenie a ak sú toto tvoje zaciatky, tak to máš skvelé základy :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, děkuji. Mám před sebou ještě dlouhou cestu. :)

      Vymazat
  4. Krásné přírodní líčení ;) Jen tak dál :) P.s. máš hezký blog ;)
    Beauty by Kriss (beauty-by-kriss.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Na maturitní ples jsem se také líčila sama a byla jsem za to vděčná, protože ten, na holky, které se nechaly namalovat v salonu, byly žalostné. Líčení je pěkné, povedlo se ti. Pokud jde o mě a o líčení, tak sama nevím jak na tom jsem :D
    Jen se chci zeptat, kde si koupila tu paletku? Někde na eshopu? Já poslední dobou také hledám paletky od Zoevy, ale na českých eshopech, většinou nejsou všude a musela bych si je objednávat ze zahraničí.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, hlavně jsem měla strach, že mě nalíčí a já se v tom nebudu cítit dobře. Nakonec jsem za to taky ráda, že jsem to zvládla sama. Jinak produkty od Zoevy najdeš na téhle stránce -> http://www.makeupandmore.cz :-)

      Vymazat
  6. tak toto sú naozaj skvelé začiatky! naozaj skvelá práca, keďže s tým len začínaš, tak je to nadmieru dobré :) k tomu blendovaniu prechodov, ja niekedy blendujem dosť dlho pokým tiene nie sú úplne v peknom prechode...chce to len cvik :) kľudne choď aj do výraznejšieho líčenia, nemáš sa čoho báť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracuji na tom a snažím se to zlepšovat:) no uvidíme kam to dopracuju :D děkuji moc!

      Vymazat
  7. Zoeva má dokonalé paletky, Já miluji Naturally Yours, kterou už mám témněř vydřenou. a tahle vypadá dokonale. A co se týká tvého líčení na to, že jsi začátečnice klobouk dolů. Vypadá to skvěle. když si vzpomenu na svoje začátky, tak se i stydím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velké díky! Vážím si toho! Paletky od Zoevy jsou ůchvatné! Tuhle svou zbožňuji, ale už by to chtělo rozšířit sbírku. :-)

      Vymazat
  8. Tak to ti licenie ide perfektne, ja sa v podstate tiez zacinam do licenia dostavat, ibaze moje zaciatku su zalostne
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začátky jsou těžké, to ano. Ale určitě to není tak zlé! :-)

      Vymazat
  9. Ta paletka je super, má moc hezké odstíny. Jinak líčení se ti moc povedlo a hlavně na těch posledních fotkách je to nejvíce vidět :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi složení barev líbí! Ale už pokukuji po další! :) děkuji! :)

      Vymazat
  10. toto sú veľmi krásne začiatky :O ..krásne nafotené a aj super článok :) ja keď som začínala s líčením tak to bolo skôr na hanbu (dúfam,že to nie je tak doteraz :D)
    paletka vyzerá absolútne úchvatné :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, snažím se na tom pracovat a zlepšovat se. Tak uvidíme jak to pujde dál!

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram